Xtc mee naar Rock Werchter.....?

snuverjetje

Experimenterende gebruiker
Ik ga volgend weekend voor t eerst naar Rock Werchter en wou wat versnaperingen meenemen... (xtc en beetje pep.) Nu heb ik werkelijk geen idee hoe daar de controles zijn...

Heeft iemand tips om het mee te nemen? Ik denk dat ik het gewoon in mijn overvolle toilettas meeneem,geseald en in een pakje ''daglenzen'' stop die ik helemaal onderin mijn tas prop.

Groetjessssss :rockband: :rock: :xtc:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik was daar vorig jaar en heb toen twee xtcpillen meegenomen in mijn toilettas. Uiteindelijk niet gebruikt maar goed. Ik heb ze gewoon tussen al mijn andere 'pillen' gestopt: aspirines, ibuprofen, hooikoorts, nog meer hooikoorts, allergiepillen etc haha. Maar goed, dat was dus de camping op. Ze kijken dan echt niet in je tas, hoogstens voelen ze of er glazen dingen inzitten.

Naar het festivalterrein heb ik ze niet meegenomen, maar daar fouilleren ze gewoon net als bij ieder ander feest/festival, ze voelen je zakken/zij en kijken snel in je tas, maar niet heel uitgebreid. Je kan het gewoon in je ondergoed of in je sokken doen.

snuverjetje

Hee dank je wel... dus de controle bij de ingang stelt dus nix voor... Mooi mooi mooi... zat um al een beetje te knijpen...

Blckbrd_

snuverjetje zei:
Hee dank je wel... dus de controle bij de ingang stelt dus nix voor... Mooi mooi mooi... zat um al een beetje te knijpen...

Standaardcontroles bij festivals (door stewards) fixeren op wapens en direct gevaar.
Zolang je geen dealer bent die bv. met een zak vol pillen het terrein wil betreden,
zou ik me geen zorgen maken.

Er is echter een uitzondering op deze regel:
Regelmatig kan de lokale politie steekproeven houden in en rond het terrein,
(dat kan uiteraard ook aan de ingang) en hierbij gebruik maken van symphatieke drugshonden.

Alleen dan ben je als low-profile-jan-met-de-pet en een paar pilletjes, of wat poeder op zak,
ook effectief 'de pieneut' en is het 'game-over' voor verdere festival-activiteiten aldaar... :grin:

Blckbrd_

Ah ja... nog een tip voor occasionele gebruikers met gebruikershoeveelheden op zak
(of in de onderbroek):

Laat een 'cleane' vriend altijd eerst een paar minuten op voorhand
de (ingangs)controle(s) passeren,
hij/zij kan de rest briefen over 'de kust' en of die al dan niet 'veilig' is. :wink:

Succes! :wave:

Bovenaan