Vraagjes LSD.

Lorki1

Experimenterende gebruiker
Dag iedereen!

Even een vraagje over 1cp LSD pellets/pil.
Een vriend van me heeft LSD pellets/pillen 150 ug liggen die hij eens samen wil gebruiken. Nu is mijn vraag of hier verschil op zit met de traditionele zegels? Snellere come up, intenser, tijdsduur,...? Ik lees ook dat 100 a 120 ug een mooie dosis is voor een eerste maal LSD, wat raden jullie aan? Ik heb vooral ervaring met 2cb hoogste dosering 34mg en truffels hoogste dosering 27 gram Hollandia welke steeds heel goed verlopen zijn. Enige ervaring is er dus wel en hoop dus ook dat de LSD dosering niet te laag is voor een eerste maal.
Bedankt voor het advies alvast!

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Lijkt me dat pellets hetzelfde doen als zegels. Misschien dat er iets verschil zit in de come-up(?) maar durf dat niet te zeggen.

100-120ug is inderdaad een mooie dosering voor een eerste maal LSD. Of gaan jullie die 150 ug per persoon nemen? Dat is wellicht iets aan de hoge kant voor een eerste keer, maar met jouw ervaring moet dat denk ik eigenlijk wel goed komen. Weet wel dat het nogal een andere ervaring is als 2C-B en als truffels. Het duurt twee keer zo lang, is vrij mentaal en stimulerend.

Lorki1

Experimenterende gebruiker
Volgens mij lukt 150 ug wel, maar uit voorzichtigheid zal de dosering de eerste maal iets lager liggen. Over de tijdsduur en effecten heb ik me al goed ingelezen en weet dan ook wat te verwachten. Alleen zijn de meeste trip reports gebaseerd op LSD zegels en vind ik weinig terug over 1cp LSD pellets. Daarom zou het dus handig zijn moest iemand zijn ervaring kunnen delen of er verschil is tussen beide :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Volgens mij lukt 150 ug wel, maar uit voorzichtigheid zal de dosering de eerste maal iets lager liggen. Over de tijdsduur en effecten heb ik me al goed ingelezen en weet dan ook wat te verwachten. Alleen zijn de meeste trip reports gebaseerd op LSD zegels en vind ik weinig terug over 1cp LSD pellets. Daarom zou het dus handig zijn moest iemand zijn ervaring kunnen delen of er verschil is tussen beide :)
Je krijgt exact dezelfde stof binnen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Van 1p wist ik al dat het een prodrug was , is er intussen ook al bewijs dat 1cp een prodrug is ?.
Niet dat ik weet.

In een recente studie is gebleken dat 1P-LSD, ALD-52 en 1B-LSD prodrugs voor LSD zijn.

Voor 1CP heb ik dat nog niet bevestigd gezien.

En om even terug te komen op @Lorki1. Ik las het verkeerd. Ik dacht dat je 1CP zegels met pellets vergeleek. Zoals ik hier vlak boven zei: die drie zijn prodrugs voor LSD, wat betekent dat ze in het lichaam omgezet worden in LSD en dus min of meer hetzelfde zouden moeten werken. Van 1CP is dat naar mijn weten nog niet bekend, al vermoed ik dat ook dat een prodrug voor LSD is. Maar zeker weet ik dat niet.

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Niet dat ik weet.

In een recente studie is gebleken dat 1P-LSD, ALD-52 en 1B-LSD prodrugs voor LSD zijn.

Voor 1CP heb ik dat nog niet bevestigd gezien.
Sorry ik ben een beetje verstrooid vandaag.
Ik dacht dat je bedoelde dat 1cp exact dezelfde stof was als lsd-25 , daarom de vraag of het al een bewezen prodrug was.

Bij nader lezen zie ik dat het gaat om pellets en blotters de zelfde stof bevatten.

Toch bedankt voor je reactie , want van 1B wist ik het ook nog niet , enkel 1p en ald-52 :grin:.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Sorry ik ben een beetje verstrooid vandaag.
Ik dacht dat je bedoelde dat 1cp exact dezelfde stof was als lsd-25 , daarom de vraag of het al een bewezen prodrug was.

Bij nader lezen zie ik dat het gaat om pellets en blotters de zelfde stof bevatten.

Toch bedankt voor je reactie , want van 1B wist ik het ook nog niet , enkel 1p en ald-52 :grin:.
Nee kwam door mij. Ik had @Lorki1 zijn post niet goed gelezen.

inner_search

Badass junkie
Ik kan je wel meegeven dat ik zowel met 1p als 1cp gemicrodosed heb , en meerdere malen op 1p 100ug heb getript.
En 2 x op 1cp , de eerste 1cp trip was iets milder , en besloot de volgende trip 120ug te nemen , en dat sloot zeer dicht aan bij men 100ug 1p trips.
Ook de md's 1p op 12ug , waarvan ik de 1cp op 14ug doseerde voor het zelfde effect.
Het is maar 2ug verschil, maar merkte het toch.

geflipt

Wijs gebruiker
Ik kan je wel meegeven dat ik zowel met 1p als 1cp gemicrodosed heb , en meerdere malen op 1p 100ug heb getript.
En 2 x op 1cp , de eerste 1cp trip was iets milder , en besloot de volgende trip 120ug te nemen , en dat sloot zeer dicht aan bij men 100ug 1p trips.
Ook de md's 1p op 12ug , waarvan ik de 1cp op 14ug doseerde voor het zelfde effect.
Het is maar 2ug verschil, maar merkte het toch.
Op welke planeet heb ik de afgelopen 20 jaar gewoond!? 20 jaar praktisch clean en alles bestaat plots uit cijfertjes en lettertjes!!
Net nu ik er stilaan weer aan wil beginnen snap ik er geen snars meer van :tearsofjoy: ... Dat wordt studeren de komende dagen!!

inner_search

Badass junkie
Op welke planeet heb ik de afgelopen 20 jaar gewoond!? 20 jaar praktisch clean en alles bestaat plots uit cijfertjes en lettertjes!!
Net nu ik er stilaan weer aan wil beginnen snap ik er geen snars meer van :tearsofjoy: ... Dat wordt studeren de komende dagen!!
Veel search man , ik leef nu gewoon weer aarde :grin:.

Bovenaan