Verschil MDMA/XTC

Broodzak

Experimenterende gebruiker
hallo,

ik had even een vraag binnenkort ga ik naar dagcollege festival.
en ondertussen heb ik nu 3 keer mdma gedaan en nu was ik van plan om op dagcollege xtc te gaan doen maar is dit niet technisch gezien hetzelfde of zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden of zijn er dingen heel anders?
alle tips worden gewaardeerd.

thnx :)

• Like
Waarderingen: ljuv

John co

Experimenterende gebruiker
Dit geeft eigenlijk precies hetzelfde effect, het is wel beter te doseren omdat je de exacte dosis kunt wegen per capsule en geen last hebt van spreiding tussen pillen. Wel is het vullen en wegen van capsules weer meer moeite dan gewoon een pil doorbreken.

Wollukker

Bewuste gebruiker
MDMA is de werkzame stof in XTC pillen.
Je kan MDMA dus innemen door middel van XTC pillen of (zuivere) MDMA kristallen.

In beide gevallen kun je ze het beste eerst laten testen voordat je ze inneemt zodat je zeker weet dat er geen andere ongewenste stoffen bij zitten, hoeveel mg MDMA er in je XTC pillen zit, en hoeveel % zuiver je MDMA kristallen zijn.

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Dit geeft eigenlijk precies hetzelfde effect, het is wel beter te doseren omdat je de exacte dosis kunt wegen per capsule en geen last hebt van spreiding tussen pillen. Wel is het vullen en wegen van capsules weer meer moeite dan gewoon een pil doorbreken.
Plus met mdma is er vaak de neiging om op goed geluk uit het zakje te gaan snoepen omdat een paar kristallen een minder grote stap is dan nóg een pil.
Hierdoor kan je onbedoeld flink wat weg werken

Bovenaan