• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC livereport

xtcfred

Newbie
Hee jongens,

ik ga zometeen een pil slikken en laat hier weten hoe het is.

18:30 eerste pil ingenomen :xtc:

atbboy

Bewuste gebruiker
Xeloc zei:
Zoals het hoord! :hearteyes: . Zit je daar alleen?

Jaa me pa licht op bed en me moeder en broertje zijn fietsen. Me andere broertje zit beneden en ik zit op zolder op mijn kamer, rusig hardstyle muziekje aan en spacen maar. Dit is de eerste keer dat ik thuis aan de pillen zit. Bevalt me overgins erg goed. Om kwart over 6 ongeveer is me halve pilletje ingeslagen.

atbboy

Bewuste gebruiker
xtcfred zei:
bloedarmede, mara gsst beter nu

Slim, neem nog een pilletje zou ik zeggen. Is je leven je niks waard?, wil je graag dood. Denk na man het is Dinsdag avond en jij zit aan de pillen, no comments on me ... ik heb ook een halfje op maar ik handel wel verstandig, moet morgen ook stage lopen maar ookal ben ik zo verkrackt ik weet dat ik het zal moeten doen en ik zet me morgen ook voor de volle 100% in.
Btw typen met een pilletje op is eigenlijk best leuk.

Aalpoepert

Badass junkie

Voor het geval dat.

atbboy

Bewuste gebruiker
Jongens doe even serieus, dit forumlid is net flauwgevellen. En jullie gaan allemaal onzin posten, hier heeft deze persoon niks aan. De persoon in kwestie zal wel realisseren dat hij/zij verkeerd bezig is.

Drientje

DF-koning
Citeer jij maar hoor.

Dat mag jij.

Jij zegt zelf zie je in de hel/hemel hij zegt die ie zn dooie oma ziet. Ik zie verbanden.

Bovenaan