• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

wiet & hasj trip

Riel

Bewuste gebruiker
Ik was gister samen met 4 vrienden naar een cafe gegaan. Daar zaten nog een paar mensen die ik wel kende en soms sprak waar we bij gingen zitten. We besloten om met ze 5en een joint te gaan roken. Er ging 1 gram wiet en nog een aantal brokjes hasj in (geen tabak). We gingen naar buiten om op een bankje te zitten en rookten de joint op. Omdat het best koud was gingen we gelijk weer naar binnen. Ik me voelde me licht in me hoofd,erg blij, enorm ontspannen en slapjes. We namen weer plaatst op onze stoelen en ik voelde mijn hart ongelooflijk snel kloppen. De muziek stond hard en ik hoorde een vrouw zingen. Ik werd helemaal in de muziek gezogen zo intens klonk het. Ik voelde het letterlijk door mijn lichaam golven hoe mijn emoties door de muziek werden geleid. Ik zakte er zo diep in dat ik de hele buitenwereld vergat. Het leek wel of de vrouw die zong hier live in het cafe speelde. Sterker nog het leek wel alsof alles wat ze zong tegen mij bedoelde. Mijn mond was kurkdroog en mijn ogen voelden lekker warm aan. Iemand zei wat tegen mij en ik zei "wat zei je" tegen iemand anders terug. Ik schoot zo hard in de lach dat ik bijna van me stoel rolde. Toen ik was uitgelachten staarde ik overal naar helemaal in gedachten verzonken. Ik staarde naar de gesprekken tussen mensen en hun gedrag. Ik kon elke gedachte lezen en me perfect in de situatie inleven. Ik zag hoe iedereen en alles in elkaar stak. Ik vond de gewone wereld, de realiteit op dit moment maar een rare wereld. Ik sloot mijn ogen en zag allerei mystieke beesten in felle kleuren zoals geel groen en rood. ze veranderden steeds van vorm en creerden een tunnel. Ik voelde me met een snel tempo door de tunnel met bochten zweven. Een vlaag van angst viel over mijn lichaam heen toen ik mijn ogen weer opende. Ik staarde naar een persoon die naar een gesprek staarde. Ik genoot hoe zij van het gesprek genoot. Ik moest lachen als zij om het gesprek moest lachen. Ik bedacht dat er een persoon naar mij zat te staren en dat hij nog meer lol zou hebben om het feit dat ik lachte om iemand de persoon die lachte. Hierdoor moest ik nog harder lachen en voelde ik me in het lijf van die denkbeeldige persoon. Het was alsof ik nu die persoon was en naar mezelf keek.

Meer heb ik niet echt te vertellen. De trip duurde van half 11 uur tot ongeveer half 3. Ik vind marijuana echt een hele leuke drugs. Ook vind ik het een vrij intense drugs en vind set en setting net zoals bij paddo's best belangrijk.

:wave:

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Interessant... Helaas zelf nog nooit zoiets meegemaakt met een cocktail zonder tabak... Ik kan het voor mezelf ook zeker geen trip noemen. Misschien eens een L proberen op deze wijze :P

Libelle

Newbie
Tof report!!! Kan me totaal niets voorstellen van een wiet/hasj trip. Ik blow niet en al mijn pogingen daartoe eindigden in kotsen en daarna heel veel slapen. Blij toe dat er mensen zijn die er wel tegen kunnen, die kunnen dan weer zulke reports schrijven...

X

Suntablet

Bewuste gebruiker
Ik herken het heel goed als je schrijft dat je wordt meegesleurd in iets (bij muziek, maar het kan ook iets anders zijn) Zo heb ik laatst uren naar belichting staan kijken op een fuif. Ik vond het geweldig :grin:
Als ik mijn ogen sluit heb ik ook wel vaak dat ik zo helemaal wordt meegevoerd en dat het precies is of ik zweef door mijn gedachten en daarbij allerlei dingen inbeeld (zoals die tunnel waarover je schreef)

Mensen bekijken is ook grappig natuurlijk en die lachbuien om praktisch niets zijn nog zaliger.

Maar om dit nu trippen te noemen... ik weet het niet maar het maakt eigenlijk ook niet uit. Ik vind het wel goed beschreven.

