Wereld draaid weg!

Wp.

Newbie
Hallo,
Ik heb gemerkt dat als ik weer is een lekker weekendje ga zuipen dat ik momenten heb waarbij het 'duizelige gevoel' opeens heel erg word! De hele wereld tolt dan om me heen, ik word er misselijk van en ik val bijna om. Het is tot nu toe wel goed geëindigd.
Mijn vraag was of dit heel normaal is als je dronken ben. Ik heb nog nooit ECHT mn limiet gezocht bij drank en daarom is dit nieuw voor mij.
Ook ben ik erg licht voor mn leeftijd (16j en 52kg) misschien kan het daar aan liggen.

Gr.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt als een normaal effect van teveel alcohol. Als je dat niet wilt zul je dus minder moeten drinken.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Heb ik ook aantal keer gehad op avonden waarop ik veel (en vooral snel) had gedronken. Alles behalve een fijne ervaring. Het effect van alcohol wordt dan allemaal net even teveel. Enige oplossing is om niet zo veel te drinken, of rustiger aan te doen qua drinksnelheid, zodat ondertussen ook wat alcohol uit je lichaam kan gaan zodat het effect niet te groot wordt.

Fool

Badass junkie
Je bent licht en je bent jong, dus zult waarschijnlijk nog niet zo lang/vaak drinken. Ja, dan kunnen een paar glazen alcohol een groot verschil maken. Als je, zoals de meeste mensen die eenmaal begonnen zijn met alcohol drinken, de meeste komende weekenden blijft drinken, dan zul je hier over een paar jaar met nostalgie aan terug moeten denken. Een beetje zoals ik nu, zegmaar. :P ?(Hiermee probeer ik niet te zeggen dat je je uiterste best moet gaan doen om zo snel mogelijk tolerantie te krijgen hoor, trouwens!)

Maar ja, om nog even duidelijk antwoord te geven. Dat is gewoon een normaal effect en dat ga je tegen met een fatsoenlijke boven(vettig eten is altijd goed), zo nu en dan een glaasje water in plaats van een biertje pakken en bijhouden hoeveel je drinkt. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Als je, zoals de meeste mensen die eenmaal begonnen zijn met alcohol drinken, de meeste komende weekenden blijft drinken, dan zul je hier over een paar jaar met nostalgie aan terug moeten denken. Een beetje zoals ik nu, zegmaar. ?(Hiermee probeer ik niet te zeggen dat je je uiterste best moet gaan doen om zo snel mogelijk tolerantie te krijgen hoor, trouwens!)
Goeie tip voor een tiener dit Fool :P

Het vraagt wat oefening, maar het is een beetje het juiste aantal drankjes leren drinken voor een leuk effect zonder meteen zwaar naar de klote te zijn.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Als je, zoals de meeste mensen die eenmaal begonnen zijn met alcohol drinken, de meeste komende weekenden blijft drinken, dan zul je hier over een paar jaar met nostalgie aan terug moeten denken. Een beetje zoals ik nu, zegmaar. ?(Hiermee probeer ik niet te zeggen dat je je uiterste best moet gaan doen om zo snel mogelijk tolerantie te krijgen hoor, trouwens!)
Goeie tip voor een tiener dit Fool :P

Het vraagt wat oefening, maar het is een beetje het juiste aantal drankjes leren drinken voor een leuk effect zonder meteen zwaar naar de klote te zijn.
Goeie ouwe tijd, zwaar tipsy van 5 biertjes op een hele avond. Ik moet eventjes een traantje wegpinken hoor, jammer dat ze daar geen smiley voor hebben. :(

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
MeejheM zei:
volgens mij heb je je limiet gewoon gevonden.
Ja dit. Als alles draait, je misselijk wordt en bijna omvalt klinkt het al aardig als in de buurt komen van je limiet.

Bovenaan