verslaving ghb...

junkie XS

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Me vraag is: Wanneer merk je nou dat je echt verslaafd word?

Ik vraag dit omdat ik regelmatig gebruik en soms van vrijdag tot en met maandag..

Heb ookal meerdere verhalen gehoord dat als je het 4 weken 3/4 dagen per week doet dat je dan al lichamelijk afhankelijk word?!

Nu denk ik dus dat het ook best persoonlijk is en dat het bij iedereen anders is.. Maarja ik vroeg het me toch af. Ik vind ghb zelf erg lekker spul maar ben er tegelijkertijd ook best bang voor vanwege al die nieuwsberichten over dat er telkens meer verslaafden bij komen. Omdat ik weet dat het erg lichamelijk verslavend is heb ik na 3 weken intens gebruik (3/4 dagen in de week) dat ik dan ook 2 weken helemaal geen G gebruik... Heb dan over het algemeen geen last van afkickerschijnselen. Mischien dat ik af en toe minder vast slaap... Maar daar had ik voor gebruik van G ookal last van..

Na 2 weken niets gebruikt te hebben en geen last van afkickverschijnselen te hebben zie ik er het gevaar er niet in om dan na 2 weken toch weer een gtje te pakken.

Thnks voor de aandacht!

Drientje

DF-koning
Je bent fysiek verslaafd als je wakker moet worden om een dosis te nemen.

Geestelijk verslaafd als je niet meer zonder kan feesten.

junkie XS

Experimenterende gebruiker
dat heb ik bijvoorbeeld wel eens als ik van vrijdag tot zondag avond doorhaal dan word ik maandag ochtend wakker en om door te slapen moet ik dan nog een gtje nemen.. wat dan uitloopt ook nog meestal 2/3 in de middag en dan is het weer klaar tot vrijdag of 2 weken.....

Bovenaan