dag kinders
ik was even benieuwd wat jullie doen als je een klein beetje
gezonde hollandse pep hebt gebruikt
bij mijzelf zijn er meerder mogenlijkheiden
zoals ,feesten, schrijven of tekenen, muziek maken, heel erg veel vrijen.
schulden maken,romantiseren, dan ga ik praten als, we moeten per se in het ongelofeljke tijdsbestek van 3 minuten dit of datt,
of een goed gesprek, ik bedoel geen flirtend gebabbel, maar een direct gesprek tot in elkaars ziel, want het leven is heilig en elk moment is kostbaar.
ik omzeil onnodige gebaren
ps. ik was altijd de enige uit mijn klas die niet bleef zitten
nee zonder dollen, dugs kunnen heel erg te gek zijn, maar kunnen je ook kapot maken (o ja?), verstandig mee omgaan is moeilijk, vooral als je jonger bent.
er is mij bevolen, gelukkig te zijn.
voor de rest ben ik hier om wat geinige tekstjes hier en daar te kopieren, teneinde te verwerken in verhaaltjes etc
dus u heeft het gewoon gekopierd?
ik kan niet ontkennen
dat ik geinspireerd was.
volgt u mij nog?
ik was even benieuwd wat jullie doen als je een klein beetje
gezonde hollandse pep hebt gebruikt
bij mijzelf zijn er meerder mogenlijkheiden
zoals ,feesten, schrijven of tekenen, muziek maken, heel erg veel vrijen.
schulden maken,romantiseren, dan ga ik praten als, we moeten per se in het ongelofeljke tijdsbestek van 3 minuten dit of datt,
of een goed gesprek, ik bedoel geen flirtend gebabbel, maar een direct gesprek tot in elkaars ziel, want het leven is heilig en elk moment is kostbaar.
ik omzeil onnodige gebaren
ps. ik was altijd de enige uit mijn klas die niet bleef zitten
nee zonder dollen, dugs kunnen heel erg te gek zijn, maar kunnen je ook kapot maken (o ja?), verstandig mee omgaan is moeilijk, vooral als je jonger bent.
er is mij bevolen, gelukkig te zijn.
voor de rest ben ik hier om wat geinige tekstjes hier en daar te kopieren, teneinde te verwerken in verhaaltjes etc
dus u heeft het gewoon gekopierd?
ik kan niet ontkennen
dat ik geinspireerd was.
volgt u mij nog?