Verzenden.

just dude

Experimenterende gebruiker
Beste forum leden.

Moest je ongeduldig worden en naar het post bedrijf bellen waar je pak is omdat de track en trace het niet doet en ze weten wie het opgestuurd heeft is er dan kans dat je pakket niet aankomt. moest het gaan over iets van onder zoek doel einden.

Laatst bewerkt:

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik denk niet dat het in beslag genomen gaat worden als ze weten dat het om research chemicals gaat.
Niemand weet waar je het voor gaat gebruiken.
Het is ook legaal.

Fisherman's friend

Badass junkie
Het woordje "moest"heeft het weggeven.
Ik denk dat jullie in NL meer het woord "mocht" gebruiken, niet?
Het zou allebei kunnen.

Maar de kans dat ze het eruit halen of argwanen zit dus in. Men profiel klopt
Ik zou me er niet te druk om maken.
50-50 kans dat je het geleverd krijgt zou ik zeggen.
Als je het wel krijgt dan heb je geluk .
Als je het niet krijgt heb je pech, maar je wist zelf natuurlijk dat het waarschijnlijk niet legaal is in België.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
In Nederland is dit sowieso niet de gang van zaken als een pakket niet aankomt. Tenminste als je de ontvanger bent.

Als een pakket niet aankomt neem je namelijk contact op met de verzender. De verzender neemt contact op met het postbedrijf. Zo gaat het in elk geval bij de meeste postbedrijven. De verzender vraagt dan om te checken wat er aan de hand is.

Ik heb het ook weleens gehad hoor. Een pakketje research chemicals dat gewoon kwijt is geraakt. De T&T bleef hangen ergens halverwege in het proces toen.

Hoe het in België werkt, geen idee. Maar ik kan me voorstellen dat de postbedrijven hetzelfde doen omdat ze anders helemaal platgespammed worden door ongeduldige ontvangers 😂

Bovenaan