Varianten Benzo-Fury

Legaldope

Experimenterende gebruiker
Ik had vorige week 2 keer "Benzo-Fury" ontvangen.
1x was het een bruine brokelige stof (deed me wat denken aan MDMA/Methylone van uiterlijk)
1x was het wit poeder (Die verkochten gewoon 6-APDB als benzofury denk ik)
En vandaag een gram wit poeder maar niet hetzelfde als het vorige wit poeder.

Nu vraag ik me echt af wat de echte benzofury is ...
Want ik ben hier poedertjes aan het snuiven waarvan ik niet eens weet wat het is :tongueout:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
De echte Benzo Fury is maar bij 5 of 6 vendors te krijgen, en die hebben al enige tijd geen voorraad meer sinds er maar 1,5 kilo gemaakt is. De kans dat je überhaupt Benzo Fury, dus 6-APB, krijgt is minimaal. Ik adviseer te wachten tot de voorraad bijgevuld is.

Er was nog 1 vendor buiten de officiele waarvan het zeker was dat die 6-APB had, alleen was 't vervuild en potentieel gevaarlijk. Dat heeft de vendor ook laten weten en adviseerde het weg te gooien en een refund te vragen.

Er zijn geen varianten bekend van Benzo Fury, het is een compleet ander goedje wat je gehad hebt of vervuild.

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Jeetje...klinkt verwarrend zeg....en vervelend! Ik zelf heb naar mijn weten nog 200mg 6-APB thuis liggen...het is zoals Legaldope omschrijft bruin/wit-achtig korrelig poeder :confused:
Hoop niet dat het een Methylone/Mephedrone mix is....grrrr :angry:

Kan iemand de kenmerken van "echte" 6-APB beschrijven?? :)

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Pascal FM zei:
Jeetje...klinkt verwarrend zeg....en vervelend! Ik zelf heb naar mijn weten nog 200mg 6-APB thuis liggen...het is zoals Legaldope omschrijft bruin/wit-achtig korrelig poeder :confused:
Hoop niet dat het een Methylone/Mephedrone mix is....grrrr :angry:

Kan iemand de kenmerken van "echte" 6-APB beschrijven?? :)

Zou een mooi wit poeder moeten zijn. Maar wordt dacht ik officieel alleen als pellets verkocht. Dit is de officiele site, hoe kaazig het er ook uitziet: http://benzofury.com/

Daar staan ook de officiele vendors op. Haal je het ergens anders kan je voorlopig verwachten dat je GEEN 6-APB krijgt.

EDIT:
Hier een post van BL m.b.t. een test van de 6-APB pellets:
My friend just analyzed a sample of purported 6-APB and found it to contain 6-APB, caffeine, and a-PVP. This falls perfectly in line with the "Mad CAT Prolintane" a-PVP and green dye admixture which has begun to circulate. My guess would be that in preliminary tests 6-APB was found to be too serotonergic to induce truly fiendish meph type binging, so they added a DARI to increase the fiendishness quotient and, of course, increase profits. This would also make sense as 6-APB is a step toward IAP which, speaking in terms of fiendishness, is a step in the wrong direction.

EDIT: An even more obvious reason to cut the 6-APB with a-PVP is that a-PVP is much cheeper and less less difficult to synthesize.

In dezelfde thread, van dezelfde poster:
I have the MS results of two different samples and will post then in a couple of hours. As I already said one capsule is a-PVP, caffeine and 6-APB. The other - a powdered sample - seems to be diphenylprolinol. Two other unrelated RCs were also tested and found to be misrepresented - these are dangerous times - do not take ANYTHING without testing.

en:
Also it should be noted that the powdered sample of "6-APB" diphenylprolinol was of high purity - at least. Regardless this chemical has been associated with cardiovascular toxicity at higher doses and has caused at least two hospitalizations.

source: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=507684&page=6 post #129 en verder
/EDIT

Legaldope

Heb het van geen van de Vendors opgestuurd gekregen.
Maar van dat laatste goedje dat ik heb ontvangen, na 250mg begon ik wel te trippen.
Een aangename verassing. :)

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Volgens sources is de 6-APB die verkocht wordt over het algemeen geen 6-APB maar 6-APDB of een ander middel. Ik lees waarschuwingen van vendors die dat zouden verkopen en na tests erachter zijn gekomen dat hun batches troep zijn.

