Voel niets van hasj?

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Ik blow ongeveer al 3 jaar zo'n 5 joints per week gemiddeld.

Nu heb ik bij de meeste wietsoorten (shop & dealer) dat ik er gewoon goed stoned van word, soms zelfs enorm knetter

Het rare alleen is.. van hasj, voel ik helemaal niets.
Hoe kan dit?

Ik heb verschillende sorten hasj geprobeerd en ook in verschillende hoeveelheiden. Niets werkt :confused:

Vrienden van mij worden er wel erg vaag van, terwijk ik r nuchter naast zit.

Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt!

Gr,
Lolzornated.

Midway

Wijs gebruiker
Probeer er eens wat meer in te doen, of in een pijpje.

Ik voel hasj toch wel zeer goed altijd

lolzornated

Heb al geprobeerd er meer in te doen, en afghaan ook al eens gerookt. Raar genoeg merk ik er niets van.

Osi`

Bewuste gebruiker
Als jij zo ervaren zijt, dan zal het zo zijn dat hasj niks doet bij u. Tenzij jij 1/100ste van een gram in uw joint gooit en uw hoogste dosis 1/10de gram ..

Suntablet

Bewuste gebruiker
Ik rol altijd de hash in hele fijne rolletjes (1mm dun ofzo en een 5tal cm lang), zo doe ik dan meerdere rolletjes in een joint en dan weet je dat je constant hash rookt (in tegenstelling tot verkruimelde hash, dan kunnen er wel stukjes zijn waar geen hash ligt)

En die jointjes doen het altijd wel, en ze geven een geur af om U tegen te zeggen... :grin:

lolzornated

Inderdaad, ik proef zeker weten de hasj hoor, en stop er ook meer dan genoeg :)

Als ik met meerdere mensen een grote hoeveelheid hasj rook, dan zijn hun allemaal na een tijdtje wased terwijl ik er nog super nuchter zit.

Lijkt mij dan niet dat het aan de hoeveelheid ligt?

magical

Van hash word ik meestal gewoon wat rustiger, terwijl wiet dan weet harder "inslaat" en een meer high gevoel veroorzaakt. Misschien vind je het gevoel tussen de 2 te groot en denk je daarom dat je het amper voelt?

jcutter

Badass junkie
Koop de duurste hasj van de shop en rook dat puur op in een bong. Dat effect is super lekker! Je aders die helemaal dik worden en vreetkicks :stoned: Jammie..

Bovenaan