Xtc en pep op comedown?

DaniL2000

Newbie
Hoi,

Ik heb volgende maand weer een feestje die 9 uur duurt, ik wil daar dus weer aan xtc beginnen. Maar xtc werkt 4-5 uur bij mij, de laatste 4 uren wil ik met pep doorgaan.
Ik weet dat dit een slechte combitinatie is, maar toch wil ik het proberen.

Het enige probleem is: ik heb een slechte conditie, betekent dit dat ook dat ik een slecht hart heb? En dat deze combi dus slecht voor mij is

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik gebruik de twee ook wel eens samen en vind het zelf totaal niet "zwaarder" voor m'n lijf aanvoelen, maar veel anderen wel. Wij kunnen niet vanaf hier aangeven of jouw conditie te slecht is, en waarom die slecht is. Laat je gewoon eens onderzoeken door je huisarts dan weet je allicht meer. Zonder dat zou ik een dergelijke combinatie zeker afraden, en het dan gewoon de hele avond bij één van beide te houden.

BraboF

Badass junkie
Ik ben van plan vanavond XTC te pakken en in de come down wat SOS.
Wat zijn hier de ervaringen mee?

Ps. Sorry dat ik je topic gebruik voor deze vraag maar anders moest ik weer een nieuwe aanmaken..

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik ben van plan vanavond XTC te pakken en in de come down wat SOS.
Wat zijn hier de ervaringen mee?

Ps. Sorry dat ik je topic gebruik voor deze vraag maar anders moest ik weer een nieuwe aanmaken..
2 stimulanten is sowieso slecht voor je hart en bloedvaten. En de SOS en xtc werken elkaar tegen qua effect.

Ik heb in het verleden heel vaak xtc en sos/speed/3-mmc gecombineerd maar de leukste ervaringen waren toch wel wanneer ik het bij 1 stimulant hield. De kater is ook vele malen minder dan.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hoi,

Ik heb volgende maand weer een feestje die 9 uur duurt, ik wil daar dus weer aan xtc beginnen. Maar xtc werkt 4-5 uur bij mij, de laatste 4 uren wil ik met pep doorgaan.
Ik weet dat dit een slechte combitinatie is, maar toch wil ik het proberen.

Het enige probleem is: ik heb een slechte conditie, betekent dit dat ook dat ik een slecht hart heb? En dat deze combi dus slecht voor mij is
De combinatie is sowieso slechter voor je dan wanneer je het bij 1 stimulant houdt.

Of je een slechte conditie hebt weet ik niet, dat weet alleen de huisarts na een aantal testjes.

Bovenaan