Tripreport v/d Maand [TvdM] 2de hemelse en helse lsdtrip

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Report van deze maand!
Wie: m en ikzelf
Wat: lsd
Waar: thuis, op straat in de stad

Dit is mijn 2de trip geweest dus het is al jaren geleden maar ik probeer hem me zo goed mogelijk te herinneren. Het was voor mij een ervaring dat zowel goede en slechte herinneringen bevat.

Voorbereiding:
Die dag was het een opendeur dag van de school van mijn beste vriend en enige persoon die ik vertrouw als ik trip m. Hij had mij uitgenodigd om daar wat rond te hangen aangezien hij daar wat moet helpen met mensen hun bloeddruk en hartslag te meten voor de richting die hij volgde en aangezien onze leverancier daar toen ook op school zat besloot ik maar mee te gaan. Daar aangekomen wat jointjes gerookt en wat rond gehangen en nog meer nutteloze dingen die eigenlijk niet van belang zijn  . Maar goed we kregen onze zegeltjes en na afloop moest M nog helpen opruimen en ging hij nog eventjes wat spullen bij zijn vriendin gaan halen. Ik ging ondertussen wat voorbereidingen treffen in het appartement waar mijn moeder woonde waar ik toen nog bijwoonde, eigenlijk ging het meer in mijn gigantische kamer door . Dus ik mijn matras op de grond gelegd aangezien mijn bed het niet volhoud als je er met 2 personen van ong. 80kilo op gaat zitten, wat kleur lampjes opgehangen enz… . Mijn moeder ging die avond met vrienden naar een optreden van celine dion dus onwetend hoe ik was dacht ik dat het geen problemen ging leveren.

De trip:
Eenmaal m was aangekomen kon het avontuur beginnen het was toen ong 23u, dit is de enige tijd die ik ga weergeven aangezien ik de rest niet meer weet. We haalde de zegeltjes uit het zilverpapietje waar ze inzaten en staken ze vol overgaven in onze mond. We proefden onmiddellijk dat er meer opzat dan de eerste keer een, een bitter smaakje nam de overhand in mijn mond maar ik vond het niet zo erg. Toen het papiertje een papje werd heb ik het maar doorgeslikt. We hebben toen een beetje muziek ( minimal) opgezet met ondertussen tv op de achtergrond één of andere muziek zender waar veel kleuren op kwamen. Na ong. een uur en een kwartier keek ik op de tv en zag ik dat de kleuren die erop de tv kwamen in vlammetjes over de rand van de tv begonnen te dansen, ik vond dit al een fantastische ervaring want telkens als ik naar mijn witte muur keek dansten de kleuren vlammetjes verder het was zo overweldigend en ik had mijn kleuren lampjes nog niet opgezet. Ik klikte op het knopje van de lampjes en ze gingen allemaal aan het was zo geweldig want voor mij leek het alsof de kamer om de beurt in 1 kleur oplichtte . Na een tijdje besloten we naar buiten te gaan om een wandelingetje te maken. Na een kwartiertje rommelen aan mijn deur om ze te sluiten lukte het dan toch om de sleutel in het pestende rondslingerende sleutelgat te krijgen. Eenmaal buiten lichtte de kleuren van de straat zo een helder licht en toch ook weer niet helder precies de zon voor een zonsverduistering en in de verte zagen we de neon reclame van de winkels en bars over de straat dansen. Ik en m besloten een steegje in te gaan in mijn straat waar ik eigenlijk nog nooit was ingegaan en niet wist waar het ging uitkomen eenmaal onder het smalle brugje doorgegaan kwamen we in een hele andere dimensie vol mooie appartementen en wolkenkrabbers en zo mooi verlicht het was echt waanzinnig wat we er gewoon niet aanuit konden dat zoiets mooi in mijn straat was. Uitgekeken daar besloten we naar het stad te gaan, er waren wel nog werken in de stad dus moesten we nog langs ijzere hekken waar we aan trokken en sleurden en ondertussen door heel de straat ‘ RELLEN’ riepen ( we waren toen nog jong en onverstandig ). We besloten even te gaan zitten op een trapje voor een winkel , we zeiden niets tegen elkaar en waren elk in onze eigen wereld . Plots zag ik allemaal witte streepjes voorbij vliegen en ze lagen ook op de grond. Ik keek langs mij en het was m die vol overgaven sigaretten aan het rollen was en aan het weggooien, waarom is me nog altijd onduidelijk . Ze zagen er zo lekker uit dat ik ze spontaan in mijn mond begon te steken en er begon op te knabbelen, ik moet eerlijk zijn ze zagen er lekkerder uit dan dat ze waren . Na heel dit besloten we terug te keren naar huis. Op de terugkeer besloot ik om eens op mijn horloge de kijken omdat mijn moeder wel effectief naar huis ging komen en we tegen dan op mijn kamer moesten zitten, ik kon niets meer lezen op mijn gsm alle kleuren vlogen eruit en alles was wazig . Ik begon echt te flippen omdat ik dacht dat we niet meer voor moeder gingen thuis zijn zelf nadat M me de hele tijd duidelijk probeerden te maken dat we nog meer dan tijd genoeg hadden . Alle mooie kleuren van voordien werden nu werden nu overspoelt met een vreselijke gedachtengang dat mijn moeder ons ging betrappen ik wou zo snel mogelijk thuis zijn. Eenmaal thuis aangekomen en ik met mijn eigen ogen had gezien dat mijn moeder er nog niet was gingen we terug rustig in de kamer zitten waar ik even terug kon komen van een vreselijke terug rit . m moest zijn neus snuiten en liet me met een verontrustende blik zijn zakdoek zien , de zakdoek hing vol bloed ik schreeuwde: ‘ dit kan niet we zijn aan het trippen dat kan niet anders’ m probeerde mij te kalmeren maar ik zag gewoon in zijn blik dat hij het niet normaal vond en dat maakte het zo beangstigend. Om alle bij proberen te kalmeren besloten we fear and loathing in las Vegas te zien ( geweldige trip film met jonny depp) , ik haalde een mijn nieuwe draagbare dvd speler boven er hing nog een papiertje over de lens en m en ik probeerde het met alle moeite het eraf te halen maar het lukte gewoon niet ( het was wel een leuke afleiding om van die slechte gedachten af te raken ). M gaf plots een iets te wilde ruk aan het papiertje waardoor de lens er uitschoot dat was voor mij de druppel , ik ging slapen zei ik want al dat ongeluk konden mijn hersens niet meer aan ze gingen echt in overload . Al zwetend lag ik bibberend van de schrik helemaal onder het laken gedraaid en probeerde te slapen ( war natuurlijk niet lukte) . Na even naar het plafond te kijken en van de kleuren en patronen op het plafond te kijken gingen mijn gedachte terug helemaal de goede kant uit en m die het dvd spelertje dan ook terug aan de praat had gekregen leek ons geluk dan toch eindelijk te keren .
Het werd al stilaan licht buiten en de trip begon op zijn einde te lopen . we hebben ons ziek gelachen met alles wat we die avond eigenlijk hadden gedaan ,m haalde zijn zakdoek ook terug boven en daar was niets meer op te zien en waren we blij dat het maar een trip was.