Elentherelién

Experimenterende gebruiker
Libelle zei:
Tof report!!! Kan me totaal niets voorstellen van een wiet/hasj trip. Ik blow niet en al mijn pogingen daartoe eindigden in kotsen en daarna heel veel slapen. Blij toe dat er mensen zijn die er wel tegen kunnen, die kunnen dan weer zulke reports schrijven...

X

Eten!
Bak jezelf iets van een spacecake of zo, dan lukt het ongetwijfeld.

wees nog maar even blij met dat soort ervaringen bij blowen:wink: na een tijdje verdwijnt dat toch wel... het blijft echter altijd lekker, alleen is het niet meer zo heftig om mee om te gaan:)

Riel

Bewuste gebruiker
bedankt voor alle reacties :)

Ik blow ongeveer gemiddeld 1 a 2 keer per maand. Dit soort effecten heb ik altijd van het roken van een redelijke hoeveelheid wiet. Ik rook het liefst bij iemand thuis waar geen nuchtere mensen zijn, waar ik mij op me gemak voel en iedereen in een goede positieve stemming is :mrgreen:

en eten geeft inderdaad de heftigste effecten!

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik zag laatst op spuiten en slikken dat je moe word van een joint omdat daar tabac inzat dus dan moet je misschien een vapo kopen maar die zijn wel duur

Riel

Bewuste gebruiker
Ja dat klopt. wiet en tabak werken elkaars effecten tegen. mensen die altijd gemengd roken kennen het 'echte' effect van cannabis niet. gemengd maakt men duf, maar puur maakt actief en is stimulerend :)

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Ik rook ook vaak puur en ik heb ook de leukste dingen meegemaakt :grin: Wiet is top. En idd super als er een relaxte sfeer is waar je bij op je gemak bent en zeker fijn als er geen nuchtere mensen in de buurt zijn daar raak ik altijd erg van in de war.

Wat je zegt over dat kijken heb ik ook altijd! Dan kijk ik naar gesprekken en naar mensen die kijken naar gesprekken. Superchill. Ik heb heel veel gerookt met Polen. Als die dan in het Pools met elkaar aan het praten waren begreep ik daar natuurlijk niks van, maar als ik dan helemaal op ging in een andere persoon die naar dat gesprek zat te luisteren, dan moest ik ook altijd lachen op het moment dat die persoon begon te lachen om het gesprek. De anderen dachten dan op hun beurt weer dat ik Pools kon verstaan omdat ik op het juiste moment lachte, en als ze dan weer tegen mij Pools begonnen te praten was ik super verbaasd. Meestal eindigen dit soort dingen in een slappe lach orgie. Heel verwarrend allemaal :grin:

En vaak volg ik helemaal de gesprekken niet als ik stoned ben. Dan zie ik alleen nog maar de gezichtstrekken en hoe de mensen kijken en reageren op elkaar. Lachen.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Sinds ik gestopt ben met sigaretten roken, rook ik m'n wiet ook altijd puur. (geen nicotine meer in mijn lijf!!) Wat een verschil in effect ook! Ik word niet loom-stoned, maar lekker high. Ben nog veel actiever en lach meer.
Wiet is echt een vet goeie drug, als je het niet te vaak doet.
Het blowgedrag van TS is optimaal! :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Riel zei:
gemengd maakt men duf, maar puur maakt actief en is stimulerend :)

Ben ik het niet met je eens. Ik rook eigenlijk altijd puur en van wiet word ik nog steeds loom en moe van. Wel een stuk minder als met tabak, dat wel... ook is de high het eerste uur inderdaad -actiever- maar niet actief.
Van pure hasj word ik wel veel actiever in vergelijking met wiet, maar ook dat eindigt na een uur. Dat uur daarna ben je gewoon moe en gaar eigenlijk. Dat vind ik ook het kutte aan blowen. De eerste high van de dag kan nooit geëvenaard worden en eigenlijk word je daarna alleen maar gaarder. Toch blijf ik het doen, het voelt toch altijd wel leuk ofzo...

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
Van pure hasj word ik wel veel actiever in vergelijking met wiet, maar ook dat eindigt na een uur. Dat uur daarna ben je gewoon moe en gaar eigenlijk. Dat vind ik ook het kutte aan blowen. De eerste high van de dag kan nooit geëvenaard worden en eigenlijk word je daarna alleen maar gaarder. Toch blijf ik het doen, het voelt toch altijd wel leuk ofzo...

Tip: speed.

Bovenaan