wiet==>grote pupillen

gabberkop18

Experimenterende gebruiker
weekje geleede was ik bij kameraade gaan logere zonder ouders en heb beetje wiet gerookt en de dag voor ik naar huis ging niet meer ma ik zag er de dag voor ik na huis ging normaal uit en erna gaa ik naar huis en zegt me pa tege me heb je wiet gerookt bij jan je hebt enorme pupillen en ik ga naar de spiegel en verschrik me te pletter door men pupille die toen meer as 5 mm ware:confused::confused::confused::confused: :xtc: hoe kan dit ??????

Mac...

Badass junkie
Het is mogelijk dat je van weed grotere pupillen krijgt. Vind eht alleen een beetje vreemd dat je het pas de volgende dag zag en niet op de dag zelf. is overigens wel een hele lange periode 2 dagen.
In een ander topic onder XTC zijn we bezig met de vraag waar grote pupillen door ontstaan, misschien moet je daar eens kijken.

Maar is wel een beetje vreemd

BacingsPen

Badass junkie
maar je vader ziet tenminste wel aan je als er wat anders aan je is dan normaal :wink: Daar mag je trots op zijn :P

wessa

Newbie
gabberkop18 zei:
weekje geleede was ik bij kameraade gaan logere zonder ouders en heb beetje wiet gerookt en de dag voor ik naar huis ging niet meer ma ik zag er de dag voor ik na huis ging normaal uit en erna gaa ik naar huis en zegt me pa tege me heb je wiet gerookt bij jan je hebt enorme pupillen en ik ga naar de spiegel en verschrik me te pletter door men pupille die toen meer as 5 mm ware:confused::confused::confused::confused: :xtc: hoe kan dit ??????
het effect op de pupillen bij mesnen verschilt ik bijv. heb de ene dag kanker kleine pupillen en de ene dAG zijn ze zo goot als de man ik weet alles over wierie smoke die shit al bijna vier jaar dus mensen wil je iets weten over wiet vraqag het aan mij ben uiteraard ook bereid omte leren

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Beetje vreemd. :confused:

Van blowen krijg je niet erg grote pupillen van.
Wel rode ogen en oogleden hangen half bij.
Door XTC krijg je juist wel een extreem wijde pupillen. Dan je lijkt meer op de "alien eye's" :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
mijn vader beweerde gister nog dat het algemeen bekend is dat je van blowen grote pupillen krijgt!

ik geloof dit niet eerlijk gezegd....

ik krijg wel grote pupillen als ik aan iets leuks denk

BombSki

Bewuste gebruiker
ehm ja het klopt zeker wel dat je pupillen groter worden als je hebt geblowt. Zo ben ik de 1e keer betrapt :rolleyes:

BacingsPen

Badass junkie
mja t komt mss wel wat vake voor dan normaal...

mijn pa ziet het iig niet aan de grote van me pupille maar aan de stand an me ogen ofzo... (of omdat ze glinsteren ofzo)

Ce

Newbie
volgens mij heeft dat te maken met dat weed de druk op je oog vermindert. De pupil is eigenlijk niets anders dan de opening waardoor het licht kan gaan en daarna op je netvlies terechtkomen. Als de druk minder is, zal die opening groter worden.

Ik dacht zelf dat ik eens gehoord heb, dat bij mensen die zware problemen met hun ogen hebben, soms cannabis kregen voorgeschreven.

BombSki

Bewuste gebruiker
jep klopt, cannabisrokers hebben minder kans op glaucoom. Dat is een aandoening waar je uiteindelijk blind van wordt.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
BombSki zei:
jep klopt, cannabisrokers hebben minder kans op glaucoom. Dat is een aandoening waar je uiteindelijk blind van wordt.
Enne, ik weet het ook een prima middel tegen MS.
Cannabis heeft een goeie remmende werking dan andere troep (medicijnen).

matthijs

Badass junkie
Hmm, het helpt niet tegen MS toch. Ik dacht dat het vooral pijnstillend werkte.
En ja. Er zitten overal natuurlijk wel positieve aspecten aan. Ik vind het vaak een beetje smoezen verzinnen om te kunnen blijven gebruiken.

Jeller

Badass junkie
als je echt vel gesmoord hebt zijn je pupillen idd een beetje groter.. maar niet vrij merkbaar, alleen als je die persoon zijn ogen echt goed kent.. maar het meeste dat opvalt zijn de kleine rode ogen natuurlijk

Pkoeiaard

Belezen gebruiker

BombSki

Bewuste gebruiker
tsja k snap wat je bedoeld hoor mathijs maar hetzelfde geldt andersom; er zijn genoeg stomme studies naar de schadelijke kanten van cannabis die gewoon smoezen zijn om het illegaal te houden.
Maarja, cannabis was tot penicilline de meest gebruikte pijnstiller, dus in hoeverre het echt 'smoesjes' zijn weet ik ook niet.
En het heeft nog meer medische voordelen, maar die ga ik niet alleen niet opnoemen:P

matthijs

Badass junkie
Ik lees ergens in een of andere pdf file van het bureau wat die mediwiet regelt:

Cannabis speelt geen rol in de genezing van bovengenoemde aandoeningen, maar kan helpen de klachten die bij de aandoeningen horen of de bijwerking van de medicatie verminderen.

Bovenaan