XTC in de ochtend

Paranoize.

Badass junkie
Sup broskis

Dus ik wou deze vakantie zeker nog eens xtc doen enzo misschien zelfs met een vriend van me als hij me nog optijd stuurt dat ie zin heef.

Maar ik vroeg me af of het een goed idee is om bv in de ochtend 11u al een halve doodskop xtc te pakken of wacht ik best wacht tot de avond/nacht waardoor mn slaapschema wel naar de klote zal zijn?
Kan in principe gewoon hoor maar ik zou dan liever in de middag xtc nemen ipv de ochtend haha

Dirkdirk

DF-koning
Sup broskis

Dus ik wou deze vakantie zeker nog eens xtc doen enzo misschien zelfs met een vriend van me als hij me nog optijd stuurt dat ie zin heef.

Maar ik vroeg me af of het een goed idee is om bv in de ochtend 11u al een halve doodskop xtc te pakken of wacht ik best wacht tot de avond/nacht waardoor mn slaapschema wel naar de klote zal zijn?
Ik zou toch minimaal wachten tot na twaalven. Anders is het zo vroeg uitgewerkt, en dan moet je nog de rest van de dag in je eigen kater liggen. Niet heel fijn

Paranoize.

Badass junkie
Heb het vaker in de ochtend gedaan, kan prima. Maar wat @Dirkjan zegt, sluit ik me wel bij aan.

Rest van je dag is naar als het is uitgewerkt
Of geweun in de comedown derest van de dag aan de g en wiet? Waarom zou je een kater beleven als je die gewoon kan verdoven? 😊

(Deze fuckedup mindset heeft mij verslaafd gemaakt 😅 Don't try this at home kids)

Jongens bedankt voor alle antwoorden. Ik heb besloten te wachten tot vanavond en gewoon de rest van de dag wat dikke blunts te rollen. Ik snap echt helemaal niet meer waar jullie het over hebben met al die namen 😂😂.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Jongens bedankt voor alle antwoorden. Ik heb besloten te wachten tot vanavond en gewoon de rest van de dag wat dikke blunts te rollen. Ik snap echt helemaal niet meer waar jullie het over hebben met al die namen 😂😂.
In theorie zou je het beste in de ochtend, 2 uur na je ontbijt beginnen. Je lichaam heeft dan de meeste energie.

Dirkdirk

DF-koning
Ik snap het ook niet. Maar goed dat je ons advies opvolgt. Ik zou zeggen, party-hardy 🎉🥳

Bovenaan