Wiet / Lief

Weednator

Bewuste gebruiker
kheb dus een lief , gaat al een tijdje niet echt super meer ! Maar elke skeer als ik smoor dan begint ze te zagen , ze heeft et ni graag enzo ... Ze wil dat ik ermee stop ! Nu , mijn vrienden roken allemaal wiet en ik amuseer mij echt Super hard als ik wiet gerookt heb . En als mijn vrienden stoned zijn en ik niet , dan kan ik niet zohard meelache met hen ... Nu is m'n vraag , als men lief zegt , kies mij ofwel de wiet . Wat zou ik dan moeten doen ? ik weet jullie moete niet beslissen in mijn plaats enzo maar heeft iemand hier ervaring mee , en trouwens wiet is niet de ergste drug ...

grtz

Weednator zei:
kheb dus een lief , gaat al een tijdje niet echt super meer ! Maar elke skeer als ik smoor dan begint ze te zagen , ze heeft et ni graag enzo ... Ze wil dat ik ermee stop ! Nu , mijn vrienden roken allemaal wiet en ik amuseer mij echt Super hard als ik wiet gerookt heb . En als mijn vrienden stoned zijn en ik niet , dan kan ik niet zohard meelache met hen ... Nu is m'n vraag , als men lief zegt , kies mij ofwel de wiet . Wat zou ik dan moeten doen ? ik weet jullie moete niet beslissen in mijn plaats enzo maar heeft iemand hier ervaring mee , en trouwens wiet is niet de ergste drug ...

grtz

Kies voor de weed, vrouwen genoeg :)

Weednator

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Kan niemand voor je beslissen.

kwetet , maar wiet hoort bij mij maten en amusement . Lief kies je maar hé enja ik zie wel graag maar ik vind men maten belangrijker . 't is nu niet da ik moet smoren van m'n maten ... Maar dan zullen ze veel anders zijn voor mij .

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Je vriendin laat je niet in je waarde en maakt (als ik dat zo lees) een probleem van niks.

Als ik jou was zou ik zeggen dat je best wilt stoppen, maar dat zij dan moet stoppen met cosmetica omdat dat niet gezond is voor het milieu.

Weednator

Bewuste gebruiker
haha, wel goed gezien :wink: . Kga 't gewoon stiekem doen ofwel zeggen , je moet me maar nemen zoals ik ben !

Skippy

Wijs gebruiker
Weednator zei:
haha, wel goed gezien :wink: . Kga 't gewoon stiekem doen ofwel zeggen , je moet me maar nemen zoals ik ben !

Stiekem doen, wat heeft dat voor nut, ik verzweeg alles voor iedereen en dat kan toch verkeerd uit pakken.
Bespaar je die moeilijkheden, het is je vriendin, ze zal je idd maar moeten nemen zoals je bent, zij hoeft het toch niet te roken?
Ik vind niet dat iemand daar tegenin mag gaan, tenzij jij er op achteruit gaat, en dan nog is het jou keuze.

Osi`

Bewuste gebruiker
Hoe oud zijt ge? Als ge 16 ofzo zijt, kies dan maar voor de wiet, liefdes relaties duren toch niet meer lang enzo, bedoel, mensen moeten u accepteren zoals ze zijn en wiet is nu niet bepaald iets heel ergs zenne.

Maar tis volledig uw eigen beslissing, je moet er zelf over nadenken van, hou ik echt van m'n vriendin?
Kies gewoon of is wiet echt iets noodzakelijks in je leven? Dan zou je wel drignend moeten stoppen :wink:

BacingsPen

Badass junkie
Nja, als ik moest kiezen koos ik voor m'n vriendinnetje..

Maar aan de andere kant, als het niet lekker loopt, dan is het anders..

Hoogstwaarschijnlijk is dit niet het enige dat ze niet van je pikt..

Je zou moeten nagaan of het beter wordt tussen jullie wanneer je niet meer zou blowen..

Solidius

Badass junkie
Dat is niet lief :(

Maarja ik zou waarschijnlijk voor de wiet kiezen. Iemand moet je gewoon accepteren zoals je bent, met de lusten en de lasten. Er zijn altijd wel dingen die mensen selectief anders zouden willen of veranderen, dit soort zaken zijn slechts het begin.

TeQ

Bewuste gebruiker
Zolang je niet stoned bij haar verschijnt steeds denk ik dat ze er niet zon punt van moet maken :wink:
En anders moet ze er maar eens wat meer informatie over zoeken. Denk dat ze wiet als een veel te zwaar iets ziet.

