psychopsychedelic zei:
netjes, kan je t beetje omschrijven of niet?
Korte samenvatting:
18:15 - 2 capsules ingenomen op een vrijwel lege maag
19:15 - Voel nog niet zo heel veel...licht gevoel opkomend
19:30 - Naar een vriend gegaan met de auto
19:40 - Misselijkheid wat op begint te spelen

Naar de stad gereden om wat wiet te halen en eten voor die vriend.
20:00 - Snel een flesje water gehaald in de hoop de misselijkheid te minderen, wat goed uitpakte.
20:30 - Vrijwel geen last meer van misselijkheid en het voelt lekker, lichte tintelingen, lekker los lullen..Op weg rijdend naar die vriend
20:40 - Binnen aangekomen nog steeds lekker aan het lullen, op sommige dingen diep ingaan en het voelde goed..lekker discussieren en voelen dat je gewoon gelijk hebt
21:00 - Jointje gerookt wat het effect aardig goed versterkte
21:20 - Beetje gegamed, potje gepokerd...Maar had er niet zo veel zin in... Kon me er niet goed op concentreren..Maar wat een lekker gevoel.. NIet zo heftig als 2/3 flesjes goede APK ...
22:15 - Jointje gerookt en het lekkere gevoel houd nog steeds aan..lekker actief en vaag om het gevoel te beschrijven.. Voor me gevoel wat milder als APK maar een hele andere soort gevoel wat ik had...Praten ging tog iets lastiger om bij lange zinnen de juiste worden te vinden.
23:00 - Het effect lijkt tog steeds meer toe te nemen ipv af te nemen wat ik had verwacht. Nog ff wat gerookt en geluld en om 23:30 richting huis gegaan.
23:40 - Thuis aangekomen ff een douche gepakt...Heerlijk! Tintelingen en een warm gevoel op me borst en rug...wat ik heel de avond af en toe had..
23:55 - TV aangezet en aardig wat af lopen zappen...Was snel uitgekeken op alles, laptop erbij gepakt en ging ook snel weer uit...kreeg vage lichte visuals en me pupillen aan de aardige grote kant..
00:40 - in me nest gekropen in de hoop te kunnen slapen..maar ik wist na een minuut al dat dat er nog niet in zou zitten..
00:50 - o o o wat een sneltreinvaart in me hoofd, allemaal wazige dingen die voorbijkomen..Mannetjes met trommels, trompetten en allemaal pokkeherrie
01:00 - Keek weer om me heen in me kamer en er leek een soort van mini delay te zitten in me zicht...Als ik naar rechts keek ging een halve seconde later het beeld mee :P
1:20 - Beetje angstig, het gevoel dat je niet alleen bent...elke kraakje, tikje ving ik op..
1:45 - Nog steeds klaarwakker en de trein was nog steeds niet bij ze eindbestemming... O o o wat een uitwerking heeft dit op de hersenen.. Standje 5 centrifuge

Beetje moedeloos aan het worden, het mocht van mij wel uitwerken!
Sliep uiteindelijk heel licht rond een uurtje of 3:30 - 4:00...
TRRRRRRRRRRRRRRRR tis al weer 7 uur... wekker uitzetten en wat een onzettende koppijn had ik vanochtend... Ik merk dat het nu weer wat beter gaat en het ook niet de bedoeling was om dit nu zo te typen..
Voor herhaling vatbaar maar wel met een vrije dag erna of in het weekend!
Heb een super avond gehad...!