Ik was gister samen met 4 vrienden naar een cafe gegaan. Daar zaten nog een paar mensen die ik wel kende en soms sprak waar we bij gingen zitten. We besloten om met ze 5en een joint te gaan roken. Er ging 1 gram wiet en nog een aantal brokjes hasj in (geen tabak). We gingen naar buiten om op een bankje te zitten en rookten de joint op. Omdat het best koud was gingen we gelijk weer naar binnen. Ik me voelde me licht in me hoofd,erg blij, enorm ontspannen en slapjes. We namen weer plaatst op onze stoelen en ik voelde mijn hart ongelooflijk snel kloppen. De muziek stond hard en ik hoorde een vrouw zingen. Ik werd helemaal in de muziek gezogen zo intens klonk het. Ik voelde het letterlijk door mijn lichaam golven hoe mijn emoties door de muziek werden geleid. Ik zakte er zo diep in dat ik de hele buitenwereld vergat. Het leek wel of de vrouw die zong hier live in het cafe speelde. Sterker nog het leek wel alsof alles wat ze zong tegen mij bedoelde. Mijn mond was kurkdroog en mijn ogen voelden lekker warm aan. Iemand zei wat tegen mij en ik zei "wat zei je" tegen iemand anders terug. Ik schoot zo hard in de lach dat ik bijna van me stoel rolde. Toen ik was uitgelachten staarde ik overal naar helemaal in gedachten verzonken. Ik staarde naar de gesprekken tussen mensen en hun gedrag. Ik kon elke gedachte lezen en me perfect in de situatie inleven. Ik zag hoe iedereen en alles in elkaar stak. Ik vond de gewone wereld, de realiteit op dit moment maar een rare wereld. Ik sloot mijn ogen en zag allerei mystieke beesten in felle kleuren zoals geel groen en rood. ze veranderden steeds van vorm en creerden een tunnel. Ik voelde me met een snel tempo door de tunnel met bochten zweven. Een vlaag van angst viel over mijn lichaam heen toen ik mijn ogen weer opende. Ik staarde naar een persoon die naar een gesprek staarde. Ik genoot hoe zij van het gesprek genoot. Ik moest lachen als zij om het gesprek moest lachen. Ik bedacht dat er een persoon naar mij zat te staren en dat hij nog meer lol zou hebben om het feit dat ik lachte om iemand de persoon die lachte. Hierdoor moest ik nog harder lachen en voelde ik me in het lijf van die denkbeeldige persoon. Het was alsof ik nu die persoon was en naar mezelf keek.
Meer heb ik niet echt te vertellen. De trip duurde van half 11 uur tot ongeveer half 3. Ik vind marijuana echt een hele leuke drugs. Ook vind ik het een vrij intense drugs en vind set en setting net zoals bij paddo's best belangrijk.

Meer heb ik niet echt te vertellen. De trip duurde van half 11 uur tot ongeveer half 3. Ik vind marijuana echt een hele leuke drugs. Ook vind ik het een vrij intense drugs en vind set en setting net zoals bij paddo's best belangrijk.