• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Van bad naar goed

Hallo allereerst wil ik ffe aangeven dat er veel spelfouten in deze text zitten (ben niet zo hoogbegaafd op taal gebied). En maak ook gebruik van scheldwoorden ik haat namelijk politiek correct.Ik trip zelf nu ongeveer 16 jaar meestal om de 2 maanden en heb het nodige meegemaakt en veel ervaring. Sow nu heb je een beetje een beeld van mij ik kalk dit nu neer omdat ik tijd over heb voor de volgende trip wie ik straks ga nemen. Maar goed vorige week heb ik 3 bakjes hollandia gekocht er thee van getrokken en verdeeld over 2 flesjes. De restjes in de vla gemikt en opgegeten half uurtje gewacht en de natuur in gefietst. Natuurlijk had ik de 2 flesjes ook meegenomen in een rugzak met 2 liter water een halve pizza zaklamp en 5 joints. Gooide daarna er nog een dik mes bij en een cobra 6 erin.

Was tegen 20:00 vertrokken en wou eerste de zonsondergang mee maken om dan de hele nacht door te trippen. Toen ik mezelf van de fiets had afgetrapt ben ik met mijn hol de natuur ingewandeld. Na een tijd werd mijn zicht tig keer scherper en mijn gehoor ook. Goed dat lag lekker nu het 1e flesje opdrinken en naar de zon kijken. Wat een ongelooflijk schouwspel toen het onder ging leek het wel een kernexplosie. Een kilometerslange gele streep van links naar rechts met daarboven een fel paarse wolk, de witte wolken erboven veranderen in draken wauw! Na een tijdje liep ik terug naar me fiets de hollandia klapte er goed in en besloot te fietsen. Fuck! godverdomme de politie komt eraan en mijn voorlicht doet het niet. Er ging van alles door mijn hoofd want er lag ook een cobra 6 in mijn fietstas met een mes.

Toch maar even gewacht tot de politie wegging en toen fietsen met de zaklamp in mijn linkerhand. Het zenuwachtige gevoel ging niet weg maar ik gaf er ook niet teveel aandacht aan wetende dat het daardoor juist erger wordt. Vervolgens kom ik 2 fietsers tegen de man keek me heel verbaasd aan (waarschijnlijk door mijn grote pupillen). Waardoor het zenuwachtige gevoel bleef aanhouden. Ik besloot iets langzamer te fietsen zodat ik mij meer op de natuur kan richten hoewel had donker was zag ik vrijwel alles binnen een straal van 20 meter. Vervolgens passeer ik heel rustig een boerderij Bam!! plotseling springen er drie grote honden voor mijn fiets. Fuck! schreeuw ik uit mij bek waarna de boer de honden terug roept. Mijn hart zat in mijn keel ik ging bad door voorgaande gebeurtenissen. Daar is de grote straat ffe oversteken en de fiets loodsen want dit gaat niet goed. Nee! Ik zet hier mijn fiets neer bij de vuilnisbak hup de zooi op slot en ketting door de wielen aan de vuilnisbak en de rugzak mee.Nu de straat over.

Maar het lukt niet om over te steken ik kan de snelheid van de auto's niet meer inschatten. Kalm blijven zeg ik tegen me zelf en richt me op de auto lichten, wat een mooie kleuren. En kijk naar weer naar de natuur dit maakt me kalm en begin rustig te lopen (Om het bad effect nog meer te verminderen). Hey wacht ik heb joints bij me snel ffe een opsteken, dit maakt me nog rustiger en loop richting huis 5 kilometer verderop. Oke nu wordt de tijd 1 uur voorruit gespoeld. Ik zit inmiddels thuis godverdomme de eerste trip ging niet lekker mijn ego was gereduceerd tot een honden keutel. Snel verandering aanbrengen voor de volgende trip (ik zat nu in de afterglow van mijn eerste flesje). Ik besloot om mijzelf in de spiegel te bekijken om mijn ego een boost te geven, dat lukte. Nu mijn goorste kledingstuk uit de kast trekken een trui van de punisher met een dikke grote doodskop achterop en 1 kleine voorop.

Hup 2e flesje door mijn strot gieten. Stukje pizza weg eten en 4 pakjes kaarten mee in mijn broek (ben zelf amateur kaart goochelaar). Schuddend met 1 pakje kaarten in de hand liep ik van huis weg de opnieuw de duisternis in het was 23:00 en hoog tijd om van het padje te gaan. Met mijn zaklamp in mijn linkerbroek zak liep deze kleine jongen een heuvel op. Kut! het geluid van een auto 'achter me' snel het licht aan, maar wat is dit!? De auto haalt me keihard in op een halve meter afstand puur provoceren. Daarna draait hij na 50 meter om en richt de koplampen met groot licht op mij. Ik was woest en liep vol zelfvertrouwen recht op de auto af godverdomme wat wil die lul! Als ik me op 10 meter van de auto begeef geeft hij gas en rijd vol gas weg. De lul,snel verbannen die negatieve gedachten want het verpest alleen maar de trip. Dan maar kaarten gooien en dat gaat erg goed ik raak soms lantaarnpalen op 8 meter afstand.

Tientallen kaarten later hoor ik het geluid van de predator (in de gelijknamige film). Ik schrik me dood bij elke stap wie ik nu nog zet klinkt het harder dus stop ik. Wat is het? Het zit op een lantaarnpaal maar door het licht kan ik het niet plaatsen dan maar met een grote boog erom heen (achteraf lijkt het me een ooievaar). Lopend richting mijn huis wil ik toch nog ffe de stad zien dus dat dan maar ook gedaan. Na een tijdje hoor ik een vrouw schreeuwen en huilen eerst dacht ik dat het een hallucinatie was dus liep door. Maar het werd erger dus besloot ik om te stoppen en overwoog de gedachte om er heen te lopen. Fuck it!! de punisher is hier om te helpen dus draaide me om en liep er naar toe. Ze lag in het het gras te janken en te schreeuwen en er stond een naakte man over heen gebogen. Nu kwam er een enorme woede in mijn opzetten. Dus liep er snel op af dichterbij gekomen heeft de man toch kleren aan. En stel me kwaad aan hem voor en vraag daarna wat er aan de hand is. De vrouw zegt rustig dat ik door moet lopen waarna ik haar strak aankijk en zeg ''ik begrijp de situatie niet'. Waarna ze opnieuw zegt dat ik door moet lopen, ik nam haar advies aan en wenste haar een fijne avond. Nog geen 5 meter verder begon ze weer te krijsen en te janken, 'stik erin' kwam in me op.

Daarna naar huis gelopen en op het balkon gezeten met een biertje waar 50 meter verderop een zeemeermin met een skelet lag te neuken cool gezicht maar zat verder weinig beweging in affijn dat was mijn waslijst aan woorden en bedankt voor het lezen.

Bovenaan