Vraagje

Xxyz

Newbie
Hallo,
Voor de zomervakantie hebk ongeveer 20 weken elke week 1 gram pep gedaan, soms iets meer soms iets minder.
Die tijd had ik ook wel beetje last van oorontstekingen elke 2 maanden dus ongeveer 3, daarvoor ook al wel een paar gehad.
Maar de laatste keer zij de huisarts dat het beter was om naar de KNO arts te gaan omdatk het wel erg vaak had..

Nou is me vraag wat ziet een KNO arts hiervan?? want me pa wil nu mee omdat ik er al lang mee rond loop en alles vergeten ben en hij wel wil weten wat er mis is…

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zolang je geen Herman Brood imiteert is er niets aan de hand ouwe ...
maar als je niet eens kunt onthouden wat de dokter tegen je zegt moet je inderdaad wel goed onderzocht worden.

LOL

doktoren hebben een zwijgplicht.

Xxyz

Newbie
Heeft die KNO arts ook een zwijgplicht als me vader mee naar binnen gaat? het is de eerste keer dat we erheen gaan. :confused:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
als je pa meegaat naar binnen hoort ie wat hij zegt ....je pa mag dan niet mee uiteraard.

waarom maak je je zo zorgen ?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Xxyz zei:
Lol, wou alleen weten of die dokter er iets van ziet en of ie dat zegt waar me pa bij is.. : :rolleyes:
Zo veel drugs in zo'n korte tijd zal wel zn sporen hebben nagelaten, ja. En zoals Lysergine zegt; hij zit erbij, dus hij hoort het. Sterkte (:

Immo

Badass junkie
Maak die jongen eens niet zo bang. Ik denk dat de kans zeer gering is dat ze iets kunnen zien aan je gebruik. Zeker omdat je op het moment niet meer gebruikt. :)

Bovenaan