• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Wiet

Giow

Experimenterende gebruiker
Voor ik de trip schrijf, neem wel je tijd. Ik ga hem goed beschrijven en het kan lang worden.

Het was ongeveer 11 uur. en ik had voor 10 euro. Ik rookte een sigaret. Dan stak ik de joint aan..

Ik heb de eerste joint snel opgerookt, dat doe ik meestal niet want weed is chill. Maar ik had zin voor echt stoned te worden. Het was me verteld dat dit erg goede was. Dus op zo een paar minuutjes was de joint al weg. Ik voelde het een beetje, er was zo een domme film bezig dus ik lachtte, maar ik wou meer.
Ik rol de volgende, stop er nog meer in. Deze rookte ik rustiger op.

Opeens heb ik de joint vast, ik trek en hij was uit. ik kijk naar de joint en blijf erheen kijken. Ik was erover aan het nadenken ; ''wat zou de wereld zonder drugs of wiet zijn''.'' Toch fijn dat wat groen spul me zo kan maken ..''..
Ik steek de Joint terug aan,; nu voel ik het hard. ik blijf roken, lach wat, ik voel me gewoonweg perfect. De Joint was ongeveer op na 5 minuten.

Nu rook ik even een sigaret. terwijl ik de volgende rol. Opeens trilt er iets, ik vraag me af wat, enkele minuten later had ik door dat het mijn vriendin was die een sms'je stuurde. Als ik het nog weet stond er iets van ; Sgat, ik hou van je etc.. . Ik heb ff geen zin voor terug te sturen, ik stop de gsm terug weg. Ondertussen is de Joint gerold..

Er stond net een leuk liedje op, dus in me hoofd begin ik wat mee te doen, toen dit liedje gedaan was stak ik de joint op.. Ik vond het prachtig ; hoe er roodachtige kooltjes afvielen.. En ik bleef ze volgen, tot ze opeens wegwaren. Nu, elke keer toen ik de rook uitblaasde keek ik ernaar, en keek hoe hij verdween. Nu was ik al aardig stoned. ( Nu is het 12 uur).

Nu wou ik de laatste rollen, ik neem het vloeitje, scheur een tipje, bereid alles. Ik had geen zin voor een sigaret open te scheuren dus ik steek gewoon alle wiet erin en maak een pure. Ik leg hem ff opzij. Ik neem ff ene glas drinken,; Ik neem de fles cola, wil het erin schenken en ik tril echt. Vreemd; Mja, ik zuip het glas leeg en steek de joint op.
Tijdens de Joint denk ik terug na dat ik een sms'je had gekregen..

Ik neem me GSM en lees het opnieuw. Ik wil iets terugsturen van ; ''Sgat, ik zie je ook graag, maar ik ben ff bezig. Ik zie je morgen .. ''. Nou wat ik geschreven had weet ik niet meer,; met hoofdletters en alles. en dat sms'je duurde wel 10 minuten. Ondertussen was er een heel stuk van de Joint weggebrand :angry: .

Ik steek hem terug aan en rook verder. Ik vond het prachtig dit effect.
Ik wou dat ik er voor altijd in zou blijven steken. Geen zorgen, geen ouders .. Nu was de joint op, ik vond het erg :( .
Maja, niets aan te doen. Nu was ik erop aan het kijken hoe lijnen verdwenen in mensen hun neus :mrgreen: .

Ik kijk rustig wat TV verder, maar ik viel praktisch in sliep op die stoel.
Het was inmiddels al 3 uur. Dan heb ik maar besloten te gaan slapen. Even in ''dat'' bed gaan liggen, en ik bleef nog nadenken. Over mijn vriendin, hoeveel ik er van hield en die shit. En dat ik toch gelukkig ben met mijn leven, en zeker geen spijt heb van drugs. Mja, dit was het, toen vielen me ogen dicht ongeveer 45 minuten later.

(Me 2de uitgeschreven trip hier eigenlijk).
Wat vonden jullie ervan :wave: .

De laatste Joint zag er tevens zo uit :

xcrement

Belezen gebruiker
waarom noem je dat een trip?
als je echt gaat trippen zal je dan wel verschieten volgens mij...
Wat jij als "trip" beschrijft is voor de meeste mensen niet meer dan 'jointje roken'....

Soma

Bewuste gebruiker
Toen ik "weedtrip" las, dacht ik dat je het over spacecake had ofzo, maar dit noem ik inderdaad gewoon "jointjes roken" :stoned: .

azgaza

Badass junkie
Glasvloei blijft eng. (ik zie dat je met glasvloei draait op die foto) Ik droomde vanacht dat ik dat kocht en toen ineens dacht 'maar ik wil het helemaal niet' en dat er geen gewone was en het was echt een nachtmerrie hahaha. Maar dat terzijde; ik vind dit eigenlijk niet echt een tripreport, of eigenlijk gewoon helemaal niet.
Dit is meer een uitgebreide versie van: "Ik had een joint, ik stak hem aan."

Giow

Experimenterende gebruiker
Sorry dat ik wat onduidelijk was met die ''trip'' erachter.
Natuurlijk weet ik ook wel dat dit geen trip is.
Dit is gewoon een uitgebreide versie van een Joint :)

Bovenaan