Van slechte speed goede speed maken

Antigone

Belezen gebruiker
Hoi, ik heb een vraag. Ben namelijk echt heel benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren :grin:

Zeker een jaar geleden heb ik eens speed gehaald bij iemand wat niet echt bijzonder was.
Omdat ik kort daarop weer andere had heb ik die slechte speed in een potje gestopt en
weggezet. Niet in de vriezer ofzo wel donker. Toen was het nog pasta, maar het was later
1 keiharde klont zonder geur geworden.

Ergens van de zomer ging ik weer eens vreemd van dealer en had speed gehaald waar ik
allemaal pukkels en ontstekingen van kreeg. Ook weer in een potje gedaan en weggezet.
Ik heb beetje moeite met drugs weggooien en dacht misschien, ooit, blabla....

Tussen deze 2 slechte aankopen gewoon steeds goed spul gehad dus ik heb er eigenlijk
niet echt meer bij stilgestaan, totdat ik 2 weken geleden ineens weer iets bij een ander
haalde. Tja, je voelde wel iets maar ook dit was weer zwaar matig. Ik wilde me ook niet
gaan beklagen bij die gozer, hij was heel leuk. En ik hoefde voor 10g maar 30€ te geven.

Oké, ik baalde en mijn vorige miskopen schieten me ineens te binnen. Ik besluit de potjes
op te zoeken en flikker alles in een kom. Die keiharde klont geef ik een tik en het verpulvert
gewoon...poef...de pukkelspeed erbij en die laatste miskoop was nog helemaal nat erbovenop.
Was best heel grappig om te doen, terwijl ik roerde zag je alle droge speed aan die natte
vast gaan plakken en even later in grove lekker vers uitziende klonten speed vallen :grin:

Ik had er overigens weinig vertrouwen in dat het nog wat zou zijn, maar ging uiteraard even
proeven. Ongelooflijk maar, ik ging onwijs lekker. Ik kon het eigenlijk niet geloven en nam
nog wat. Gewoon supergeweldig lekker.
Aangezien ik aan mezelf begon te twijfelen een vriend gebeld, ook geproefd. Haha, hij vond
het superlekkere speed.Volgende avond komt een vriend en vriendin helemaal wous van mijn mengsel. Mijn kommetje begon al te slinken. Zelf helemaal de smaak te pakken heb ik het
afgelopen weekend nog helemaal opgemaakt. Geen stress van, geen pukkeltjes van!! :hearteyes:

Kan iemand vertellen hoe dit kan, waren gewoon echt 3 soorten speed van duidelijk mindere
kwaliteit. Of ben ik soms een tovenares ofzo? :smoke:

cronos

Wijs gebruiker
neen je bent geen tovenares :smoke: maar je status"Experimenterende gebruiker",heb je blijkbaar niet gestolen :wink: ,tja straf verhaaltje dit :openmouth:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vaag verhaal... Speed kun je ten eerste al helemaal niet lang bewaren. De kwaliteit gaat gewoon, meestal snel achteruit (in de vriezer iets minder, maar toch is het ook daar in na een aantal weken niet meer om over naar huis te schrijven). Dit geldt al helemaal bij kutspeed.

Of je hebt, door een rijke fantasie, een soort placebo-effect ervaren. Of je lult gewoon uit je nek...

SperSIZEboon

Badass junkie
Marla Singer zei:
Vaag verhaal... Speed kun je ten eerste al helemaal niet lang bewaren. De kwaliteit gaat gewoon, meestal snel achteruit (in de vriezer iets minder, maar toch is het ook daar in na een aantal weken niet meer om over naar huis te schrijven). Dit geldt al helemaal bij kutspeed.

Of je hebt, door een rijke fantasie, een soort placebo-effect ervaren. Of je lult gewoon uit je nek...
amen...

3970

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:

Sorry Marla, maar speed kun je, mits in de vriezer bewaard, echt maanden bewaren zonder dat hij aan kwaliteit in levert....dacht dat dat hier op het forum inmiddels wel bekend was :wink:

OT; ik denk dat jullie helemaal waus zijn gegaan van een berg cafeïne die je gesnoven hebt...zonder gekheid, ik ken mensen die liever 25% amfetamine met 60% speed hebben, dan andersom...dat vinden ze dan goeie speed :rolleyes:

Carlitos

Badass junkie
Inderdaad dat verbaasd me weer dat er nu een aantal weken word gezegd dat de kwaliteit bij je achteruit gaat .
Heb 3 maanden speed luchtdicht bewaard op kamertempratuur en werkte gewoon goed maar fikte alleen minder hard.
Wie weet is het nog langer houdbaar..

Immo

Badass junkie
Carlitos zei:
Inderdaad dat verbaasd me weer dat er nu een aantal weken word gezegd dat de kwaliteit bij je achteruit gaat .
Heb 3 maanden speed luchtdicht bewaard op kamertempratuur en werkte gewoon goed maar fikte alleen minder hard.
Wie weet is het nog langer houdbaar..

