wat doet pep precies?

paraobi

Belezen gebruiker
ik wil binnekort pep voor de eerste keer proberen, heb nu al vaak xtc gebruikt, zoek iets anders.
trek je ook van die harde space bekken? kon niet echt wat daarover vinden in de sticky in deze sectie van 't forum..

thanks

Wacky

Badass junkie
Door mdma ga je vooral van andere mensen houden, door pep ga je vooral van jezelf houden. Je voelt jezelf helemaal god. Waarschijnlijk ben je dus als gesprekspartner voor anderen wat minder gezellig, je wilt steeds zelf aan het woord zijn enzo, want wat jij te vertellen hebt is veel belangrijker :)

Verder geeft het ook een hoop energie, eurforie, en idd bekken trekken. De mate waarin is wat verschillend per persoon, sommigen zeggen dat er helemaal geen euforie is en vinden het maar matig, sommigen vinden het beter dan mdma.

Pep heeft wel een oneindig veel groter verslavingsrisico dan mdma, houd daar rekening mee wanneer je het vaker wil gaan gebruiken. Laat het niet elke week worden en ook niet meerdere dagen op rij. Het gaat ook anders dan bij mdma. Wanneer je mdma voor het eerst doet staat je wereld op zijn kop en denk je WOW, dat wil ik altijd ! Echter na een paar keer is het gewoon nog wel leuk maar kom je op drugsforum vragen stellen omdat je wat anders wilt proberen. Bij pep is dit andersom, de eerste keer denk je "oh wel aardig, eens wat anders dan mdma" maar hoe vaker je het gaat doen, hoe meer je het gaat waarderen. En wanneer je uiteindelijk er achter komt dat je verslaafd bent is het te laat.

De gare dag na pep vind ik redelijk vergelijkbaar met mdma, misschien een klein beetje verotter, maar dat ligt natuurlijk ook aan de dosering enzo.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
super blij, veel praten, zin hebben om lekker te dansen ofzo..
vanacht toevallig nog combi pep en mdma gedaan,, blijft egt een van mijn favorieten!!.. heerlijk die mdma erbij :hearteyes: dan ga je tenminsten egt lekker klapperen :hearteyes:

Taat

Bewuste gebruiker
'Klapperkaken' verschilt denk ik heel erg per persoon, je spieren zullen natuurlijk wel druk gaan uitvoeren op je mond, maar ik heb nooit last van klapperkaken bij speed..

Ik heb meer 'last' van de tong, die duw ik altijd binnen in mijn mond tegen mijn tanden en wangen aan, dus de volgende dag heb ik last van een schrale/ruwe tong omdat ik die de hele tijd langs mijn wangen schraap..Maar mijn kaken hou ik gewoon rustig..

Als ik 'teveel' heb gebruik wil het wel eens gebeuren dat mijn kaken zich vaak op elkaar vastklampen, maar niet rondjes gaan spacen zoals bij XTC

Paddoboy

Belezen gebruiker
ik had alleen klapperkaken de eerste keer dat ik het gebruikte
maar sinsdien daarna nooit echt 1 meer gehad
wel zotte droge keel enz maar voor de rest is het leuk meegenomen :)
oja buiten diene verschrikkelijke afkick dan ook dan

speed doet voor mij:
gewoon.. mezelf zijn eigelijk maar echt veel gelukkiger
eigelijk beetje meer gelukkig voor ik met wiet begon (goeie 4 jaar geleden)
neen gewoon door die wietgebruik voel ik me nu echt zeer tam en lui
als ik speed gebruik voel ik me weer zo actief dat ik met gemak dingen zou doen die ik 4 jaar geleje met gemak zou doen
die zin hebben in dingen doen, zeg maar
ik weet niet je voelt gewoon gelukkig, maar je zult het wel zien als je het gebruikt

happy afkicken :grin:

Taat

Bewuste gebruiker
Paddoboy zei:
Ook van deze uitspraak moet je je geen zak aantrekken..

Ik heb in 99% vd gevallen geen kater als ik speed gebruik..
Beetje moe of niet al te happy oké, maar het valt reuze mee, als je maar goed blijft eten en drinken tijdens gebruik..
Natuurlijk ook niet teveel pakken zodat je nog wat kunt slapen/rusten (ook al word dit de 1e keer lastig)

Als je dit doet heb je nauwelijks ergens last van na gebruik

paraobi

Belezen gebruiker
oeh, nice :P want wil eigenlijk niet meer zo klapperkaken, mn vriendin gaat altijd mee naar feesten en ze vind het onderhand niet meer zo leuk.. dus.
ik was laatst bij een gast thuis, en die had pep gehad, maar die was juist best rustig.. praatte wel erg veel :/

Paddoboy

Belezen gebruiker
Taat zei:
Paddoboy zei:

Beetje moe of niet al te happy oké, maar het valt reuze mee, als je maar goed blijft eten en drinken tijdens gebruik..
Natuurlijk ook niet teveel pakken zodat je nog wat kunt slapen/rusten (ook al word dit de 1e keer lastig)

... als het bij mij kan gebeuren dat ik een harde afkick heb
kan het hem ook overkomen toch?
en hoe bedoel je van: OOk van deze uitspraak moet je geen....
welke uitspraken moet hij dan ook niet van aantrekken?
voor duidelijkheid ik wil geen discussie maar het moest ff van me schouder :)
greetz

