Wat maakt u nuchter?

voeding met suiker ontnuchter je

• yez

Stemmen: 0 0,0%
  • noz

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

Paddoboy

Belezen gebruiker
hallo nedergeburen,
ik vraag me af wat je nuchter maakt als je stoned bent
ik heb gehoord dat het suiker was, dus vermijd ik liefst voeding met suiker als ik stoned ben.
nu mijn vraag is is dit echt zo of is dit gewoon "tussen de oren" (zoals de meeste hier zeggen :) )

dus noem maar op waarvan je ontnuchterd
greetzz :stoned:

ps. (so sorry als dit al gepost is)

pieter-b

Wijs gebruiker

Een broodje poep natuurlijk! :mrgreen:

ZI09

Bewuste gebruiker
Ja, spul met suiker lijkt soms te ontnuchteren, maar ik durf niet te zeggen dat het zo is.

Ik eet vaak snoepzakjes als ik stoned ben :sunglasses: .

pieter-b

Wijs gebruiker
Ik ook..ik ben helemaal Zot op snoep

Melk reinigt het lichaam van gifstoffen...nu is wiet niet echt een gifstof,..maar wie weet..

pieter-b

Wijs gebruiker
ew..das niet echt mijn favoriet.. doe mij maar wat ik hierboven postte, of dit

Maar vooral zoiets als dit!!

(Wat gemeen om het Zo over snoep te hebben in het wiet topic:)

Purple haze

Bewuste gebruiker
dat je er nuchter van word dat geloof ik niet. Je krijgt er wat meer energie van. Ik heb wel dat ik er niet meer misselijk van word als ik suiker eet als ik geblowd heb. Maar dat kan ook een placebo zijn natuurlijk :)

acidboy

Badass junkie
Ik maak altijd tosti's of toastjes met kipkerrie of whatever, niet zozeer snoep.
Bovendien heb ik nog nooit wat gemerkt van nuchter worden van suiker.. beetje bullshit denk ik (heb toch al wel wat ervaring inmiddels).
Wat wel enigzins nuchter maakt is kou... Jointje roken in een warme woonkamer, vervolgens ff boodschappen doen, buiten in de kou heb je niet echt door dat je stoned bent ofzo.. tot je weer lekker in die warme supermarkt of woonkamer bent, dan merk je het des te meer.
Of blowen buiten... niet zo veel merken, 10 minuutjes wachten op een bus, en dan in de bus pas merken dat het toch wel werkt allemaal.

Jeller

Badass junkie
acidboy zei:
Ik maak altijd tosti's of toastjes met kipkerrie of whatever, niet zozeer snoep.
Bovendien heb ik nog nooit wat gemerkt van nuchter worden van suiker.. beetje bullshit denk ik (heb toch al wel wat ervaring inmiddels).
Wat wel enigzins nuchter maakt is kou... Jointje roken in een warme woonkamer, vervolgens ff boodschappen doen, buiten in de kou heb je niet echt door dat je stoned bent ofzo.. tot je weer lekker in die warme supermarkt of woonkamer bent, dan merk je het des te meer.
Of blowen buiten... niet zo veel merken, 10 minuutjes wachten op een bus, en dan in de bus pas merken dat het toch wel werkt allemaal.
haha met jou ga ik akkoord :tongueout:
Ik heb het ook veel dat ik op de fiets in de kou mij betrekkelijk nuchter voel, maar als ik dan weer in de warmte kom, dan voel ik het ineens terug aan mijn ogen enzo..

ma verder is er niets dat het stonede gevoel doet wegtrekken behalve wat harddrugs maar das ook nie nuchter dan e :wave:

Paddoboy

Belezen gebruiker
allez :angry:
al diene tijd heb ik geen snoepjes of dergelijke gegeten omdat ik dacht dat ik niet meer stoned ging zijn!!
even mijn tijd inhalen :mrgreen:

greetz :stoned:

ZI09

Bewuste gebruiker
Je moet eten bij t leven man!
En als je nuchterder wordt gewoon meer rauchen.

RAUCHEN FUR DAS REICH!!!1!!!oneeleven!1!

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Lol...geniaal, denken dat je van suiker weer nuchter word...'t is een mooi verhaal, maar een broodje harde schijt...Vreetkick voor 't leven en ervaar hoe lekker eten kan zijn :hearteyes:

Purple haze

Bewuste gebruiker
Nou ik word er niet nuchter van maar krijg er energie van. En als je iets teveel geblowd hebt is het lekker als je suiker binnen krijgt, het verdrijft misselijkheid.

Bail

Experimenterende gebruiker
Uhm douchen?
Van die slappe wiet ben ik dan vrijwel meteen nuchter.
Als het wat zwaarder aankomt maakt niks me nuchter =/

pieter-b

Wijs gebruiker
ik denk het niet eigenlijk. wiet is 1 van de weinige drugs die voor je lichaam niet als 'gif' worden herkent, dus ik denk dat melk daarom niet werkt. Zeker kan ik er echter niet van zijn. Suiker werkt ook wel een beetje..maar voor mij werken vele blikjes energy drink het best :)

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Voor mij moeten het dan wel flink veel blikjes zijn, omdat 't m'n standaard space drinken is...en als ik stoned ben drink ik ze aan een stuk door weg :grin:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Situaties waar ik gedwongen word om nuchter te zijn maken mij nuchter. Bijvoorbeeld praten met je ouders.

inferno33

Bewuste gebruiker
Caffeine, lichameljike inspanning, en kou...

En van de eerste heb ik nog 2 kilo staan dus nuchter voor pa en ma verschijnen, no problem :) .

Suntablet

Bewuste gebruiker
melk maakt mij wel wat nuchter na wiet;
als ik iets moet doen, zoals naar school gaan, naar huis fietsen of als ik mijn ouders nog ga zien;
alcohol zorgt dat ik minder voel van de wiet, maar dat maakt niet echt nuchter :grin: ;
snoep/suiker maakt mij niet nuchterder maar het is wel lekker

Bovenaan