Dat 't op een site staat wil niet zeggen dat 't ook daadwerkelijk dat spulletje is. Ik vertrouw het woord van geprezen en bewezen vendors toch zeker boven het woord van andere personen.

daan1980

Newbie
Ik heb een paar weken terug 4 capsules van een webshop voor discovoedsel ontvangen. Deze bevatten een wit poeder en wegen 400 mg(!).
Heb ze tot nu toe maar laten liggen vanwege de onbetrouwbare inhoud.
Heeft iemand al ervaring met deze capsules?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
daan1980 zei:
Ik heb een paar weken terug 4 capsules van een webshop voor discovoedsel ontvangen. Deze bevatten een wit poeder en wegen 400 mg(!).

Kan 't waarschijnlijk ook gewoon laten testen.

EDIT:
Ik denk dat ik weet welke vendor je bedoelt. Ze claimen idd de daadwerkelijk 6-APB te hebben en de NMR kan je krijgen op aanvraag. Nou weet ik zelf niet hoe ik NMR's moet lezen, maar misschien ken je iemand die dat wel kan. Als je 't nou op vraagt en het laat bekijken door een knowledgable (ken 't Nederlandse woord ff niet??) persoon weet je zeker of je het juiste en het pure goedje hebt.
/EDIT

Bigguy

daan1980 zei:

Waar hb je ze besteld als ik vragen mag?
Hier in NL, want als dat zo is, er is namelijk maar eentje die de originele 6-APB op vooraad heeft.

Azraël

Belezen gebruiker
kheb gelezen dat deze v XXX fake is...

Ik heb er van een Oostenrijkse site besteld, maar of het echte is?? We zullen zien. 't Is volgens mij wel 1 grote commerce, 10€ voor 1 pil ??? wtf

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Azraël zei:
kheb gelezen dat deze v ******* fake is...

Ik heb er van een Oostenrijkse site besteld, maar of het echte is?? We zullen zien. 't Is volgens mij wel 1 grote commerce, 10€ voor 1 pil ??? wtf

Haal even de referentie naar die vendor weg.

parcival

TeKNoZem zei:
daan1980 zei:

Kan 't waarschijnlijk ook gewoon laten testen.

EDIT:
Ik denk dat ik weet welke vendor je bedoelt. Ze claimen idd de daadwerkelijk 6-APB te hebben en de NMR kan je krijgen op aanvraag. Nou weet ik zelf niet hoe ik NMR's moet lezen, maar misschien ken je iemand die dat wel kan. Als je 't nou op vraagt en het laat bekijken door een knowledgable (ken 't Nederlandse woord ff niet??) persoon weet je zeker of je het juiste en het pure goedje hebt.
/EDIT

Ik kan NMR spectras lezen, laat eens weten waar ze staan. Je kan er de structuur uit afleiden, ze vertellen je niet noodzakelijk hoe zuiver het product is, hoewel een zuivere sample moet hebben om een goed spectrum te maken.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
ze verkopen dit alleen per 'pallet'? begrijp ik dat goed?

en een pallet is 1 cap? :confused: riiiight 10 pond voor een cap

Mja je hebt vendors die ook in poedervorm verkopen, maar dan ben je over het algemeen even duur uit. De 'pellets' zijn niks anders dan pilletjes. Ze worden alleen pellets en geen pillen genoemd omdat 't onder 't mum van 'NOT FOR HUMAN CONSUMPTION' verkocht wordt.

Bovenaan