Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verslaving is praktisch niet mogelijk. Idd zoals Emo zegt ontstaat er na gebruik een belachelijk sterke tryptamine tolerantie en voel je de komende 3 - 5 dagen bijna niets van paddo's. Daarnaats is het over het algemeen een zware ervaring (mentaal) en wordt dus niet vaak herhaald.
Eigenlijk is het verslavende karakter geheel afwezig met shrooms .
maar ik ken verschillende mensen die binnen een week 2 keer getript hebben 1tje zelfs 2 dagen achter elkaar en ook zelfs een keer 2 keer op 1 dag en het werkte altijd gewoon goed wel ietsjes meer gegeten bij de 2e keer geloof ik.....
Dat werkte net zo goed als anders? Ik heb ook wel eens geprobeerd 2 dagen achtereen te trippen, maar ik had echt minimaal verdubbeling van de dosis nodig om hetzelfde te voelen?
Ja het werkt wel, maar veel mensen moeten hun dosis verdubbelen om hetzelfde te evenaren. Sowieso heb je over het algemeen _helemaal_ geen zin om weer te trippen de dag erna.
Ja het werkt wel, maar veel mensen moeten hun dosis verdubbelen om hetzelfde te evenaren. Sowieso heb je over het algemeen _helemaal_ geen zin om weer te trippen de dag erna.
nee idd....... de week erna wel trouwens ik heb echt zin :P maar ik praat ook over een rustig truffel tripje he na bijv colombiaanse hoefde ik ook ff een tijdje niet meer
Als je vaker paddo`s gehad hebt herkennen je hersenen het stofje wat het tripgevoel veroorzaakt. Daarom heb je een hogere dosis nodig of is bij dezelfde hoeveelheid het tripeffect wat minder. Vandaar dat je er ook nooit verslaafd aan zult raken. Lichamelijk niet dan eh? Als je voor die tijd een jointje rookt met wat passiebloem-poeder zorgt dat ervoor dat het effect versterkt wordt! Bij een goeie smartshop krijg je dat erbij of zullen ze dat wellicht wel hebben.
mmm in de smartshop zijn redelijk wat natuurlijke middeltjes te koop niet? Toch maar eens langs gaan
Ik denk niet dat je meer nodig hebt van paddo's om 'iets' te voelen. Je lichaam reageert alleen minder fel op dezelfde dosis als vorige keer. Ik denk dat veel receptoren in de hersenen daar nog even geen trek in hebben
Haha als je weer een super trip wil hebben inderdaad wel. Maar om gewoon een 'beetje' vaag te zijn misschien niet. Maarja dat zou ik toch een keer zelf moeten proberen voor ik weet of dat waar is :P
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.