Verveling bij speed/pep.

Hallo, ik ben JD en ben 16 jaar, ik gebruik nu ongeveer 5-6 maanden speed. Ik heb gelukkig goede vrienden met goede connecties. Maar ander verhaal, gister avond en vorige week vrijdag hebben we ieder ongv 1 gram gesnoven en beide dagen hetzelfde probleem: we verveelden ons? Normaal ben ik na een lijntje praat apparaat #1 maar de laatste keren niet. heb toevallig wel en nieuwe dealer maar dat kan het niet zijn toch? Ik ging wel lekker dat wel ( nu nog steeds beetje :) ) maar we gingen ieder op ons eigen ding richten, misschien iets raars met de amfetamines? Dat was mijn vraagje,

Snuif ze!

Fool

Badass junkie
Hoe vaak gebruik je in deze 5-6 maanden speed? Klinkt namelijk alsof je ietwat frequent gebruikt waardoor het leuke eraf gaat.

Daarnaast is het ook goed mogelijk dat je kutpep hebt, 1 gram zou voor mij in ieder geval véél te veel zijn. :P

En ik zou je gebruik nog een keer gaan overdenken, vindt pep snuiven op je 16e nogal aan de vroege kant. Mag ik vragen hoe je daar zelf over denkt, zonder gelijk als een oma over te komen? :)

MusicIsLife

Wijs gebruiker
1 gram?! :openmouth: op je 16de?! :openmouth:
Ik zou volgende week nog lopen te stuiteren met zo'n hoeveelheid.

Ik denk dat je gewoon kutpep hebt en als je vaak gebruikt gaat idd het leuke eraf. En ik moet fool gelijk geven. Het zou veel verstandiger zijn nog 2 jaartjes te wachten met harddrugs.

Skirre

Bewuste gebruiker
Verwijt je de pep nu dat je jezelf verveelt? Denk dat dat nog altijd aan jezelf ligt.

Dikke kans dat je idd kut pep had en daardoor dus een gram hebt kunnen snuiven. Volgende keer (aan te raden over 2 jaar) rustig aan beginnen als je een betrouwbare dealer hebt.

Fool

Badass junkie
Fool zei:
Hoe vaak gebruik je in deze 5-6 maanden speed? Klinkt namelijk alsof je ietwat frequent gebruikt waardoor het leuke eraf gaat.

Daarnaast is het ook goed mogelijk dat je kutpep hebt, 1 gram zou voor mij in ieder geval véél te veel zijn. :P

En ik zou je gebruik nog een keer gaan overdenken, vindt pep snuiven op je 16e nogal aan de vroege kant. Mag ik vragen hoe je daar zelf over denkt, zonder gelijk als een oma over te komen? :)

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Crackie074 zei:
we gingen ieder op ons eigen ding richten, misschien iets raars met de amfetamines?

Zie je wel vaker bij bepaalde mensen. In het begin zijn ze super gezellig maar daarna toch geneigd volledig solo-mode op te gaan in telefoon, laptop, tekenen, opruimen, etc etc. Gaat wel vaak gepaard met relatief snel veel pep wegwerken. Denk dat het iets is waar je aanleg voor moet hebben :P In mijn omgeving zijn het in ieder geval altijd de zelfde personen die hier 'last' van hebben.

Bovenaan