Vraag

Moon

Bewuste gebruiker
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn vriend en ik hebben een dik half jaar bijna elk weekend speed gebruikt. Nu hebben we anderhalve maand niks gebruikt en dat gaan we ook nog een tijd zo houden, misschien gebruiken we wel nooit meer maar goed dat doet er even niet toe nu. Maar nu vroegen we ons iets af. Sinds een week zijn we allebei flink verkouden, verstopte neus en flink hoesten. En we merken allebei dat de zin in sex een stuk minder is sinds een paar weken. Kan dit door de speed komen? Door ontwenningsverschijnselen of zo? Ik hoop dat iemand het antwoord weet!

Mac...

Badass junkie
Nou anderhalve maand is al best lang. Je kunt overigens ook niet lichamelijk afhankelijk worden van speed. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat doordat je abrupt gestopt bent je weerstand ff iets minder is, mja van pep gebruiken wordt je weerstand ook niet echt omhoog gekrikt. Ik denk dat jullie gewoon ff een griepje of verkoudheidje te pakken hebben. Is er immers ook wel weer voor.

Dus, ik zou me geen zorgen maken als ik jullie was.

BUBBS

Experimenterende gebruiker
Hallo Moon , mijn vriend en ik hebben 6 maand ieder weekend ook speed gebruikt. Nu zijn we er al een maand of 2 mee gestopt . Lichamelijke ongemakken hebben we niet of het was ik die een beetje te zwak was. Psygisch zie je er natuurlijk wel vanaf in het begin maar na een week of 2 viel dat ook mee . En op gebied van sex , we hadden natuurlijk magische sex met speed maar door het stoppen is onze sex nog altijd fantastisch !! En dat zal ook zo blijven . Of we nu nooit meer zullen gebruiken ? Natuurlijk zullen we nog gebruiken , het is veel gewoon super !!!

Greetz Bubbs :wink:

Moon

Bewuste gebruiker
Het zal inderdaad wel een griep zijn. Mijn vriend ligt ook al sinds gisteren in bed met koorts enz. En de sex, dat zal ook wel te maken hebben met dat we allebei een griepje te pakken hebben. Ik maak me geen zorgen meer het zal wel goed komen allemaal! Thanx voor jullie antwoorden!

Bovenaan