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
paraobi zei:
oeh, nice :P want wil eigenlijk niet meer zo klapperkaken, mn vriendin gaat altijd mee naar feesten en ze vind het onderhand niet meer zo leuk.. dus.
ik was laatst bij een gast thuis, en die had pep gehad, maar die was juist best rustig.. praatte wel erg veel :/

ik ben ook niet altijd hyper van de pep,.. meer relaxed:wink:.. lekkere rust in mn koppie.. maar wel teveel energie :wink: klappertanden dat doe je niet egt bij pep zoals bij xtc, maar je kan wel een beetje gaan kouwen :wink:

paraobi

Belezen gebruiker
hoeveel mg/gram/KILOOOSSSSS zou ik ongeveer nodig hebbe om van 10-8 door te gaan?
en wat is de prijs ongeveer.. nu ik toch al topic geopend heb, kan k net zo goed ff alles vragen :>

Wacky

Badass junkie
Als je goede pep hebt (70%) is 1mg/kg wel genoeg. Kwaliteit van verkrijgbare pep verloopt van 0 tot 70%, dus er valt weinig van te zeggen.

prijs 5-10 euro per gram. Zeker bij zulk goedkoop spul, kijk dan helemaal niet naar de prijs, alleen de qualiteit. Ook 15 euro kan je beter betalen voor een gram van 70% dan 5 euro voor troep.

www.drugs-test.nl

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
als je redelijke pep hebt gevonden dan heb je niet veel nodig om er iets van te voelen. maar ik zou niet te weinig nemen,, te veel is ook moeilijk te bereiken, dus als je om te beginnen en om je gevoeligheid te testen een lijn neemt van 5/6 cm en niet al te dun dan heb je gewoon een lekker lijntje waar je nog wel een paar uurtjes van kan genieten :wave:

paraobi

Belezen gebruiker
misschien een voorbeeld van wat voor een lijn ik nodig zou hebben foto ofzo :tongueout:? heb namelijk geen idee..
binnekort maar eens gaan zoeken dan! :)

geox

Bewuste gebruiker
paraobi zei:
misschien een voorbeeld van wat voor een lijn ik nodig zou hebben foto ofzo :tongueout:? heb namelijk geen idee..
binnekort maar eens gaan zoeken dan! :)
Volgens mij zo lang als een klein vloetje, ong 2mm dik?

Taat

Bewuste gebruiker
Paddoboy zei:
Taat zei:
Paddoboy zei:

... als het bij mij kan gebeuren dat ik een harde afkick heb
kan het hem ook overkomen toch?
en hoe bedoel je van: OOk van deze uitspraak moet je geen....
welke uitspraken moet hij dan ook niet van aantrekken?
voor duidelijkheid ik wil geen discussie maar het moest ff van me schouder :)
greetz
Weet eigelijk niet waarom ik er OOK neerzette :P

Maar het gaat erom: als je goed voor jezelf zorgt en niet teveel neemt is de kater minimaal

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
mee eens, eten slapen vitamines omega 3 melk, verminderen de kater tot beetje vaag after space alleen :) (ligter aan hoeveel je aan je neus voert natuurlijk) :stoned:

zombeatz

Newbie
dit is precies wat pep doet
1: je krijgt een droge smoel :beer:
2: je krijgt geen honger meer je drinkt alleen :beer:
3: je kan niet slape tot het is uitgewerkt :openmouth:
4: je bent konstand met je mond bezig :grin:
5: je voelt je sterker en beter :sunglasses:
6: als je niet lekker voelt (misselijk) gaat het meteen weg
7: je kan agressie tonen :angry:
8: als andere het niet ophebben dan ben jij degene die ze het liefst weg wille omdat je heel groot over jezelf denkt :sunglasses:
9: je concentreert je alleen op de dingen die je zelf wilt :smoke:
10: iedereen om je heen boeit je vrij weinig , tenzij je het goed in bedwang houd :mrgreen:

dit zijn de meest aantoonbare dingen die iemand anders kan zien

Susanne

Bewuste gebruiker
Je hart gaat heel hard slaan, je moet heel hard ademen omdat dit wordt gestimuleerd, en je heb superveel energie (hangt natuurlijk af van de dosis). Ik zelf stuiter altijd heel erg en ik ouwehoer heel veel terwijl ik best veel woorden kwijt ben of mij verspreek. Ik friemel met mijn handen (soms tot bloedens toe dus kijk uit) en ik kijk heel veel om me heen. Wat die anderen beschrijven qua egocentrisch zijn herken ik niet geheel, hoewel ik wel graag aan het woord ben, maar ik waarschuw mensen altijd dat ze me dan gewoon moeten onderbreken. Ik word alleen nooit agressief, ik deel juist graag mijn water met mensen enzovoort. Ik klapperkaak wel heel veel, mocht dit nog steeds een issue zijn. Maar persoonlijk vind ik de droge en kapotte bek erger. En ik slaap 12 tot 18 uur niet. Maar dat is het wel zo'n beetje.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Sommige mensen kunnen trouwens ook heel rustig van pep worden. Dat heb ik soms ook, je bent dan lekker scherp, meer zelfvertrouwen en hebt je gedachten goed onder controle. Eigenlijk reageert iedereen verschillend op pep, je bent proefkonijn van jezelf.

Bovenaan