• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC - EINDELIJK!

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Roos kroontje :grin:

'n halfje samen met een klein lijntje coke... effecten treden in werking na 15-20 minuten. Zeer mellow, gewoon genieten, elke aanraking wordt 'n intens feest. Je babbelt maar sporadisch meer.

Je voelt het HEEL goed als het begint te werken, een soort van tinteling rond de borststreek. Ik rij zeer rustig naar huis, check uiteraard politiecontrole, slaap als een roos.

's anderendaags veel dorst, er wordt me nog gezegd dat ik altijd iets moet drinken met veel suiker.

Ik vraag me af, wat het effect van deze zes euro kostende pil zou zijn, indien volledig en zonder C...

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Eerste wat ik dacht was: Tjeeeee, dat is zonde hee!, die combi!
Tweede wat ik dacht: nog leip in de auto stappen (aangenomen dat het een auto is) :openmouth: :rolleyes:

Probeer het een zonder coke, en zonder auto rijden. Veel relaxter, veel beter gevoel.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
d1g1tal1s zei:
Eerste wat ik dacht was: Tjeeeee, dat is zonde hee!, die combi!
Tweede wat ik dacht: nog leip in de auto stappen (aangenomen dat het een auto is) :openmouth: :rolleyes:

Probeer het een zonder coke, en zonder auto rijden. Veel relaxter, veel beter gevoel.

Ik heb wel wat minder C gebruikt dan anders. :rolleyes:

En ik stapte pas een tweetal uurtjes na inname in de auto. :rolleyes: :grin:

Bovenaan