• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC / te lang door gegaan..

MIA-1985

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
Lavalamp zei:
2 maanden is niet genoeg, mdma fuckt zwaar met je serotoninehuishouden....

Maar dat weet je zelf ook wel denk ik.

Opgelet. :)

het was 3 maanden toch? dan zit ik er 2 weken van af.. daar kan ik wel mee leven :)

Bij minimaal gebruik (dus lage dosis) laat ik er minimaal 8 weken tussen, maar in de praktijk haal ik 12 weken ook wel.
Bij echt "zwaar" gebruik (<450mg) houd ik het wel wat langer vol hoor, dan zit ik op minimaal 4 maanden, laatste keer zelfs 4,5 en pas over 2,5 maand is het weer zover :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
tsja, ik heb de laatste keer 345mg gebruikt. Dus dat is bijna zwaar gebruik. dus 10 weken lijkt me prima :)

En verder gewoon gezond eten (en drinken) en geen slechte dingen doen :wink:

luchtigtoetje

Badass junkie
Fresh zei:
luchtigtoetje zei:
tsja, ik heb de laatste keer 345mg gebruikt. Dus dat is bijna zwaar gebruik. dus 10 weken lijkt me prima :)

En verder gewoon gezond eten (en drinken) en geen slechte dingen doen :wink:

precies. buiten een truffeltripje ben ik niks van plan de komende 10 weken. Zelfs geen alcohol ofzo en lekker in mn ritme blijven, veel vitamines en gezond eten. Komt helemaal goed :)

Een deel van verantwoord drugs gebruiken is verantwoord met je lichaam ervoor en erna omgaan.

megatrippie

Belezen gebruiker
Leuk Report. En ook wel herkenbaar dat nog even doorzetten als je er eigenlijk al klaar mee bent. Tegen de tijd dat je hebt geaccepteerd dat het tijd is om naar huis te gaan komt er iemand met de suggestie om nog 1 keer iets bij te pakken. Ter plekke verdring je alle logica en slikt vlot nog een keer bij. naar huis is immers naar huis en betekend feestje over. En je weet zo niet wanneer je weer van je volgende feestje kunt genieten. Wat betreft wat te veel is en wat niet dat is iets wat per persoon verschild. Sommige kennissen en vrienden gaan bij minder als 200mg per nacht al omver. en dan heb ik het ook nog over mensen van ruim 100KG. En er zijn mensen die in een nacht 1gram weg slikken en daar niet echt anders van worden. Persoonlijk heeft vaker dan 2 x slikken geen nut voor mij aangezien ik vanaf de derde keer alleen maar strakker kom te staan en er geen sprake meer is van het "XTC gevoel" . Maar dat verschild per persoon. Wij hebben altijd primperan bij ons voor noodgevallen. Mocht er iemand echt niet meer kunnen stoppen met braken (nooit zo maar geven braken doe je meestal niet voor niets) dan kan een primperan zetpil uitkomst bieden. Maar het verstandigste is gewoon naar je lichaam en verstand luisteren natuurlijk. En zorgen dat je niet meer bij je hebt als wat je wil gebruiken en natuurlijk nooit ongeteste pillen van anderen slikken.

luchtigtoetje

Badass junkie
megatrippie zei:
< Maar het verstandigste is gewoon naar je lichaam en verstand luisteren natuurlijk. En zorgen dat je niet meer bij je hebt als wat je wil gebruiken en natuurlijk nooit ongeteste pillen van anderen slikken.

precies. en dat is ook precies hoe ik altijd tegenover drugs nemen sta. Je voelt zelf aan of iets kan ja of nee. Alleen toen tjsa.. werd ik even meegesleept omdat ik inderdaad alle logica over boord had gegooid.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Je hebt er van geleerd kerel, daar gaat het om.

In het vervolg neem je deze kennis mee en maak je niet dezelfde fout (hoop ik).

:rock:

luchtigtoetje

Badass junkie
Dat sowieso niet.. ik heb mezelf en mn vriendin onomkeerbare schade aangedaan en ik schaam me nog steeds kapot.. buiten dat heb ik ook echt een paar uur in doodsangst gelegen, ik hield er serieus rekening mee dat ik dood aan het gaat was..

Bovenaan