XTC, Hoeveelheid.

He, ik ben een jongen en heb dit weekend 'vraagtekentjes' (XTC) gebruikt. Dit is de eerste keer dat ik hard drugs heb gebruikt. Om het half uur heb ik een pilletje genomen dus 3 in een anderhalf uur. Anderhalf uur na mijn inname van de pilletjes space ik hem super hard wat ook de bedoeling was.

Mijn vraag is. de vraagtekentjes (XTC) bevatten ongeveer 120mg MDMA. Hoeveel pilletjes zou ik dan de volgende keer kunnen nemen, op een avond voor een heftigere space trip te krijgen?

Amaranth

Bewuste gebruiker
Sowieso 2 maanden wachten tussen elke keer dat je het doet, als je het echte gevoel tenminste wilt houden. Het blije, warme liefdesgevoel wat je van XTC krijgt gaat weg als je het te vaak neemt.

Verder hangt het ervanaf hoeveel je weegt en hoe 'goed' je er tegen kunt. Het advies voor de gemiddelde is 1-1.5mg per kilo lichaamsgewicht. Ik ben echter 60-65kg en ben vorige week erg goed gegaan op 185mg (voor het eerst in 2 jaar, te beschouwen als eerste keer). Dus het hangt heel erg af van de persoon. Ik zou zeggen, begin gewoon met een dosis die je prettig vindt (als je deze goed trok, doe het dan nog eens) en als je dan lekker gaat en denkt dat je nog wel iets erbij kunt hebben, neem nog een half.

Tufnut

Badass junkie
Wat Amaranth zegt, al moet ie ff zijn eigen dosering opnieuw uitrekenen :wink: En verder zou je er vier kunnen nemen, of vijf, of zes, of tien. Of misschien zou je het al gewoon moeten weten? Als je er drie van 120mg gepakt hebt dan wist je wel wat je de volgende keer moet pakken. :wave:

Bovenaan