Weed en scheel kijken

Na 5jaar elke dag te blowen, kreeg ik echt wel rode ogen en durfde soms 1oogje uit te wijken,
nuja bij mij was het echt extreem omdat ik ooit eens aan mijn ogen ben geopereerd.

Nu ik gestopt ben is dat weg, ik dacht dat ik soms scheel keek van mijn eigen
Iemand nog zo'n ervaring in combinatie weed en de ogen,

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Hij heeft geen punt. Volgens mij vraagt hij gewoon of meerdere mensen scheel (of scheler) kijken naar aanleiding van het blowen aangezien hij zich afvraagt of het stoppen met blowen heeft bijgedragen tot het niet meer scheel zijn.

Als het toeval is dat je nu niet meer scheel kijkt dan is het wel erg toevallig, maar ik heb nog nooit iemand scheel zien kijken door het blowen of ooit iemand erover gehoord.

Didy

Belezen gebruiker
Ik ondervind geen last meer van "fucked up" ogen na het blowen.
Zal wel aan de tolerantie liggen.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
wheeliedoctor zei:
Raar, dus niemand zijn ogen zijn fucked op als je hevig hebt geblowd

Jawel als ik echt goed stoned ben zijn mijn ogen KNAL rood. :grin: vind het zelf ook best vervelend maar als ik blow ben ik meestal bij alleen maar stonede mensen dus dan maakt het me meestal niet veel uit.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Een vriend van mij loenst wel eens, en dat heeft ie heel erg als iets gebruikt dus ook bij blowen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik word tegenwoordig toch minder stoned van een 'half 5je joint' dan een aantal jaren geleden toen ik begon met blowen.

Ook had ik toen aan een plakje cake ( van de shop, standaart zelfde hoeveelheid) meer dan genoeg, eet ik nu 1 plak voel ik me gewoon stoned en niet super space.

Waar ligt dit dan aan?
Maar wil graag ontopic blijven aangezien er over de (omgekeerde)tolerantie van thc nog veel gediscuseerd word.

OT:

Ik ken iemand waar ik een enkele keer mee gesmoked heb, die keek normaal dus met 1 oog scheel. Als hij stoned was, en dus heel ontspanne, had hij hier veel minder last van.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zou kunnen, wil niet ontkennen dat ik niet in lichte mate verslaafd ben.

Maaar, Ik weet ook nog wel dat ik toen ik begon met blowen ( 1 a 2 keer in de maand, hoogstens) dat ik toen ook al minder voelde van eenzelfde joint.

Terwijl er toen zeker nog geen sprake was van geestelijke gewenning of verslaving!

Dus ik hou het gewoon op tolerantie.

vrij herkenbaar.. als ik een avondje goed doorblow en ik zet dan de tv op voelt het of mij ogen niet goed meer in hun kassen staan, dit doet zelfs pijn dan.. een licht gevoel van schele ogen vind ik.

knolselderij

Wijs gebruiker
kheb wel altijd als ik genoeg heb gerookt dat mn rechter oog altijd meer dicht gaat hangen als het andere oog maar dat was het dan

Funky Monkey

Badass junkie
Scheel kijken word veroorzaakt door dat sommige spieren sterker aan een oog trekken dan de andere. Mensen die chronisch scheel kijken kunnen hieraan geopereerd worden (dan korten ze oogspieren in, of tegenwoordig knippen ze hem los en hechten de pees opnieuw aan (wat ik begrepen heb tenminste))

Door blowen ontspannen je spieren, nu kan ik me dus voorstellen (doordat de spieren ingekort zijn en er dus litteken weefsel in je spier is ontstaan) de ene spier zich meer kan ontspannen dan de andere wat dus resulteert in scheel kijken.

Zoiets wou je horen?

Weedman94

Experimenterende gebruiker
Ik kijk al mijn hele leven scheel en ben twee keer geopereerd, maar dat wordt idd ook erger als je stoned bent. Het heeft bij mij vooral te maken met hoe moe ik ben. Als ik niet moe ben staan mijn eigen bijna recht, maar als ik bijna in slaap val dan draait een oog helemaal de andere kant op. Hetzelfde gebeurt als ik stoned ben, maarja dan ben je natuurlijk ook best wel moe he:P

Bovenaan