• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC en Cocaïne

Space Junior

Experimenterende gebruiker
Wat begon als een lekker avondje silent disco, eindigde in een nog lekkerder tripje. Hier mijn report:

Om ongeveer half 11 was me al duidelijk wat voor avond het zou worden. Ik nam een halve (roze domino) pil en liet het even inwerken. Toen na 45 minuten de effecten nog maar vaag op de achtergrond speelde besloten we om de andere halve pil bij te pakken. Een paar minuten na die 2e halve pil sloeg de eerste echter in en konden we lekker gaan dansen. Ik kreeg een enorme praatkick waarbij ik de nodige complimentjes uitdeelde. Echt alles wat ik dacht zei ik hardop en ik had het gevoel dat ik me telkens moest verandwoorden aan de rest. Ik voelde me wel heel goed. Een uurtje was de laatste halve toegevoegd aan ons menu, een vervolgens pakten we om het uur een goede sleutelpunt sos om het netjes bij te houden. Na die combinatie Ging ik niet meer lekker op de pillen, alleen ging ik nog wel hard, en nu ik dit report schrijf nog steeds. Ben constant aan het kauwen en slapen zal er niet of nauwelijks aan te pas komen. Al met al was het een mooie zaterdagavond met wat vrienden, goede muziek en lekkere schijven en bumpjes. Heeft een van jullie ook al zo'n avond gehad tijdens de lockdown?

Laatst bewerkt:

Extase

Bewuste gebruiker
Leuk dat je een mooie avond hebt gehad,

Zoals je wellicht hebt gemerkt heft coke de effecten van mdma op.
Misschien is het dan ook handig om je de volgende keer even in te lezen op bijvoorbeeld psychonaut om risico's te beperken en dergelijke dingen te voorkomen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ben ik de enige die liever een lijntje speed in de staart van een avondje MDMA snuif? 😬
Geen idee, zelf nog nooit gedaan. Ik heb nog nooit uppers gecombineerd. Na mdma rook ik wiet. Na speed ook. (Ik rook trouwens bij of na bijna elke drug wiet 😬)
Het lijkt mij dat speed na mdma ook die glow weg haalt?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hmm coke icm. xtc? Coke lijkt mij echt een mdma killer. Al enkele keer gedaan en het voegt weinig toe aan de mdma "trip". Het breekt als het ware het leuke gevoel van mdma af.

Space Junior

Experimenterende gebruiker
oow leuk dat wist ik niet haha, en nu nog een afterglow? of dat niet

Hmm coke icm. xtc? Coke lijkt mij echt een mdma killer. Al enkele keer gedaan en het voegt weinig toe aan de mdma "trip". Het breekt als het ware het leuke gevoel van mdma af.
14 uurtjes na het schrijven van de report kan ik bevestigen dat het geen ideale combi was. Opzich ging ik nog best lekker, maar de kater was/is niet prettig. Wat ik ben vergeten te vermelden in de report is dat ik ook alcohol en hasj heb gebruikt. Was vanmorgen niet in staat om alle details te beschrijven haha 😅 Volgens mij heb ik 20 minuten gedaan over dat stukje tekst. Het was een mooie nacht maar de volgende keer zou ik persoonlijk de coke weglaten, voegt weinig toe!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
14 uurtjes na het schrijven van de report kan ik bevestigen dat het geen ideale combi was. Opzich ging ik nog best lekker, maar de kater was/is niet prettig. Wat ik ben vergeten te vermelden in de report is dat ik ook alcohol en hasj heb gebruikt. Was vanmorgen niet in staat om alle details te beschrijven haha 😅 Volgens mij heb ik 20 minuten gedaan over dat stukje tekst. Het was een mooie nacht maar de volgende keer zou ik persoonlijk de coke weglaten, voegt weinig toe!

Dacht ik wel. Met enkel de hasj bij de xtc comedown ging je wrs wel een leuker einde gehad hebben. Of een stevig wietje op het einde van de xtc rit is ook wel een aanrader.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik vind coke nadat de MDMA helemaal is uitgewerkt wel lekker. Als het weer licht is, thuiskomen en nog een paar koude biertjes met een paar vrienden doen. De coke maakt je helder, maar ook weer een beetje warm waus. Zeker met een paar biertjes erbij. Dan de coke laten uitwerken en dan met of zonder benzo lekker slapen tot diep in de middag.

Coke en MDMA gelijktijdig combineren is wat mij betreft een no-go.

Bovenaan