Verwijderd

lot

Badass junkie
je zoekt dealers? lekker is dat :P zometeen leest politie mee of ben je er zelf eentje.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Het is toch wel een dubieuze vraag. Denk niet dat er veel zullen reageren, te riskant, naar mijn idee dan.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Crim_Student zei:
Dank u voor de reacties. Ik heb iemand kunnen bereiken die bereid is zijn mening omtrent de problematiek te uiten.

Grtz Free

Gefeliciteerd ik hoop dat je hem niet te hard naait.

jasper

Wijs gebruiker
beste mensen
ik ben een student van de karel de grote school in hoboken (belgie)
ik ga mijn eindwerk maken over de verschillende soorten cannabis + de zelfkweek

als er mensen zijn die cannabis thuis zelfkweken zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn een grammetje naar mij te sturen.

De resultaten van het onderzoek zijn belangrijk, veel criminologen in België ijveren voor een volledige legalisering van cannabis, uiteraard zijn jullie meningen en visies daaromtrent onmisbaar in dit debat.

Ik hoop op een goede medewerking.

MVG

bart thomas huber maria verschueren

P.S.
discretie verzekerd

Allolalie

Bewuste gebruiker
barry zei:
beste mensen
ik ben een student van de karel de grote school in hoboken (belgie)
ik ga mijn eindwerk maken over de verschillende soorten cannabis + de zelfkweek

als er mensen zijn die cannabis thuis zelfkweken zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn een grammetje naar mij te sturen.
discretie verzekerd

hahahaah 1-0 voor barry

Imke

Badass junkie
Ja als ik zo'n reacties op mn vraag zou krijgen, zou ik het ook allemaal afblazen hoor. :P

jasper

Wijs gebruiker
ach :)
daarom hoef je ze toch niet te verijderen

volgens mij is hij gewoon een undercover flik :openmouth: eek

Hey mensen,

Tis niet door de reacties dat ik het heb verwijderd. De lesgevers keuren dit namelijk heel sterk af. Mensen ronselen via fora wordt blijkbaar heeeeel negatief onthaald.

Daarmee dat ik het verwijderd heb. Zo ontdekken ze het ook niet.

Discussie mag gerust verder gaan.

Grtzz

Bovenaan