Verschillende dingen

X_mellOw

Newbie
Hallo.

ik heb nog nooit keta gedaan,
maar sit er over na te denken het te proberen.
Maar ik hoor van mensen verschillende dingen over de tripp.
Sommige gaan nokkie. en beleven allemaal shit.
Gekke pratende elfjes, gekke wereld.
maar . sommige gaan niet nokkie en kan je normaal mee praten.
Komt dat door een bepaalde dosis?
Of is het voor iiedereen anders?
Greetz mellOw :)

TrippyShit

Badass junkie
Iedereen reageert er natuurlijk anders op. Maar het nokkie gaan waar jij het over hebt is de K-hole. Hier moet je wel flink veel voor snuiven om zo een K-hole te bereiken. Maar op 150mg zag ik ook de vetste dingen met mn ogen dicht, daar niet van :P Maar als jij het gewoon normaal houd en geen bergen wegsnuift in een korte tijd zal je dit niet overkomen. Of je het wel of niet doet moet je verder zelf bepalen natuurlijk..

op uitjebol staat korte info over wat de k-hole is en google weet er ook alles van.
Mocht je geïntresseerd zijn..

psych-out

Bewuste gebruiker
als je nie zoveel neemt bv 10mg dan kan je (ik toch) nog wel wandelen alle wat stroever maar het gaat en als je rond kdenk 20 a25 mg zit dat je dan helemaal verdoofd bent
over keta weet ik zelf nie zoveel dus

De Sjeik

Bewuste gebruiker
^ 25 mg valt nog erg mee, ook qua verdoving. Ik merk dat het bij lijntjes vanaf de 50 mg redelijk vaag begint te worden.

underworld

Wijs gebruiker
LSDmathXtc zei:
als je nie zoveel neemt bv 10mg dan kan je (ik toch) nog wel wandelen alle wat stroever maar het gaat en als je rond kdenk 20 a25 mg zit dat je dan helemaal verdoofd bent
over keta weet ik zelf nie zoveel dus

25 mg is wel erg weinig..
ik neem altijd rond 50mg per lijn dan begint het pas relaxed te werken, en ook alsje 4 lijnen heb genomen kun je nog lopen (al is het wel met het typische keta loopje)

Spor

Wijs gebruiker
vreemd toch altijd, ik vind lopen met keta (tot weet ik veel, 200mg versprijd over 5× snuiven) net als klappertanden op de MDMA; als je eenmaal begint wil je niet meer stoppen :grin:

Daarbij geloof ik niet dat je je niet KAN bewegen op de keta, ik KAN het altijd, ik voel het inderdaad niet om maar niet te hebben over de zin erin (met hoge dosissen dus) maar als je echt moet pissen, dan sta je toch ook op en ga je pissen of niet ?

Behalve lopen vind ik keta geweeeeeldig voor lange trein reizen :grin: lekker muziekje op en zweven maar

Bovenaan