De afkick ( comedown):
we besloten naar buiten te gaan, mijn moeder die we niet hadden horen thuis komen lag nog te slapen. We gingen terug naar het steegje waar we die avond de mooiste plek op aarde hadden gezien , bleek dat het eigenlijk maar wat oude lelijke leegstaande gebouwen waren . we gingen eventjes op een bankje zitten en moesten nog zo lachen met de mensen die voorbij kwamen allemaal in van die gekleurde pakjes en noem maar op allemaal flippende mensen zeiden we daartegen. Het lachen verging ons snel toen m terug een bebloede zakdoek uithaalde( tot op de dag vandaag weten we nog altijd niet hoe het kwam) ik voelde de paniek terug keren. Het depressieve gevoel van de afkick kwam op en ik en m besloten afscheid te nemen . thuis terug aankomen bekeek ik mezelf in de spiegel en mijn hele gezicht zag zowat blauw net zoals mijn handen en knieën . ik nam nog een douche en besloot rustig in de zetel te zitten maar de gedachten van de zakdoek en dat ik me nog altijd zo raar voelde en ik er misschien nooit meer ging uitkomen bleven omdat alles wat op tv kwam nog op zo een rare manier in mijn gezichtsveld kwam alsof ik nog een beetje aan het trippen was . na een nachtje goed slapen voelde ik mij herboren een andere ik als het ware.

Zo dit was de 2de trip in mijn leven, ondertussen al meer ervaring opgedaan en nog veel diepere maar ik vond dit toch de moeite waart om mee te delen. Sorry dat er delen ontbreken maar dat weet ik niet meer en ook mijn excuses voor de schrijf fouten maar ben er niet zo goed in . ik hoop dat jullie ervan genoten hebben

Grtz

dernael

Bewuste gebruiker
Re: 2de hemelse en helse lsdtrip

Leuk report, heb er meerdere malen om moeten lachen. :)

Maak je om je schrijfkunst maar niet te druk, het is prima leesbaar.

Thanks for sharing. :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

dernael zei:
Leuk report, heb er meerdere malen om moeten lachen. :)

Maak je om je schrijfkunst maar niet te druk, het is prima leesbaar.

Thanks for sharing. :)

+1
Jammer dat er negatieve gevoelens in meespeelde, maar daar heb je niet (veel) controle over helaas. Kan ook heel verhelderend werken natuurlijk!

Leuk te lezen! Hoop op meer pretletters van je in de toekomst :wink:

Peace

OldskoolStoner

Experimenterende gebruiker

Geweldig report, heb me echt kapot gelachen om dat stuk met die sigaretten :tearsofjoy:

Wel spijtig dat je zo begon te flippen om het feit dat je moeder je zou kunnen betrappen. Daarom trip ik alleen als ik weet dat erniemand gaat thuiskomen, en zet ik men gsm ook altijd af. Dit kan je n hoop miserie besparen, geloof me :wink:

samsam__

Newbie

Inderdaad het stuk met de sigaretten is hilarisch! Prima geschreven, scary trip wel af en toe!

Bovenaan