Vast in cyclus

Erik87

Newbie
Hoi allemaal ik ben Erik

ik zit met een probleem en hoop hier antwoorden te vinden om dit probleem te tackelen.
Ik gebruik al ruim 13 jaar cocaïne in het begin
Grote hoeveelheden en later minder en minder .
Ik ben er al een lange tijd helemaal klaar mee’
Maar nu komt het probleem ik gebruik tog praktisch elk weekend nog een kleine beetje.
ongeveer een kwart gram ondanks dat ik het effect niet meer leuk vind en alleen maar para van word maar het lukt me niet om het niet te doen.
Ondanks de goede voornemens elke keer
Heeft er iemand tips suggesties ?

Spyro

DF-koning
Welkom op het forum Erik!

Als daar een kant en klaar antwoord voor was, dan waren er geen verslaafde meer.

Wat voor mij heeft geholpen, of eigenlijk wat mij heeft laten beseffen dat ik niet meer zo door kon gaan... Ik kreeg enorme lichamelijke klachten waar ik enorm van geschrokken ben, ik vind het het nu gewoon niet meer waard om mijn mentale en lichamelijke gezondheid op het spel te zetten voor een dom wit poedertje.

Probeer voor jezelf een lijstje te maken met de voor- en nadelen. Hang het desnoods op meerdere plekken in je huis zodat je herinnert wordt aan het feit dat het niks positiefs meer voor jou brengt en waar alleen maar (meer) narigheid van komt.

Er moet echt een knop omgaan bij jezelf en dat kan niemand voor jou doen.

Heel veel succes! Je hart luchten hier kan ook helpen op de momenten dat je het moeilijk hebt. Probeer jezelf af te leiden met leuke dingen.

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik ben er ook jarenlang verslaafd aan geweest, maar ik heb nieuws voor je... Je moet er écht zelf klaar mee zijn, dan pas ga je ermee kappen... Ik had het afgelopen week op na ongeveer 7 maanden niks, nou ik ben er gelijk weer klaar mee, dat gesnotter en gedoe... Terwijl ik het eerst niet eens kon indenken om 1 weekend zonder te gaan.. Wat mij over de streep trok (🤪..) was al het geld dat ik eraan had uitgegeven, en hoe hard die dealers zichzelf wel niet kapot moeten hebben gelachen om al die personen waar ze slapende rijk van worden.. Dat vind ik dus wel het voordeel van coke, dat het zo extreem prijzig is, dat is voor mij echt een stok achter de deur geweest.. Zoveel geld heb ik eraan besteed en ik had net als jij dat in de laatste periode ik er alleen maar para van werd en me kut voelde, is dat het echt waard? Al dat geld iedere keer....?

Nouja nogmaals, het moet echt uit jezelf komen, het is niet makkelijk ik weet er alles van... ik werd echt zenuwachtig van de gedachte om een weekend niks te hebben, maar nu voel ik me veel meer vrij! Ff doorzetten, dan heb je een keer niks en word je zenuwachtig, nou en? Je gaat er niet dood aan🙂

In ieder geval veel succes!

Erik87

Newbie
Het rare eraan is door de weeks denk ik er niet eens aan maar als het dan vrijdag/zaterdag is
denk ik van het viel wel mee vorige keer en ga ik het goed praten en zit daarna in het zelfde schuitje als een week ervoor.
Terwijl dat ik het niet eens meer leuk vind.

Bovenaan