weggehaald

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik denk dat het verschil tussen de mexicanen en hawaiaanse meer de overall feeling is. Ik heb niet opvallend veel verschillen gemerkt in de visuele hallicunaties met mexicanen en hawaaiaanse..

wat je wel merkt bij hawaaiaanse is dat je niet zo vaak denkt van: 'tering ik ga hard' maar dat je meer opgaat in je trip. terwijl bij mexicanen er heletijd golven van trippen en wat helderder denken zijn.

Dus visueel voor mij gevoel ongeveer hetzelfde, maar het trip gevoel vind ik bij hawaiaanse intenser.

Bengt

Bewuste gebruiker
Tuurlijk.
Hawaaiinse zijn voor mij de sterkste vsiuele.
De shit die je daar in ziet, ongeloofelijk.

Als je visueel eens je hoogtepunt wil bereiken moet je de hawaaiinse zeker consumeren.

azgaza

Badass junkie
Ik vind een halve portie hawaiiaanse veel visueler dan een halve portie mexicaanse. Een hele portie hawaiiaanse is écht heel veel visueler, maar ik heb nooit een hele portie mexicaanse gehad.

azgaza

Badass junkie
deceptive zei:
Ja, dat wist ik eigenlijk wel dat hawaiaanse visueler zijn, maar waarom?
Je krijgt ongeveer evenveel werkzame stof binnen, wat zorgt er dan voor dat de hawaiaanse visueler zijn. Is het misschien de verhouding psilocybine en psilocine?

Sowieso is volgensmij 10 gram hawaiiaanse alsnog wat sterker dan 30 gram mexicaanse, maar in hawaiiaanse zit heel veel psilocyne en minder psilocybine (bron = the shroomery), dus daar kan het eventueel aan liggen.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
deceptive zei:
Ja, dat wist ik eigenlijk wel dat hawaiaanse visueler zijn, maar waarom?
Je krijgt ongeveer evenveel werkzame stof binnen, wat zorgt er dan voor dat de hawaiaanse visueler zijn. Is het misschien de verhouding psilocybine en psilocine?

Sowieso is volgensmij 10 gram hawaiiaanse alsnog wat sterker dan 30 gram mexicaanse, maar in hawaiiaanse zit heel veel psilocyne en minder psilocybine (bron = the shroomery), dus daar kan het eventueel aan liggen.

het is idd de verhouding psilocybine/psilocine dat de "visualiteit" bepaalt

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Re: Visueel verschil.

deceptive zei:
Hallo,

Ik zat weer een beetje rond te surfen hier en daar, en in mij kwam de volgende vraag op:
Stel je eet 10 gram (portie) hawaiaanse paddos, is je trip dan visueler dan 30 gram (portie) mexicaanse? Met andere woorden, zijn er bepaalde andere stoffen in een paddo die zorgen voor een andere werking?
Het lijkt mij namelijk logisch dat je hetzelfde op visueel gebied krijgt als je 10 gram hawai of 30 gram mexi eet, je krijgt ongeveer hetzelfde aantal psilocybe binnen.

Iemand die het weet?
Hier een handige link!

http://img510.imageshack.us/my.php?image=mrbm8.jpg

Bengt

Bewuste gebruiker
Volgens mij is psilocine gewoon een veel sterkere stof dan psilocybine.
Je moet er niet te veel over uitwijden.
En als je het echt wil weten kun je altijd via de shroomery of dergerlijke sites veel meer te weten komen.

Verdiep je erin.

azgaza

Badass junkie
deceptive zei:
Bengt zei:
Volgens mij is psilocine gewoon een veel sterkere stof dan psilocybine.
Je moet er niet te veel over uitwijden.
En als je het echt wil weten kun je altijd via de shroomery of dergerlijke sites veel meer te weten komen.

Verdiep je erin.

Ik meen dat psilocine in het lichaam wordt omgezet naar psilocybine dus dat is het denk ik niet. Misschien dat de omgezette vorm van psilocine net iets anders is dan psilocybine en daardoor voor een meer visueel aspect zorgt.
Ja, ik probeer me erin te verdiepen maar zoveel is er niet eens over te vinden! Je wordt doodgegooid met het feit dat hawaiaanse het visueelst zijn, maar nergens staat echt waarom dat precies is. Of ik ben slecht in zoeken.

Nee het is andersom, plisocybine wordt omgezet in psilocyne, en psilocyne is minder stabiel en gaat soms bij het drogen verloren, misschien is het visueler omdat het sneller werkt?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Mijn trips op hawai zijn altijd veel kleurrijker, deze is wel meer bij iedereen hetzelfde. Mexican is meer persoonsgevoelig, bij de ene golft er heel veel (ook groter, kleiner), sommige zien meer aura's, sommige zien meer 2d ,sommige zien overal een rode gloed overheen. Ik zie meestal de wereld gedoopt in een bak vloeibare plastic (soort overdreven bumpmapping uit een computerspel :grin:).

Plus dat je van mexican meer een psycho,lachende madman word :hearteyes: ! Heb het dan wel over twee portie's mexican, hawai alleen maar 2keer 1 portie gedaan...

Tevens laatst ook McKennai op ook wel spaced, tevens twee porties en alles leek 8 bit computerachtig (vooral het geluid hol krakend vreemde geluiden noem maar op), met heel veel freaky felle kleuren en alles leek ingezoomed :confused: , en geluid en beeld klopte voor geen meter meer op een gegeven moment, ik zag mensen bizar praten en hoorde het geluid later en onderbroken en andere dingen zeggen dan echt werd gezegd !

En dan die one liners die non-stop door mijn hoofd gingen 1000'en !
voorbeeld:

Fear you're inner fear
Fight you're inner fear
Forget you're inner fear
Fuck you're inner fear
WTF was inner fear ook alweer :)

was wel in combo met bier/hasj/weed maar das bij mij altijd het geval...
(dus erge mindtrip, niet doen als je niet stabiel bent)

:beer:

Bovenaan