Wiet van dealer

hey Guyz!!!
Ben dus nieuw op dit forum maar ik had of eigelijk heb een vraag.
Ik heb via een vriend van me 2 gram wiet amnesia haze gekocht is 1 grote top van 2 gram.
Hij heefd het alleen voor me geregeld dus via een vriend van hem gekocht.
Maar had thuis dus een joint ervan gedraaid en ging na een vriend jointje is gescheurd dus we draaide een nieuwe toen stak hij hem op en rookte hij het en zei zo van dit ruikt en proeft na afval man dit is crack.
Hij bedoelde het niet zo van dat het echt crack was hij bedoelde dat het vies was enz
Maar de joint was inderdaad niet echt lekker en rook dus ook niet erg fris en werdt er wel gewoons stoned van maar kon merken dat het geen goeie wiet was dus niet lang stoned.
Alleen heefd me vriend me aan het denken gezet zou het kunnen dat het echt crack of iets dergelijks zou kunnen zijn??? Dus dat we wel crack of zo iets hebben gerookt of kan dat niet? He Zag er wel gewoon als wiet uit maar stonk dus volgens hem en het smaakte niet erg goed.
Trouwens heb er maar 1 joint van gedraaid de rest heb ik thuis nog liggen.

Dus ik hoor graag van jullie wat het zou kunnen zijn of het crack of iets anders zou kunnen zijn of dat het wat anders is en wat het dan zou kunnen zijn

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dus ik hoor graag van jullie wat het zou kunnen zijn of het crack of iets anders zou kunnen zijn of dat het wat anders is en wat het dan zou kunnen zijn
Natuurlijk is het geen crack, dat is veel duurder dan wiet... Je moet niet zomaar alles geloven wat mensen zeggen en gewoon zelf blijven nadenken.

Daarbij heeft crack ook een heel ander effect en je zegt er gewoon stoned van te worden. Als je er gewoon stoned van bent geworden zal het gewoon wiet geweest zijn, maar dan niet zulke sterke waarschijnlijk.

Niks aan de hand dus, behalve dat je misschien wat matige wiet hebt gekocht.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
We hebben dit soort vragen al vaker gehad hier. Nee crack oid zit er echt niet in. Zoals Psychedelibee al zegt is dat veels te duur om dat "weg te gooien" in een wietje. De wiet kan wel bewerkt zijn met pesticides of chemicaliën dat je proeft. Voor crack kunnen ze namelijk veel meer geld krijgen dan voor wiet. Dus als je idd zelf nadenkt....?
Als je op internet naar de effecten van crack had gezocht had je ook kunnen vinden dat het totaal niet op wiet lijkt.
Maak je daar over geen zorgen, fabeltjes allemaal! Koop voortaan je wiet of bij de coffeeshop of van een goeie dealer, dan heb je die zorgen al helemaal niet. Op straat koop je vaak (niet altijd) rommel.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk is het geen crack, dat is veel duurder dan wiet... Je moet niet zomaar alles geloven wat mensen zeggen en gewoon zelf blijven nadenken.

Daarbij heeft crack ook een heel ander effect en je zegt er gewoon stoned van te worden. Als je er gewoon stoned van bent geworden zal het gewoon wiet geweest zijn, maar dan niet zulke sterke waarschijnlijk.

Niks aan de hand dus, behalve dat je misschien wat matige

Niks aan de hand dus, behalve dat je misschien wat matige wiet hebt gekocht.

Nee denk niet dat het persee crack is maar bedoelt meer dat het gewoon garbage is maar toen had ie me aan het denken gezet wat als het crack vermengt met wiet is maar blij om te horen dat het niet kan
Alleen wat zou het dan kunnen zijn? Vervuilde wiet? Of haarlak?

We hebben dit soort vragen al vaker gehad hier. Nee crack oid zit er echt niet in. Zoals Psychedelibee al zegt is dat veels te duur om dat "weg te gooien" in een wietje. De wiet kan wel bewerkt zijn met pesticides of chemicaliën dat je proeft. Voor crack kunnen ze namelijk veel meer geld krijgen dan voor wiet. Dus als je idd zelf nadenkt....?
Als je op internet naar de effecten van crack had gezocht had je ook kunnen vinden dat het totaal niet op wiet lijkt.
Maak je daar over geen zorgen, fabeltjes allemaal! Koop voortaan je wiet of bij de coffeeshop of van een goeie dealer, dan heb je die zorgen al helemaal niet. Op straat koop je vaak (niet altijd) rommel.

Ja merk inderdaad dat ik rommel heb gerookt
Maar heb nog een stukje liggen dat kan ik gewoon rustig oproken???
Maar waarom het niet lekker smaakte etc. Zou dat kunnen door de wiet of omdat het rommel wiet is dus haarlak vervuilde wiet cola/7up wiet ofzo?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waarom zou je het oproken als je het vies vind smaken? Je hebt het vorige x overleefd dus zal het niet met zo een vaart lopen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Alleen wat zou het dan kunnen zijn? Vervuilde wiet? Of haarlak
Daar kunnen wij niet over oordelen vanaf het internet. Het zou vervuild met chemicaliën kunnen zijn, maar kan ook gewoon net zo goed slechte (slappe) wiet zijn. Wij weten het niet, dus heeft weinig zin hier lang op door te gaan.

Als je het niet vertrouwd of het vies vind zou ik het zelf weg gooien en nieuwe in de coffeeshop halen.

Daar kunnen wij niet over oordelen vanaf het internet. Het zou vervuild met chemicaliën kunnen zijn, maar kan ook gewoon net zo goed slechte (slappe) wiet zijn. Wij weten het niet, dus heeft weinig zin hier lang op door te gaan.

Als je het niet vertrouwd of het vies vind zou ik het zelf weg gooien en nieuwe in de coffeeshop halen.

Ahhh dus het kan gewoon vervuilde wiet of slappe wiet zijn maar er kan geen rare shit in zitten als crack heröine cocaïne etc toch??

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
maar er kan geen rare shit in zitten als crack heröine cocaïne etc toch??
Dat is nou al meerdere keren in dit topic gezegd... Nee, want al die middelen zijn vele malen duurder dan wiet dus dat komt echt niet in je wiet terecht.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Geval van slechte oogst klinkt het. Waarschijnlijk te vroeg geplukt dat smaakt niet lekker. Een muffe smaak zal het vast hebben waardoor je denkt dat het iets anders is. Met haarlak lijkt me ook erg sterk.

Zou er niet meer halen in ieder geval!

Geval van slechte oogst klinkt het. Waarschijnlijk te vroeg geplukt dat smaakt niet lekker. Een muffe smaak zal het vast hebben waardoor je denkt dat het iets anders is. Met haarlak lijkt me ook erg sterk.

Zou er niet meer halen in ieder geval!

De andere joints waren wel oke alleen je bent niet zo lang skaffa als normaal man

Bovenaan