• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

vette ervaring met xtc

dit is het dan! mijn eerste tripreport. tevens niet mijn eerste keer xtc.

een goede vriend van mij, ik noem hem W zei tijdens een avondje stappen dat hij wel weer is zin had in een goed avondje dansen/trippen. die avond er eigenlijk niet meer over gehad. volgende dag om 10 uur s'ochtend krijg ik een smsje binnen of ik even een jointje mee kom roken in de lokale coffeeshop. uiteraard zeg ik hier geen nee tegen en half uurtje later zat ik heerlijk, rustig in een diepe bank te stonen.. opeens uit het niets vraagt W of ik ook mee wil doen vanavond. ik met mn stonende kop was totaal vergeten waar hij het over had. oja natuurlijk!! xtc

informatie:
- we waren met zijn 4en (ik, B, F, W)
- soort pillen: oranje olifanten/jumbo's.
vanuit de shop even een belletje gepleegt. zo gezegd, zo gedaan, de pillen waren binnen. na een helse scooter-tocht (geen van ons heeft n auto) aangekomen bij de snackbar. Hier lekker even wat gegeten omdat, we weten tijdens de triip eet je vrijwel niks. 10 minuten later zaten we in het huisje met een lekker rolled techno-deuntje op de achtergrond. na een paar pakjes ijs in de vriezer te hebben gezet en wat lasers in de kamer hebben opgehangen konden we eindelijk beginnen!!

-10:00: eerste halfje gedropt, tering die dingen zijn bijna niet te breken, nog nooit zulke harde pillen gehad. snel nog even een paar jointjes gedraait want spreek uit ervarining, dat gaat helemaal fout als ik in ''de wondere wereld'' zit. na 2 jointjes opgerookt te hebben gingen we lekker ff chill zitten op de bank om het over de mooie dingen van het leven te hebben.

10:45 tweede halfje gedropt, op dit moment voelde ik hem al lekker op komen. veel sigaretten gerookt en een spelletje gespeeld: 'wie het raarste outfitje vind wint'. ik won had namelijk een halfe voetbal op de hoofd gezet, op zo'n moment best trippy. jaja hij slaat heel lekker in.

12:00 3e halfje gedropt, oja F***ck we hebben nog ijsjes!! bijna vergeten. na dit ijsje wat als gewoon heel erg goed smaakt besloten om met B even het 'eilandje' te gaan ontdekken. dit was erg fijn omdat ik B eigenlijk helemaal niet zo goed kende. na ongeveer een halfuur rondjes te hebben gelopen om het eiland gingen we weer naar binnen en zagen we W en F de sokjes kapot dansen op hele smerige duitse techno. HEERLIJK!

01:30 in het afgelopen uur is veel gebeurd, beginnende hallicunaties, mooie gesprekken, veel sigaretjes en kleine jointjes gerookt. ook heerlijk met z'n vieren op het tapijt gelegen. we vonden het wel weer tijd om nog fftjes wat bij te pakken. oepsie niet egt lekker afgebeten zat een ruime driekwart in me mond achja wat kan dat allerlaatste beetje nou schelen.... Huppa dat er ook maar bij.

01:45 lekker n beetje plaatjes aan t draaien voor een pubiek van 3 mensen! haha grappig om te doen. het klinkt heel erg dom en is het ook maar ik was vergeten dat ik een kwartier geleden nog 1 had gedropt dus heb nog maar halfje bij gedropt... (kwam hier achter door een ''tussetijdse pillen check) oopsie, shit, F***ck. naja kan er niets meer aan doen dus ben op de bank gaan zitten en me ff gaan voorbereiden op wat er ging komen.
vanaf dit moment weet ik gebeurtenissen niet meer aan tijd te koppelen dus zal dit ook niet meer doen. heb een uur lang als een zombie door de kamer gelopen, plaatjes gespint en handstandjes geoefend. BAMM wat ik ging ik hard! na een kwartier iedereen kwijt te zijn geweest (ze zaten gewoon in de woonkamer :confused:) even een ronde om het eiland met ze allen gelopen. woooow opeens vuurwerk boven ons, nee geen hallicunatie maar echt vuurwerk. er was namelijk verderop een afsluiting bezig van het zomervaarseizoen. kweenie hoelang we naar boven hebben lopen staren maar het was niet te beschrijven hoe mooi dit was.
oke boys! genoeg, we lopen door. kijk daar!! mensen op de boot 30 meter verderop. (wel een hallicunatie). we probeerden de mensen beter te bekijken door op een stijger te gaan staan. PLONSS, wtf??? B is in het water geflikkerd. gelukkig nog verstandig genoeg om er zelf uit te klimmen. dit was wel even een schrikmomentje in de avond. je voelt je gelijk een stuk nuchterder als zoiets gebeurd, had er niet aan moeten denken om zelf in dat koude, vieze water te liggen. z'n kleren uitgedaan en onder een warme douche gezet.(hij zei dat dit een geweldig gevoel is). hierna nog 2 jointjes gerookt, nog even op de bank gechillt, gedanst en gepraat. ben tegen 6en een heerlijk warm bed in gekropen en heb dar nog een uurtje flink nagespaced.

hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
VRAAGJES ZIJN ALTIJD WELKOM

urtinriZ

Belezen gebruiker
Nice report :) Lees ik het nu goed, jullie hadden een eilandje met boothuis en alles voor jullie zelf? Lijkt me echt perfecte omgeving om te trippen! Of kan je wat meer om de omgeving vertellen?

Binnenkort naar djax it up, en daar voor het eerst sinds decibel (20 augustus) weer aan de xtc en mdma! Je report heeft mij weer enthousiast gemaakt :grin:

uiteraard! hij heeft idd een klein eilandje met een boothuis erop. het huis zelf stelt vrij weinig voor, maar heerlijk voor dit zulk kleine, knusse feestjes. het eiland is aan t vaste land gekoppeld dmv een bruggetje van ongeveer 10-15 meter.

lagge man djax! goodluck:)

Launched

Experimenterende gebruiker
een eilandje dat klinkt wel goed zeg hoe was de stilte enzo dan?met dat water eromheen

Bovenaan