Tweede keer XTC

DaniL2000

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb laatste weekend eerste keer XTC gepakt. Ik ben 65 kg 1.70 en een man, heb een halfje genomen van 200 Mg. Ik vond het echt heel geweldig, ik heb echter niet alles gevoeld (denk ik). Ik had meer verwacht, zo heb ik niet die tintelingen gevoeld, ook dat verliefdheid gevoel had ik niet echt. Voor de rest heb ik bijna alle effecten gehad.

Maar de tweede keer wil ik weer op een feestje gebruiken, en dat is een week later. Ik weet dat het slecht is en wil het liefst om de drie maanden een keer gebruiken. Maar toch wil ik deze feest echt graag gebruiken. Dus mijn vraag is, zal ik de zelfde effecten mee maken met de zelfde dosis. Ik heb genoeg discipline om hierna een lange rust te nemen van XTC.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@DaniL2000
Komend weekend is het een week geleden dat je een serotonineslurper hebt genomen en zoals je weet duurt het ongeveer 3 maanden tot je serotoninevoorraad weer volledig aangevuld is.

Het antwoord is dus nee. Er komt maar een beetje serotonine vrij vergeleken met afgelopen weekend dus de leuke effecten van XTC zullen nauwelijks aanwezig zijn. Blijft over de stimulatie van de dopamine maar dan kan je net zo goed wat speed nemen.

Ik denk dat dit het moment bij uitstek is om een beroep te doen op je zelfdiscipline, je bent net begonnen en als je dat nu al niet in de hand kan houden dan voorzie ik problemen in de toekomst.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Niet iedereen krijgt tintelingen van xtc. En sommige mensen krijgen ze af en toe.

En ik zou t niet doen. Je wist dat je t feest zou hebben, dan had je vorig weekend geen xtc moeten gebruiken simpel as that. En tja xtc is een fantastische drug. Zeker de eerste keer. Maar geen enkele keer is zoals de eerste keer en al helemaal niet als je een week achter elkaar gebruikt.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
De eerste twee of drie keren zijn het meest magisch en memorabel. Ik snap je enthousiasme en nieuwsgierigheid. Maar als je nu een week later weer gaat pakken, verpest je de 2e ervaring voor jezelf. En die 2e keer komt nooit meer terug. Ook ga je teleurgesteld worden, want er is niet genoeg serotonine in je hersenen. Laat dit eerst herstellen. Je geduld zal echt beloond worden! Mijn tweede keer was 3 maanden later en was nog mooier dan de eerste keer!

Chillax

Bewuste gebruiker
Doe het niet, MDMA is een relatief veilige stof maar alleen wanneer je er mee om weet te gaan en dat is 2x in 1 week absoluut niet. Houdt de 3 maanden regel in acht en het blijft leuk. Doe je dat niet dan loop je risico dat het niet meer werkt en erger (dat je in het dagelijks leven problemen krijgt met je geest).

Het valt iedere keer anders; mijn eerste 2 keer voelde ik nauwelijks wat pas de 3e keer voelde ik het goed en de 4e keer voelde ik het ook maar weer op een andere manier.

Bovenaan