• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Xtc in combinatie met de bioscoop...

Bollie

Bewuste gebruiker
Eergisteren hadden we weer eens het gevoel ons te vervelen, en net zoals altijd grijpen we dan direct naar de pillen... Slechte gewoonte, maar ja.

17.00 na een hele dag te hebben gepraat met m'n liefje, beste vriend en vriendin begon te verveling toe te slaan... Ik opende m'n kast, waar zich altijd wel iets in bevind en begon beetje rond te kijken...
hmmm. Wiet... Coke...... Ej ! Hier heb ik nog een 10 tal pilletjes liggen. Laten we die opeten, zei ik.
Toen we op het punt stonden allemaal eentje te slikken zei m'n maat. Stop! Niet doen... Laten we eerst naar 't stad gaan en naar mc'donnalds gaan eten. Daarna eten we de pillen op, en gaan we naar de cinema :)

We vonden dit een goed idee. Net voor we mc'donnalds binnengingen slikten we de pillen naar binnen. De meisjes begonnen met 1tje, ik en m'n maat pakten er 2.
We moesten in een lange rij staan wachten voor we mochten bestellen, en na een kwartierte was het aan ons. We gingen boven zit, want daar was het meeste plaats. Ik had het gevoel dat de pillen al begonnen te werken, dus at ik zo snel ik kan, want ik wist dat de honger over zou gaan. Het zou zonde van het geld zijn, nietwaar ?
Na het eten zaten we alle 4 al te stuiken, we hadden geen zin meer om ons recht te stellen en het begon alsmaar erger te worden. We dwongen onszelf om richting bioscoop te gaan en stonden op.
We namen de tram, en hadden het gevoel dat de mensen ons raar aankeken. Ik begon al redelijk hard op m'n tanden te kauwen...

Na een lange weg af te leggen en vele kruispunten over te moeten steken waren we alle 4 redelijk uitgeput. Onze hersenen wouden niet zo snel mee als onze ledematen. Al stuikend gingen we binnen en bestelden onze tickets. Na voor we binnen gingen even op de playstation te hebben gespeeld staken we iedereen voor, en loopten voor een TWINSEAT. Die hadden we te pakken, en konden uitgebreid ons neerzetten en van het spectakel genieten.
Onze keuze ging uit naar harry potter 4. Wat volgens mij de beste keuze was die we konden maken. Het geluid was nog zo spectaculair en de effecten van de film leken echt alles te overheersen. We voelden ons echt 'in de film". M'n vriendin begon zoals altijd te trillen en stuiktrekkingen te vertonen, dus moest ik haar beetje intomen en ervoor zorgen dat de mensen geen rare gedachten van ons kregen. Toen dit over was, besloten ik en m'n maat ( tijdens de film ) achter sigaretten te gaan. We liepen van bovenaf de zaal naar beneden, en ik sloeg een trede over. Ik struikelde, en redelijk wat mensen begonnen te lachen. Ik was in de war, en leek agressief te worden. Toch trok ik me er niets van aan, en verliet de zaal. We vroegen om een stempel en gingen naar buiten. Eens sigaretten gekocht te hebben, gingen we terugkeren naar de bioscoop. Door de pillen waren we weer afgeleid door de playstation die daar stond en begonnen weer een spelletje te spelen. Als eens soort gokverslaving kwam het op. Soul calibur 2 ofzo... Een leuk vechtspelletje. Per match kon de winnaar een sigaretje winnen. Ik won 3 maal. We gingen terug naar de zaal, maar de film was al bijna afgelopen. We zette ons terug in de zetel en genoten nog even van de film. We namen afscheid van elkaar en besloten in de vakantie nog eens af te spreken.

Heel gezond... :openmouth:

spacekonijn

Badass junkie
beelschermen en computerspellen zijn echt dingen die ik absoluut niet trek als ik space ben.

kan me wel voorstellen dat het bioscoop geluid echt geweldig moet zijn geweest

en niet echt gezond nee

caatje

Badass junkie
wel kick lekker hard gaan in een bioscoop. maaruh je gebruik wel heel veelin ene, of vergis ik me??

Bollie

Bewuste gebruiker
heel veel is niet het juiste woord, regelmatig anders wel.
Ik overdrijf nooit. Kga dus niet om stoer te doen eens 10 pillen door me strot
rammen, een volledige gram coke op een uur door m'n neus jagen.
Ik doe alles met mate. Maar ik doe het idd wel redelijk veel ja.

Maar tis nu vakantie e... :mrgreen:

caatje

Badass junkie
ja dat bedoel ik: regelmatig. Is zonde van je stash en je gezondheid! Maaruh t was een leuk rapportje :)

Bollie

Bewuste gebruiker
kheb overlaatst nog volledig onderzoek doorlopen. Enkel m'n nieren functioneren niet optimaal, maar het is zeker niet slecht. Er zijn mensen met slechtere nieren, vertelde de dokter me.
Ook was er iets mis met m'n schildklieren, maar ik heb onlangs ook klierkoorts doorlopen, dus met mij is niets mis ! Vanals ik voel dat er iets verkeerd is, stop ik direct voor een tijdje. :P

caatje

Badass junkie
wat denk je dan dat xtc met je nieren doet? zuiveren?? man das echt niet verstandig als je weet dat je iets aan je nieren mankeert en dan alsnog die rommel nemen!

