• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Weed flash

Cole

Belezen gebruiker
Ik ben een belg dus ik weet niet wat voor weed ik gebruik :P
Dus 2 weken geleden ging'k naar de voetbal zien zogezgd maar uiteindelijk ben'k gaan smoren met een paar vrienden. Het was al een maand geleden door ziek zijn en toen had'k zelf geen zin om te smoren :confused:
We zijn een blunt gaan smoren en daarna naartschijnt nog 2 blunts gedaan maar kan het mij niet meer herineren.
Het was m'n ergeste ervaring ooit.
Momenteel dacht'k echt dat'k droomde en dat alles wat gebeurde niet waar kon zijn.Een heel deel van de avond ontbreekt van m'n geheugen dus kan niet alles vertellen alleen wat ze me daarna nog verteld hebben wat er gebeurt is.
Al de straten bleken te bewegen en het leek of'k dood aant bevriezen was.
Aangekomen op de voetbal ben'k op een ander veld gaan liggen en beginnen kotsten. Ik stikte in m'n kots en m'n vrienden hebben me erna wakker moeten houden of ik zou in een coma geraakt zijn of er zou toch iets ergs gebeurt zijn.
Een ding is zeker dat'k zoiets nooit meer wil meemaken :grin:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Cole zei:
Ik ben een belg dus ik weet niet wat voor weed ik gebruik :P
Dus 2 weken geleden ging'k naar de voetbal zien zogezgd maar uiteindelijk ben'k gaan smoren met een paar vrienden. Het was al een maand geleden door ziek zijn en toen had'k zelf geen zin om te smoren :confused:
We zijn een blunt gaan smoren en daarna naartschijnt nog 2 blunts gedaan maar kan het mij niet meer herineren.
Het was m'n ergeste ervaring ooit.
Momenteel dacht'k echt dat'k droomde en dat alles wat gebeurde niet waar kon zijn.Een heel deel van de avond ontbreekt van m'n geheugen dus kan niet alles vertellen alleen wat ze me daarna nog verteld hebben wat er gebeurt is.
Al de straten bleken te bewegen en het leek of'k dood aant bevriezen was.
Aangekomen op de voetbal ben'k op een ander veld gaan liggen en beginnen kotsten. Ik stikte in m'n kots en m'n vrienden hebben me erna wakker moeten houden of ik zou in een coma geraakt zijn of er zou toch iets ergs gebeurt zijn.
Een ding is zeker dat'k zoiets nooit meer wil meemaken :grin:

Ah jawel joh,iedereen is welleens out gegaan van een joint in den beginsel.Of je moet volgende keer Bil Clinton style roken en niet inhaleren :grin:

Freaky high

Bewuste gebruiker
yoo! ben ook belg! en ben ook 1 keer ziek geweest van wiet, maar nu kan ik er wel weer tegen, ik gebruik wel regelmatig wiet. ik kan me er wel alles van herrineren, ik had 3 joints geblowd die dag en savonds ging ik naar de cinema met een paar vrienden, wat gebeurt er? we willen nog een jointju blowen voor het binnengaan en ik word helemaal misselijk, ben beginnen kotsen en ben gwn een uur op de grond gaan liggen als een lijk terwijl men vrienden daar lagen te lachen dat ik niet dood mocht gaan. was wel klote maar ben er snel bovenopgeraakt en ik blow nog altijd! en kan de grote hoeveelheden nu wel aan. wat er ook kan zijn is dat je niet echt beseft van jezelf of je genoeg binnen hebt of niet. in het begin blowde ik maar door, nu heb ik mijn limiet, daarmee bedoel ik dat ik kan zeggen wnr ik genoeg gehad heb en dan stop ik effe, als ik weer voel dat het weer binnen kan dan doe ik lekker verder.

Cole

Belezen gebruiker
Ik denk dat het was omdat het zo lang geleden was want normaal gebruik ik het dagelijks.
En op fuifen knallen we wel zo'n 5-10 toetjes per avond dus daar tegen zou'k ook wel moeten kunnen.
Ik dacht dat het wel snel ging overgaan maar 4-5 uurtjes later was'k nogaltijd scheef in bed :stoned:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Cole zei:
Ik denk dat het was omdat het zo lang geleden was want normaal gebruik ik het dagelijks.
En op fuifen knallen we wel zo'n 5-10 toetjes per avond dus daar tegen zou'k ook wel moeten kunnen.
Ik dacht dat het wel snel ging overgaan maar 4-5 uurtjes later was'k nogaltijd scheef in bed :stoned:

