Vraag;Lsd en visueel

Ik ga binnenkort weer eens trippen , maar de zegels die ik nu heb hebben geen (of bijna geen ) visuals , weet iemand of er iets is waardoor ik goede visuals kan krijgen ? iets extra nemen op de lsd ofzo ? :wave: :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zou aan de sterkte kunnen liggen, of aan het soort kristal. Zijn ze getest? Je zou er wat lachgas bij kunnen nemen, schijnt een goede boost te geven. Of als ze heel zwak zijn iets meer nemen misschien? Verder helpt wiet/hasj ook wel meestal bij mij :wink:
Greets!

25tolife zei:
Zou aan de sterkte kunnen liggen, of aan het soort kristal. Zijn ze getest? Je zou er wat lachgas bij kunnen nemen, schijnt een goede boost te geven. Of als ze heel zwak zijn iets meer nemen misschien? Verder helpt wiet/hasj ook wel meestal bij mij :wink:
Greets!

Ze zijn niet getest.. en Aan de sterkte ligt het niet.. mentaal is alles in orde en ga je nog redelijk hard , maar toch niks van visueel.. blowen doe ik altijd als ik trip en dat helpt ook niet echt.. en om die lachgas te nemen heb je zo'n fles nodig , maar daar heb ik geen 30 euro voor over.. ty anywayz :wink:

Iemand nog ideeën ? :grin:

psych-out

Bewuste gebruiker
tja, is een niet zo gemakkelijke vraag om te beantwoorden. hoevaak heb je al getript? als het niet aan de zegels ligt volgens jou, zou het dan misschien niet aan jou kunnen liggen? Misschien verwacht je er teveel van qwa visueel.
qwa tips: misschien volgende keer je dosis verhogen of eens andere zegels proberen mocht deze mogelijkheid er zijn.

Bovenaan