Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met ghb. Dit was eigenlijk meteen elke dag een paar ml in de avond. Dit heeft zon 3 maanden geduurt. Ik nam meestal 3x3 ml ongeveer soms wat meer soms wat minder. Mede door lezen op dit forum ben ik bang geworden voor het afkicken en ben ik toen gaan minderen. Na 2 weken nog eens 60ml gebruikt in het weekend en daarna weer een aantal weken niks. Ik merkte toen ook al lichte afkickverschijnselen maar heb de dag na het stoppen wat alcohol gedronken geblowd en kwam hier vrij makkelijk doorheen. Nu zit ik met het volgende probleem, heb ongeveer 4 weken daarna een binge gehad van 3/4 dagen en heb dus om te kunnen slapen de 5e 6e en 7e dag wat gebruikt in de avond laat. Vanochtend om 3:00 mijn laatste 4 ml genomen en sindien niks meer genomen. Ik voel me nu 12 uur verder wel oke. Kan ik mijn fles ghb weggooien? Wat denken jullie? Wil er zo snel mogelijk van af eigenlijk maar ben bang voor angstklachten en niet kunnen slapen. Heb al valeriaan extract van de drogist gehaald en wiet, maar las ook dat cannabis het kan verergeren, iemand ideeën hierover?
P.s.
Ben al heel erg geholpen met andere topics. Ik heb afgelopen 2 dagen zon beetje alles wat op forums staat over ghb gelezen. Was erg bruikbare informatie om niet te gek te worden van de angst.
P.s.
Ben al heel erg geholpen met andere topics. Ik heb afgelopen 2 dagen zon beetje alles wat op forums staat over ghb gelezen. Was erg bruikbare informatie om niet te gek te worden van de angst.