zaadjes...

cokejunky

Newbie
hallo,
ik ben nu toch al een tijdje op zoek naar zaadjes of stekjes...
kan iemand me zeggen waar ik een coffeeshop dicht bij de grens van belgië vind en dicht bij een treinstation ligt? of is er iemand van belgië die er mij wil verkopen? of een ander alternatief heeft?
graag had ik white widow of notherm light gehad.

mvg
tomas

Dissonant

Bewuste gebruiker
Je kan overal op zaadjes internet bestellen.

Of je kan in elke grow-, smart- en soms zelfs coffeeshop zaadjes kopen. Die zijn er genoeg, ook dicht bij een station (bv in Tilburg)

Of als je stekjes wilt, zijn die echt niet moeilijk te vinden. Gewoon wat (discreet) rondvragen in een grow-, smart- of coffeeshop.

cokejunky

Newbie
is er geen coffeeshop dichter bij de grens? want tilburg is bija 200km van bij mij vandaan. en ik kan alleen met de trein reizen.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Mja, Terneuzen is recht naar boven als ik de kaart bekijk, maar daar is dan weer geen station (voor zover ik weet)

Ik denk dat ik beter een van onze Nederlandse vrienden laat antwoorden.

mattskovic

Wijs gebruiker
Dissonant zei:
Mja, Terneuzen is recht naar boven als ik de kaart bekijk, maar daar is dan weer geen station (voor zover ik weet)

Ik denk dat ik beter een van onze Nederlandse vrienden laat antwoorden.

dissonant hoe ga jij naar grow-smart-cofshop ? sinds je niet zo ver van me dorpje woont :tongueout:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Auto

Vroeger met de bus. Is chill als je een buzzy pas hebt. Duurt wel vrij lang (minstens 4 uur heen en terug)

Trein is slecht idee. Heel veel controle en kost belachelijk veel.

Bovenaan