Verschil pep en speed

Bbotje

Newbie
Goeiedag

Na vele malen "pep" te hebben gekocht bij mij dealer met de gedachte dat dit een mildere versie van speed is begin ik daar nu erg in te twijfelen

Na een beetje googlen vond ik weinig informatie op 2 forum posts na waarin gezegd word dat pep versneden speed is met cafeine

Ook in deze forums word gereageerd dat de post fout is en er eigenlijk geen verschil in zit.

Graag krijg ik hier wat meer duidelijkheid over

Bbotje

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nee, dat is onzin. Pep is gewoon een andere naam of ‘koosnaampje’ voor speed. :wink: Het verwijst beide naar hetzelfde: amfetamine.

De naam zegt dus niets over de zuiverheid, daarvoor moet je je speed laten testen. Cafeïne kun je er eventueel grotendeels ‘uitwassen’ met aceton (handleiding staat op dit forum).

Neo-Shulginist

Badass junkie
Goeiedag

Na vele malen "pep" te hebben gekocht bij mij dealer met de gedachte dat dit een mildere versie van speed is begin ik daar nu erg in te twijfelen

Na een beetje googlen vond ik weinig informatie op 2 forum posts na waarin gezegd word dat pep versneden speed is met cafeine

Ook in deze forums word gereageerd dat de post fout is en er eigenlijk geen verschil in zit.

Graag krijg ik hier wat meer duidelijkheid over

Bbotje

Pep, speed, snelle; het is allemaal amfetamine en die amfetamine zit eigenlijk altijd in een zoutvorm met sulfaat (amfetamine-sulfaat, dus). In Nederland wordt het wel vaak versneden met cafeïne inderdaad.

Bovenaan