Ik ben heel straight en simpel...
Ik heb al jaaaaren blijkbaar ADHD... Maar is pas "officeel" vernomen..
Ik vroeg me ook al altijd af waarom ik half in slaap tyfte als ik pep op had..
Kijk, wat ik kan vertellen tegen yo@ll... Litarin en of Concerta of wat dan ook,
is echt fout om te combineren!... Maar aangezien ik een dikke ADHDer ben, en inmiddels niet meer Concerta neem, want ik weet er zwaar depri van... daarintegen wel weer rustig..
Ik moet van de dokter ff 2 weken stoppen met concerta om te kijken of de depri daarvan komt, en ja kan je nu al vertellen dat dat zo is!... Maar wat ik wil meegeven... mensen die >CONCERTA< gebruiken... Litarin net zo goed, maar is anders qwa dossises etc.. Eg oppassen met coke en bier etc, sowiesow... Ik heb vele evaringen meegemaakt.. Paar jaar terug, had m'n dosis concerta voor de dag in mn mik... op die dag nog 'n dikke hardcore feest!.. nja lkkr zitten zuipen, en snuiven... ging goed tot we midden int feest kwamen.. had nog halfje over, en zat maar te zuipen en begevenmoment kreegk pilletje... een goeie ook!, maar dat ging helemaal de verkeerde kant op!...
Het feit is wel gwoon, ik neem niet meer de medi voor ADHD want ik word er erg depri van!..
Mja iedere ADHDer weet, dat we (althans ik ) suf worden van COKE en PEP zonder enig alcohol erbij.. !!
Als je depri word van de medi's... Kap ermee, en gaat t nie vervangen door andere drugs..
Kap ermee, en neem iets.. ipv doorgaan en combi!
Want ooit eens met Project Hardcore stond ik buiten te gillen uit paranoia door de coke,alc,m mix!