Bollie

Bewuste gebruiker
ik mankeer niets aan m'n nieren, ze functioneren mss een beetje minder als bij andere mensen. Iedereen mankeert toch wel iets ?
Vriendin van me heeft iets aan haar hart ( Een babyhartje zoals de dokters het noemen ) en die eet altijd rustig xtc en paddo's mee met ons, en snuif ook gezellig een lijntje speed mee.

Iedereen doet wat ie wilt, toch ? Van zodra ik me slecht begin te voelen, stop ik wel hoor. Ik ben niet dom...

spacekonijn

Badass junkie
Bollie zei:
Van zodra ik me slecht begin te voelen, stop ik wel hoor. Ik ben niet dom...
ben je daar zeker van?

bijna iedereen die te veel gebruikt heeft het over , ik stop als ik klachten krijg.
probleem is dat drugs nadelen heeft op het lange termijn!!! dus die kun je nog niet voorzien , en als het zover is ben je al te laat.
wees toch gewaarschuwd, verder idd doe wat je leuk vind :)

Bollie

Bewuste gebruiker
kom gewoon naar hier om beetje over m'n ervaringen te praten hoor.
Bedoel dit helemaal niet verkeerd, ik vind het fijn dat jullie allemaal zo met elkaar inzitten, maar iedereen die hier op deze forum zit gebruikt. Voor jullie lessen geven aan iemand anders, wees zelf ook voorzichtig met wat je zegt.
En kijk eerst eens naar je eigen druggebruik, hoe het daar mee zit.

Ik vind het fijn hier, en vind het heel leuk actief te zijn op deze forum, maar de lesjes over m'n gezondheid geeft m'n moeder me wel :mrgreen:

Greetz !

caatje

Badass junkie
ik zet je niet recht, ik bedoel t niet betweterig, wat je doet moet jezelf weten maar als ik lees dat iemand iets aan zn nieren heeft en dan daar vrolijk xtc bij slikt ......
Ja ik gebruik ook, en ja ik weet dat t niet gezond is, maar ik gebruik wel met verstand. Als ik weet dat ik iets of wat mankeer zal ik t niet laten om acuut alles door de plee te spoelen. Gezondheid voor alles!! Voor zover ik weet is alles ok met me en ik gebruik niet overvloedig zoals jij op dit moment.... Wat betreft je moeder.....weet ze wel dat je gebruikt dan?lees dit maar ff

even goeie vrienden hoor :wave: Maar als je dit soort dingen vertelt in je post dan kun je reactie verwachten! daar is een forum voor he :wink:

Bollie

Bewuste gebruiker
ikzelf ben 21 en gebruik al 5 jaar. Ben nog nooit onwel geworden door drugs, en nog nooit afgevoerd geweest door een overdosis. Ik blijf van vloeibare xtc, en gevaarlijke middelen...
Ik gebruik alleen xtc, speed, coke, paddo's, wiet en hasj. mss binnenkort zal ik een keer salvia uittesten omdat ik hiervan belovende verhalen lees op dit forum. Je hoeft me echt niets over drugs bij te leren hoor. Ik weet de gevaren en bijwerkingen van alles.
Als er dingen zijn die ik niet weet, zal ik ze zonder schrik vragen aan andere op deze forum, maar ik hoef echt geen lessen te krijgen.

Even goede vrienden, idd. :)

parcival

Experimenterende gebruiker
Dat je het liefst wou gaan zitten en de ledematen niet meer zo mee wilden wil eigenlijk toch wel zeggen dat je een redelijke hoge dosis binnen had (schat om en bij de 200mg).
Heeft jouw vriendin trouwens epilepsie ?
En wat is een kinderhartje ?
(mensen met hartproblemen dienen uit de buurt van coke te blijven; heeft te maken met het lokaal verdovend effect; kan het electrische systeem van het hart verstoren)

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
beelschermen en computerspellen zijn echt dingen die ik absoluut niet trek als ik space ben.

kan me wel voorstellen dat het bioscoop geluid echt geweldig moet zijn geweest

en niet echt gezond nee
Ik kan geen muziek uitstaan als ik van de wereld ben. Heel raar de meeste willen muziek ik niet :P

Jeller

Badass junkie
leuk tripreport hehe..

en spelletjes vallen nog goed mee als je waus bent.. de eerste keer dat ik xtc nam bij iemand thuis hebben we nog even half life 2 zitten spele.. maar er het keyboard geraakte er niet meer in voor even haha dus we moesten het met muis alleen stellen.. ook al werd je supermakkelijk afgemaakt door gebrek aan bewegign vond ik het toch nog leuk :grin:
rare drugs toch..

dallandra

Wijs gebruiker
ik wil ookniet zeuren hoor,maar xtc nemen omdat je je verveelt??

je maat had wat verzonnen om te gaan doen,waarom dan nog diepillen?

Bollie

Bewuste gebruiker
We hadden meer zin in de pillen dan in de bioscoop hoor, maar m'n vriendin wou echt harry potter 4 zien, waardoor we gegaan zijn. En we hebbe die 2 dan gewoon gecombineerd.
Vond het wel een leuke ervaring btw :sunglasses:

Bovenaan