zo,
we waren bij een vriend met 3mensen (ik bleef bij iemand slapen van deze)
we waren op zoek naar wiet deze haden we niet gevonden dus wij nog wat bedroefd naar huis.
een uurtje later belt deze jongen ons en hij zegt "ik heb xtc"
ik bleef bij men vriend thuis en hij reed om de pilletjes met zen brommer.
ze wouden eerst niets geven tenzij ik naar daar fietste je moet weten ik neem niemand anders fiets alsie er niet bij is en ik ben nogal een bange jongen om snachts 2uur aleen door kleine wandelpaden te lopen.
dus ze kwamen me halen met 3jongens.
ze kwamen aan.
dit was HET momment hij haalt de pillen boven en zegt deze is voor jou .neem hem nu dat is lekker om op te wandelen.
zonder veel nadenken slik ik hem weg.
wij op pad naar de ander jongen zijn huis.
ze hadden een fiets bij en we besloten om niet te fietsen maat hem in de hand te houden.
toen voelde ik het komen.heel men lichaam begon te tintellen ik bleef staan en met men ogen naar de hemel gericht zeg ik dit is de zaligste ervaring van men leven.
we besloten om tog maar door te stappen.iedereen knuffelde elkaar en prate veel te veel.dus vroegik of ze even wouden still zijn en samen van de vogels te genieten(dit was rond 5.30 ja we waren zo al een 1uur onderweg
)
ik herkende het punt waarop ik keren waarop ik nuchter was zei we zijn er bijna .
eenmaal aangekomen nam ik een dike slok van een flesje water.
mijn vriend zij dan nog dat is water met xtc gruis in ik zei datik wel wat langer van het gevoel wilde genieten en dat deed ik dus ook
.
ik samen met men maat keken naar het bed en daarna naar elkaar.
we besloten om lekker op het bed te liggen we legden een lekker deken op ons en we genoten van de muziek(GOA muziek)en praten nog wat over het gevoel.
opeens bedacht ik me iets er zat nog een joint in mijn pakje sigareten.
ik besloot om nog even te zwijgen en verder te genieten
8uur ik voelde alles wegtrekken en ik voelde datik nuchter was.
ik zei ik heb nog iets en haalde de joint tevoorschijn.
ik stak hem aan en voelde nog resten van de MDMA samen met een lichte high van de wiet
toen besloten we tog om maar naar huis te gaan en te slapen om later die dag terug te keren.
toen we ons realiseerden dat het nog een lange weg was gingen we liften.
we hadden geluk!
iemand nam ons mee en zei dathij niet naar daar moest maar besloot ons tog te brengen omdat hij wist hoe het was om zo ver te stappen alsje niet hebt geslapen.
thuis liep ik me in de zetel vallen en deed men ogen dicht
ik viel en slaap en besefte dat XTC echt wel een zalige drug is
zo dit was hem dan misschien niet zo goed geschreven maar het is ook men eerste
cya
we waren bij een vriend met 3mensen (ik bleef bij iemand slapen van deze)
we waren op zoek naar wiet deze haden we niet gevonden dus wij nog wat bedroefd naar huis.
een uurtje later belt deze jongen ons en hij zegt "ik heb xtc"
ik bleef bij men vriend thuis en hij reed om de pilletjes met zen brommer.
ze wouden eerst niets geven tenzij ik naar daar fietste je moet weten ik neem niemand anders fiets alsie er niet bij is en ik ben nogal een bange jongen om snachts 2uur aleen door kleine wandelpaden te lopen.
dus ze kwamen me halen met 3jongens.
ze kwamen aan.
dit was HET momment hij haalt de pillen boven en zegt deze is voor jou .neem hem nu dat is lekker om op te wandelen.
zonder veel nadenken slik ik hem weg.
wij op pad naar de ander jongen zijn huis.
ze hadden een fiets bij en we besloten om niet te fietsen maat hem in de hand te houden.
toen voelde ik het komen.heel men lichaam begon te tintellen ik bleef staan en met men ogen naar de hemel gericht zeg ik dit is de zaligste ervaring van men leven.
we besloten om tog maar door te stappen.iedereen knuffelde elkaar en prate veel te veel.dus vroegik of ze even wouden still zijn en samen van de vogels te genieten(dit was rond 5.30 ja we waren zo al een 1uur onderweg
ik herkende het punt waarop ik keren waarop ik nuchter was zei we zijn er bijna .
eenmaal aangekomen nam ik een dike slok van een flesje water.
mijn vriend zij dan nog dat is water met xtc gruis in ik zei datik wel wat langer van het gevoel wilde genieten en dat deed ik dus ook
ik samen met men maat keken naar het bed en daarna naar elkaar.
we besloten om lekker op het bed te liggen we legden een lekker deken op ons en we genoten van de muziek(GOA muziek)en praten nog wat over het gevoel.
opeens bedacht ik me iets er zat nog een joint in mijn pakje sigareten.
ik besloot om nog even te zwijgen en verder te genieten
8uur ik voelde alles wegtrekken en ik voelde datik nuchter was.
ik zei ik heb nog iets en haalde de joint tevoorschijn.
ik stak hem aan en voelde nog resten van de MDMA samen met een lichte high van de wiet
toen besloten we tog om maar naar huis te gaan en te slapen om later die dag terug te keren.
toen we ons realiseerden dat het nog een lange weg was gingen we liften.
we hadden geluk!
iemand nam ons mee en zei dathij niet naar daar moest maar besloot ons tog te brengen omdat hij wist hoe het was om zo ver te stappen alsje niet hebt geslapen.
thuis liep ik me in de zetel vallen en deed men ogen dicht
ik viel en slaap en besefte dat XTC echt wel een zalige drug is
zo dit was hem dan misschien niet zo goed geschreven maar het is ook men eerste
cya