Vragen MDMA Kristallen

0-0warior0-0

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik ga morgen uit en het is lang geleden dat ik weer eens xtc gebruikt heb. Laatst gebrui dateerd uit oktober vorig jaar. Ik zet het in mijn mobiel zodat ik altijd aan de 3 maanden regel houd. Nu willen we ipv xtc mdma kristallen proberen. Dit geeft me wel een aantal vragen:

1. Hoeduur is het per gram? Is het ook verkrijgbaar per halve gram of doen dealers dat nooit bij kristallen?
2. Wat is het verschil met xtc?
3. Wat is een aangeraden dosering?

Ow en ik werd de laatste keer xtc niet meer druk maar eerder duf (had er wel bij geblowt trouwens). Hoe kan ik dit tegengaan?

Ik ga er wel beetje bij drinken en ja weet me grenzen als ik ook xtc erin gooi, is er daar ook een verschil in.

Je ziet ik wil mezelf beetje voorbereiden, alvast bedankt voor de hulp :wink:

Wawa

Belezen gebruiker
1. Verschilt per dealer natuurlijk, zelf haal ik voor 15E de gram 81% puur (83 is puurste). Denk dat gemiddelde prijs rond de 25 euro ligt voor een grammetje. Denk dat halve grammen ook wel te krijgen zijn.

2. Eigenlijk geen, maar persoonlijk vind ik MDMA meer huiskamer en XTC meer party. Je kan het beter doseren en makkelijk klein beetje bij pakken.

3. 1.5 miligram per kilo lichaamsgewicht. Vind het zelf lekker om iets meer te pakken gewoon een brok van 160.

Eigenlijk is het moeilijk in te schatten voor een ander allemaal iedereen reageert op zn eigen manier.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Goedenavond

1 gram zal zo'n 20 tot 30 euro kosten. Verschilt per dealer of ze aan halve doen, gewoon vragen. Waarom zou je een halve willen? Vanwege je budget? Of ben je bang anders teveel of te vaak te gebruiken?

Sommige gebruikers ervaren een schonere high, wat in feite betekend dat de pillen die je hebt gebruikt vervuild waren of onzuiver. Er zou geen verschil moeten zijn want xtc = MDMA+(niet psycho-actief)bindmiddel.

Algemene dosering voor MDMA is 1 tot 2 milligram per kilogram lichaamsgewicht. Afhankelijk van ervaring en wat je zelf fijn vind.

Je kunt je roll beïnvloeden doormiddel van de setting.
Makkelijkste manier om dat te doen is muziek. Als je tegen je zin duf zit te bankhangen gewoon je favoriete knalnummer opzetten en gaaaaaaaan.
Als op een feest rolled wil het nog wel eens helpen even wat frisse lucht te happen buiten, of juist diep de massa in gaan. De energie van de mensen om je heen zorgt dat je binnen no time lekker mee aan het feesten bent.
Of heeelemaal naar voor recht voor de speaker gaan staan, ogen dicht en je lichaam over geven aan de vibraties. De muziek brengt je letterlijk in beweging.

Veel plezier!

Bovenaan