valtran

Frisko

Badass junkie
hoi
me pa gebruikt valtran tegen zn rugpijn,heb me ook laten verstaan dat dit een opiaat is...heb het ooit genomen toen ik nog jong was
kreeg er alleen vette zweetuitbarstingen van ed,kan het me niet meer zo herinneren!,maar valt dit te gebruiken???;niet dat ik het van plan ben hoor :P

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
opiaat, zit naloxon bij, denk niet dat t veel is

de stofnaam van het opiaat weet ik ff niet, t komt heel weinig voor iig

parcival

Experimenterende gebruiker
tilidine
Veroorzaakt geen constipatie, interessante chemische structuur. Niet geschikt voor injecties.
http://opioids.com/tilidine/index.html
Compleet verboden in de USA. Redelijk veel voorgeschreven in Europa. WAT PROBLEMEN KAN GEVEN ALS JE DIT IN DE BAGAGE ZOU HEBBEN.

Als je begon te zweten heb je teveel genomen. Hou bij dit soort medicijnen aan de laagst aanbevolen medische dosis die effectief is.

sarah

Newbie
Beste,

Heb een leuke vriendin, althans was ze.........
Heb haar van een bloem zien verwelken in een droge plant.
Enkel en alleen door medicijn gebruik en ja "Valtran"
De beste oplossing om toch een leuke kick te beleven lijkt me gewoon tevreden en gelukkig zijn met wie je bent!!!!!!!!!!

Saartje

Mac...

Badass junkie
Verstandige woorden, maar denk wel een beetje laat voor de meeste mensen hier op het forum. Ook farmaceutische middelen kunnen een recreatief doeleinde hebben, nja ik ben het er niet zo heel erg mee eens, mja de meeste drugs zijn nou eenmaal begonnen als medicijn. En moet ook bekennen dat een oxazepammetje na het knallen ook wel erg lekker is, nog een jointje erbij en je slaapt als een roosje.

Recreatief gebruik wil natuurlijk wel zeggen dat je het eens in de zoveel tijd gebruikt en niet (zoals waarschijnlijk het geval is bij je vriendin) dagelijks.

:wave:

Bovenaan