Heb hier nog dex liggen van ongeveer een jaar oud en werkt nog perfect hoor.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
3970 zei:
Marla Singer zei:

Sorry Marla, maar speed kun je, mits in de vriezer bewaard, echt maanden bewaren zonder dat hij aan kwaliteit in levert....dacht dat dat hier op het forum inmiddels wel bekend was :wink:

OT; ik denk dat jullie helemaal waus zijn gegaan van een berg cafeïne die je gesnoven hebt...zonder gekheid, ik ken mensen die liever 25% amfetamine met 60% speed hebben, dan andersom...dat vinden ze dan goeie speed :rolleyes:

inderdaad, hier hebben sommige ook liever versneden..
maar rond de 70 % is ook wel erg hard doorflippen :rock: :rockband: :rock:
:tearsofjoy:

geox

Bewuste gebruiker
Ik heb overlaatst spul gesnoven dat zelfs 1 maand gewoon in een sealtje was bewaard, was nog steeds goed te snuiven, werd er nog steeds zo strak van als voordien

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
psychopsychedelic zei:
hoe bewaar jij het dan marla?!

meestal vriezer, soms vergeet ik het en ligt het gewoon in het zakje open en bloot in de kast.

En ja, de laatste tijd heb ik sowieso veel pep die van nature al ZWAAR ZUIGT! :angry:

Peertje

Experimenterende gebruiker
geox zei:
Ik heb overlaatst spul gesnoven dat zelfs 1 maand gewoon in een sealtje was bewaard, was nog steeds goed te snuiven, werd er nog steeds zo strak van als voordien

Sterker.. ik loop meestal met een sealtje in mijn broekzak rond (vergeet het ook wel eens en kom het dan tegen in de was.... jammerdebammer...:( ) maar ik heb niet het idee dat de kwaliteit nou hard achteruit "holt" van de warmte en het (soms) lange bewaren..
Meestal na een maand heb ik genoeg feestjes en doorstekker-avonden gehad waarna het op is, maat ik merk hoegenaamd geen kwaliteitsvermindering...

Ik gebruik heel erg weinig (relatief) dus daar kan het ook aan liggen, ik heb het idee dat de gewennig bij mij niet zo snel toeslaat ofzo... Ik sta nog steeds net zo strak van dezelfde hoeveelheid als toen ik begon met snuiven..

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
OT:

Ik denk dat je gewoon wel redelijke speed hebt gehad. Dat je het goed merkte kan liggen aan meerdere dingen liggen waaronder b.v. het feit dat je, geen ervaring hebt met echt goede speed, je tolerantie al laag was etc.

Speed blijkt uit mijn ervaring redelijk lang houdbaar te zijn. Ook als je het niet donker, koel en luchtdicht bewaard. De belangrijkste factoren zijn naar mijn idee: luchtdicht en temperatuur bescherming.

Antigone

Belezen gebruiker
Tjonge, wat een hoop onsympathieke reacties hier zeg. Jullie mogen gerust denken dat
het niet waar is, maar ik heb geen woord gelogen. Misschien had ik mijn verhaal niet
moeten eindigen met de vraag of ik een tovenares was. Dat was het enige uit mijn post
wat ik wel grappig of onzinnig bedoelde.

Of speed wel of niet aan kwaliteit verliest na het een lange tijd bewaard te hebben blijkt
ook nogal eens een verschil van mening. Wellicht heeft het te maken met de eisen die je
eraan stelt. Ik ben zelf tevreden met speed als het werkt en geen vervelende bijwerkingen
heeft (pukkels, ontstekingen of opgefuckte driftbuien bijvoorbeeld zit ik niet op te wachten)

Ik kan jullie verzekeren dat mijn mixje echt lekker was en ik niet de enige ben die dat vind,
maar goed tot zover mijn reactie op al die mensen die brullen dat het een bullshit verhaal is.

Antigone

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
OT:

Ik denk dat je gewoon wel redelijke speed hebt gehad. Dat je het goed merkte kan liggen aan meerdere dingen liggen waaronder b.v. het feit dat je, geen ervaring hebt met echt goede speed, je tolerantie al laag was etc...
Dit is best mogelijk. Ik kan me van die 2de speed bijv. niet meer zo goed herinneren wat het
effect was wb sterkte. Alleen dus dat ik er pukkels van kreeg en het daarom weggelegd heb.

En misschien heb ik ook vaak wel helemaal geen echt goede speed, maar vind ik het goed zo
en heb daarom sneller effect. Het kan allemaal. Ik had alleen gedacht dat het misschien door
het meng-effect kwam. Oud met nog ouder droog en dan nieuwe natte mengen, maar ja

Antwoord zal ik wel niet te weten meer kunnen komen. Ik kan dat mengsel ook nooit meer
namaken helaas :)

Bovenaan