Kan wel begrijpen dat ze het irritant vind als je steeds stoned bij dr verschijnt... Maar wat je doet met je vrienden is jou ding. Heeft ze verder weinig over te zeggen. Vooral op jou leeftijd.

Moon

Bewuste gebruiker
als ze je niet neemt zoals je bent heeft ze toch pech gehad! je bent pas 16 jaar dus ik zou lekker voor de wiet kiezen, er zijn meiden genoeg!

Freezing

Bewuste gebruiker
Als ik jouw was zou ik voor je vrienden kiezen, ik ken paar mensen die dit geval ook hebben gehad, en die wat voor hun vrienden/vriendinnen gekoze hebbe , hebbe nu nog amper vrienden omdat ze alleen maar bij die vriend/vriendin hangen en niet meer naar hun vriende gaan :confused:

Ik bedoel hier neit mee dat je geen vriendin mag hebbe ofzo maar je moet toch ook aan je sociale contacten blijve denke en vooral als je pas 16 bent.

matthijs

Badass junkie
Inderdaad gewoon zorgen dat je nuchter bij haar aankomt. Verder is het toch jouw tijd..heeft ze weinig over te zeggen...

magik

Experimenterende gebruiker
Ik heb net dezelfde situatie aan de hand gehad en ik had toen gekozen voor mijn lief. Slechte keuze, na een maand of anderhelve maand was de drang om te smoren te groot geworden (al mijn vrienden doen het, ik zit constant bij mensen die smoren). Spijtig genoeg kon mijn madam echt nie eens haar best doen om het een beetje te accepteren, ik heb het verder nog een half jaar of langer achter haar rug gedaan, tot het uit is geraakt.
In het vervolg kies ik niet meer voor de liefde als ze mij zoiets verplichten te kiezen.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Als je geliefde je voor een keuze stelt, dan accepteert diegene je dus al niet zoals je bent, dus houdt diegene ook niet van je zoals je bent.
Als dat wel zo zou zijn, zou je er samen een compromis in proberen te vinden. Als dit is wie jij bent (op dit moment), dan zou ze dat gewoon moeten accepteren, of niet natuurlijk, maar dan maakt ze zelf de keuze.
Er zwemmen meer visjes in de zee.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Blijf zeuren dat ze zich niet moet aanstellen, en dat wiet niet slecht voor je is, haal er mischien wat artiekels erbij als ze dat ziet heeft ze echt geen zin om ertegen in te gaan. Ze gaat denk ik toch niet bij je weg als je zin hebt om jointjes te roken met je vrienden. Anders kan ze de schijt krijgen

Weednator

Bewuste gebruiker
heb wel een paar nuttige reacties gelezen :)

ik hebbet gewoon afgemaakt , haar ma begon al op msn gaan te zagen dar ik wiet rookte enzo ... en zelf rookte ze soms ook een jointje !! maar dat moet ik dan maar niet erg vinden . Kheb gewoon gezegt ik blijf wiet roken omdat ik het plezant vind etc... Toen is het slechte gegaan enzo , nu is het gedaan

:stoned:

zommes

Badass junkie
Weednator zei:
heb wel een paar nuttige reacties gelezen :)

ik hebbet gewoon afgemaakt , haar ma begon al op msn gaan te zagen dar ik wiet rookte enzo ... en zelf rookte ze soms ook een jointje !! maar dat moet ik dan maar niet erg vinden . Kheb gewoon gezegt ik blijf wiet roken omdat ik het plezant vind etc... Toen is het slechte gegaan enzo , nu is het gedaan

Heb je haar afgemaakt? Slimme keuze! Doe ik ook altijd.

Waarom msn je met de moeder van je vriendin?

Was je vaak stoned in het bijzijn van je vriendin of vond zij gewoon het idee dat jij blowde niet goed?

Weednator

Bewuste gebruiker
ik kwam eigenlijk maar één keertje lekker stoned binnen daar ! Maar m'n vriendin zag me wel af en toe stoned . Maar als ik ging blowen wou ik niet dat ze erbij was , dus ja dan gaat er al véél tijd verloren om haar te zien :smoke: , ze vond het vooral erg dat ik daar aan verslaafd zou geraken en het niet goed was .

Eigenlijk zie ik haar nog wel graag

ikzelf zou vor de wiet gaan.. welke idioot laat nou iemand kiezen tussen dit of dat.. ze zal je moeten nemen zoals je bent, zolang je geen rare dingen doet.. ja tog!!

Bovenaan