Zeepbelleke
Experimenterende gebruiker
Welk toestel is goed om te vapen?
Om mijn longen wat te verlichten ben ik op zoek naar een goed vape toestel.
Om mijn longen wat te verlichten ben ik op zoek naar een goed vape toestel.
Ik heb de Storz & Bickel Crafty. Een vrij high-end toestel, maar helaas na een aantal jaren trouwe dienst toch kapot gegaan (na de garantieperiode). Ondanks dat dit 1 van de beste vaporizers schijnt te zijn, zijn ze nog weleens defect...@Mindless had jij geen top toestel? Of was dat iemand anders?
De betere zijn sowieso wel de duurdere.
Ik zou zeggen kies nogmaals voor de Duitse degelijkheid en ga voor een portable Storz & Bickel Crafty/Mighty, zelfde merk als de Volcano ^^Ik ben sinds enkele jaren ook voornamelijk op vaporizen overgestapt. enkel met vrienden zal ik een joint roken (zij vinden vapen niets en het mist een stuk van het sociale aspect). Zelf ben ik echt meer fan van het effect van vapen.... Ja, er is echt een groot verschil in effect: als je vaped weet je wat high zijn is. Het komt wat overeen met spacecake (helder, energiek) maar natuurlijk beter te doseren dan bij spacecake.
Ik heb zelf 10 jaar geleden de Volcano Digit gekocht! Dat ding is een tank! Duitse degelijkheid, super eenvoudig in gebruik en kwaliteit. De Digit is niet meer te koop maar de "Classic" wel voor iets boven de 300 euro. Klinkt als heel duur maar het is de investering dubbel en dwars waard: Veel gezonder, echt high, veel minder wiet nodig, geen geur overlast, geen tabaksverslaving.... Ik kan nog wel even door gaan met punten benoemen....
Ik ben nu op zoek naar een goede draagbare vaporizer. Had er vroeger een van Arizer maar die werkt niet meer. Dus alle tips zijn welkom. Ik overweeg deze:
![]()
Healthy Rips FURY EDGE SE - Portable Vaporizer
✅FURY EDGE SE offers clouds of dense vapor of excellent quality and a range of improvements, including a 40% stronger battery, vibration notifications, and a special module allowing convenient use of additional accessories. 💨 take advantage of the VapeFully vaporizer shop offer 💨vapefully.com