Ach weet je...ookal heb je zoveel ervaring met shit,als ik stronken ben..is wiet en alchohol..wil ik zelfs welleens gaan nekken ..is kotsen

mushiemadness

Belezen gebruiker
dat van die straten die bewogen hebbik ook eens voorgad was op de kermis al die lichtjes en muziek egt freaky enk was ook dood nant vriezen men hele lijf bleef maar bibberen en ik kon het niet onder controle houden zelfs binnen waar het warm was nie wel heb ik niet moeten kotsen en stuff

lot

Badass junkie
ik ben ook een keer heel erg ziek geworden van de wiet.. dat kwam omdat ik toen na 4 maanden 5 jointjes na elkaar rookte nou ik heb het geweten hoor..
maar nu heb ik daar geen last meer van

Qocaïne

Badass junkie
jah erg is dat.. gadver.
Vorig jaar de laatste keer geprobeerd. 2,5 space muffin en 1 joint... :kots:

Die joint deed het hem.. Erg slecht bevallen! :grin:

Jeller

Badass junkie
te veel blowen kan inderdaad slecht vallen hé.. maar meestla is dat vrij vlug over en kotsen gebeurt weinig.. meestal wordt je gewoon ongeloooflijk suf en moet je gewoon liggen dan

Mac...

Badass junkie
Ja heb ook nooit zo'n heftige ervaringen met wietjes, alleen dat ik hooguit gewoon te gaar ben om überhaupt nog maar iets te doen, maar dit is makkelijk genoeg verholpen door gewoon geen wietjes meer te roken vanaf dan..

fun

Bewuste gebruiker
ik ben in het begin ook wel eens goed bad gegaan, 1x zat ik in een open veld omringd door bomen, op een stoel.
Ik voelde me enorm slecht, alsof ze me konden afvoeren zo slecht.
het gras draaide rechtsom en de de bomen draaiden linksom en de lucht met wolken weer rechtsom...en mn lichaam leek van binnen net zo hard mee te draaien, benen linksom, romp rechtsom, hoofd weer linksom :(

Bij iedere beweging of inspanning leek het 10x zo erg te worden, dus ik zat stokstijf en muisstil, kon niks meer zeggen, af te wachten tot het over was.

Ik heb toen mn ogen gesloten in de hoop dat het over ging, daarna ging het steeds slechter dus met open ogen enorm misselijk...uiteindelijk gekotst en binnen 2 min erna voelde ik me stukken beter!

Verder nog wel eens een paar keer gehad dat je tever bent gegaan en hij niet meer fijn inslaat, maar das niet echt badgaan, daar heb ik nu ook nooit meer last van.

Het heeft gewoon te maken met hoe ervaren je bent, weten wat je kunt hebben en waar de grens ligt, en wat het voor een effect kán hebben.
Zonder die grens een keer overschreden te hebben, weet je niet waar hij ligt dus zie het als iets positiefs!

spacekonijn

Badass junkie
Mac... zei:
Ja heb ook nooit zo'n heftige ervaringen met wietjes, alleen dat ik hooguit gewoon te gaar ben om überhaupt nog maar iets te doen, maar dit is makkelijk genoeg verholpen door gewoon geen wietjes meer te roken vanaf dan..
volgens mij he ,maak ik ook wel eens een 'bad trip' op wiet mee , maar het boeit me dan niet.
gewoon stilzieten en voor je uit staren , denk dat ervaren blowers een 'bad trip' gewoon als te fucking stoned zien.....

A

Anonymous

Gast
Waar is de flash?
Zag je een lichtflits?

zo van:
*lichtflits* :openmouth: ?

Mac...

Badass junkie
Nja kan me niet voorstellen dat gewoon te gaar zijn als een bad trip wordt ervaren en al helemaal niet door ervaren blowers. Als je te stoned bent weet je dat meestal ook wel en weet je ook wel waar het vandaan komt, mss bedoelen ze dat ze zich gewoon niet meer lekker voelen, mja dat kan natuurlijk per persoon weer verschillend zijn.

spacekonijn

Badass junkie
Mac... zei:
Nja kan me niet voorstellen dat gewoon te gaar zijn als een bad trip wordt ervaren
ik wel , snelle hartslag , wazige prikkelend gevoel , vertraagde reactie ....
ervaren blowers ervaren het idd als TE gaar , maar beginners mss wel als bad gaan

Bovenaan