Voel niks van LSD

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Yo,

Ik heb ruim drie uur geleden 1p-LSD genomen en om heel eerlijk te zijn voel ik er vrij weinig van. ik zou nu volgens mij een beetje mijn piek in moeten gaan volgens mij. Ik voel me enkel een beetje stoned maar totaal geen visuals.
Ik heb voor de rest nog nooit LSD of 1p genomen dus ik heb geen idee hoe of wat ik kan verwachten.
Ik heb vorige week zaterdag voor het eerst paddos gebruikt en dat was best wel heftig enzo. En nu heb ik iets minder dan een half zegeltje genomen (iets van 45 mc gram, als verstandige drugs gebruiker :wink: ) en ik heb nog geen enkele visual gehad, zoals ik zeg enkel een beetje stoned.

Ik vind dit echt heel jammer en zit er aan te denken volgende week gewoon een hele te nemen.
Mag ik jullie meningen hier over?
Alvast bedankt :)

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Niemand? Nou ik ga slapen in ieder geval.
Ben echt ontzettend teleurgesteld heb hier weken op gewacht.
Nou ja slaaplekker

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
45 mcg is niet zoveel. Daar heb ik ook weinig tot geen visuals mee (als ik niet ga mediteren).

Soms zijn (1P)LSD trips ook meer mentaal dan visueel overigens. Heb ook geregeld dat ik op 100 mics niet zo'n sterk visuele trip heb. Je hebt nooit een garantie. Voor mij persoonlijk zijn deze groep psychedelica vaak ook minder visueel op een normale dosering dan psilocybine op een normale dosering. Ik zou het als ik jou was niet teveel vergelijken met je paddo trip.

Maar een volgende keer zou ik maar eens 100 proberen ja. Een week er tussen zou op zich net lang genoeg moeten zijn, al wacht ik persoonlijk liever wat langer.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Je had je inderdaad wat beter moeten informeren over welke hoeveelheid je zou moeten nemen.

Van 50ug voel ik zelf gewoon echt helemaal niks. 100ug al wat beter maar erg visueel is het dan nog steeds niet, dat begint bij mij pas boven de 150ug.

En vergeet volgende week, je hebt echt 2 weken nodig om alle tolerantie uit je lichaam te krijgen. Als je volgende week 100 of 150ug probeert heb je weer kans op zo'n net niet ervaring.

Ach, zie het zo, je hebt op een uiterst verantwoorde manier kennis gemaakt met LSD, en met zo'n instelling van voorzichtigheid zal je niet snel in de problemen komen.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Ah oke thx. Als ik over twee weken 1.5 zegel neem. Heb ik dan wel een toffe trip?
Ik wil dit wel op het strand doen met meerdere mensen.
Is dat handig?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ah oke thx. Als ik over twee weken 1.5 zegel neem. Heb ik dan wel een toffe trip?
Of je een toffe trip hebt hangt van zoveel factoren af. Maar je tolerantie is dan wel weg (is goed) en met 150 mcg trip je waarschijnlijk wel echt.

Ik wil dit wel op het strand doen met meerdere mensen.
Is dat handig?
Eigenlijk niet. Je hebt nog geen idee hoe een echte 1p-lsd trip is en dan ben je in een omgeving waar je je moeilijk af kunt zonderen. Een eerste keer met een tripmiddel kun je het beste altijd thuis doen of bij mensen die je goed kent.

En hoelang duurt zoiets?
Ben ik na een uur of zes nog wel in staat om terug naar hijs te fietsen?
:P
De piek is na zo'n 5 a 6 uren wel afgelopen maar dan ben je nog niet nuchter. In totaal moet je rekenen op zo'n 10-12 uren.

Met (1p-)lsd kun je wel fietsen wanneer de piek voorbij is. Tijdens misschien ook, maar dat hangt af van hoe hard je tript en ook hoe druk het verkeer daar is. Beter ga je niet onder invloed fietsen in een erg drukke omgeving.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
150mcg (1P-)LSD is voor mij een beetje treshold voor meer duidelijke visuals met open ogen ('OEV'). Voor een visueel fatsoenlijk tripje vind ik 150mcg eigenlijk wel een beetje pre al kan 100mcg ook een meer dan prima ervaring bieden. Wat iemand tof vindt verschilt per persoon, sterker is niet altijd beter en sommige dingen kun je beter even langzaam aftasten.
Ik wil dit wel op het strand doen met meerdere mensen. Is dat handig?
Ik raad mensen meestal aan om een eerste ervaring op een comfortabele rustige plek uit te proberen, ofwel thuis. Zodra je de piek effecten hebt ervaren kun je er altijd nog voor kiezen om richting het strand te gaan om mensen op te zoeken mits dit een beetje veilig gebeurd natuurlijk. Het is niet handig aangezien het een hoop onvoorspelbaarheid met zich mee brengt en je jezelf daarmee erg afhankelijk stelt aan de mensen daar. Dat gezegd hebbende hangt het ook van de mensen en context af.
En hoelang duurt zoiets?
Je bent waarschijnlijk toch wel zo'n 14 uur verder voordat je weer kunt slapen na 150mcg (1P-)LSD. Maar de sterkste piek effecten zullen na zo'n 5 uur wel aanzienlijk afgenomen zijn.
Ben ik na een uur of zes nog wel in staat om terug naar hijs te fietsen?
Na een uur of 6 zijn de sterkste piek effecten wel afgenomen wat de mogelijkheid tot fietsen wel doet toe nemen. Ik ben zelf wel een paar keer flink aangeschoten van de alcohol door het bos naar huis gefietst maar als je jezelf door druk auto verkeer heen moet banen wordt dit natuurlijk al een heel ander verhaal. Vanuit het perspectief van de wet is onder invloed deel nemen aan het verkeer verboden.

Bovenaan